domin omistajat!
Valvoja: Moderaattorit
-
eno elmeri
domin omistajat!
minkämoisia virityksiä/modauksia teillä on pyörissä? olis kiva kuulla ja vois itsekkin saada jotain vinkkiä pitkien talvi-iltojen ratoks. itsellä rd02 vuosimallia 95. arrow äänäri, mikuni tm40 kaasari, k&n ilmansuodatin, acerbis isompimuovitankki, ylösnostettu etulokasuoja(honda cr), takaa purettu lokasuojaa lyhyemmaksi, etupään suoja muoveja karsittu ja penkkiä modattu omalle ahterille sopivammaksi. sigman mittari ostettuna, muttei asennettu vielä. jotenkin pitäis vielä vähän pyörää piristää, ehdotuksia?
laitan kuvaa pyörästä, kunhan kerkeän.
-
eno elmeri
takaiskari
tere
takana öhlinssi.
tuskin halpaa ja hyvää on olemassakaan.
niinku täällä porukatkin kertoo, että kaikkien merkkien huonoimpia kokonaisuuksia on alusta tai no ehkei kotarin.
terv
ptr
takana öhlinssi.
tuskin halpaa ja hyvää on olemassakaan.
niinku täällä porukatkin kertoo, että kaikkien merkkien huonoimpia kokonaisuuksia on alusta tai no ehkei kotarin.
terv
ptr
Itseä laitoin dominaattoriin aikoinaan teräspunosjarruletkun eteen, oli ihan kiva kunhan sai sen kunnolla ilmattua, koska jarru on melko pieni niin kovassa käytössä voi jarru vähän kadota, kunnon motul täyssynteettinen jarruneste on poikaa kaikkiin pyöriin.
Painoa keventelin poistamalla saastepumpun, samalla kone tulee paremmin esiin ja näyttää paremmalta. säästää kilon painoa.
takatapit voi heittää mäkeen, jos ei kyytsää.
jos on vakiopakokäyrät, niin niitä voi avartaa aluista, koska niissä on melko paksut hitsaussaumat sisäpuolella, käyrä irti ja pyörivällä viilalla sorvaa palkoa pois.
Itse hämäsi domissa se, että tangot on mielestäni liian alhaalla, se ehkäisee ns tapeilta ajamisen melko tehokkaasti, ei tullut ikinä korotettua, mutta luulen, että vähän korkeammalla ovelat ohjaustangot voisi olla paremmat.
Painoa keventelin poistamalla saastepumpun, samalla kone tulee paremmin esiin ja näyttää paremmalta. säästää kilon painoa.
takatapit voi heittää mäkeen, jos ei kyytsää.
jos on vakiopakokäyrät, niin niitä voi avartaa aluista, koska niissä on melko paksut hitsaussaumat sisäpuolella, käyrä irti ja pyörivällä viilalla sorvaa palkoa pois.
Itse hämäsi domissa se, että tangot on mielestäni liian alhaalla, se ehkäisee ns tapeilta ajamisen melko tehokkaasti, ei tullut ikinä korotettua, mutta luulen, että vähän korkeammalla ovelat ohjaustangot voisi olla paremmat.
-
eno elmeri
ai niin, itse pudotin keulaa kolmioista läpi, about 2cm:ä. kääntyi vähän paremmin. Jos ajaa paljon hiekkatietä, niin ei kannata pudottaa. Perän pito huononee, toisaalta on helpompi sladittaa, kun perä on 'irtonaisempi'.
Asfalttipyöritykseen ihan omiaan. alussa pudotuksen jälkeen tuntui levottomalta hiekalla, mutta jotenkin siihen tottui, tai ajotyyli muuttui, joten ei sitä vähän ajan päästä edes huomannut enää.
Asfalttipyöritykseen ihan omiaan. alussa pudotuksen jälkeen tuntui levottomalta hiekalla, mutta jotenkin siihen tottui, tai ajotyyli muuttui, joten ei sitä vähän ajan päästä edes huomannut enää.
-
blastmaster
- Viesti:
totta
itellä vaan kulutusosia uusittu: ketju & rattaat, katkennut jarruvipu, takarengas, takajarrupalat.. suunnitelmia olis just ehkä noita teräspunosletkuja, parannella jousitusta: takaiskari, mitä etupäälle kannattaisi tehdä?.. äänekkäämpi vaimennin, maalausta jne.. jos budjetti antaa joskus myöten...
-
eno elmeri
-
eno elmeri