Vaimolle/tyttöystävälle ajopuku
Valvoja: Moderaattorit
-
Rampe
- Pyörä: Tervatien kulkijoita
Vaimolle/tyttöystävälle ajopuku
En mitenkään ole kytköksissä kyseiseen liikkeeseen, paitsi asiakkaana, mutta jos vinkkiä saa jakaa (no ei saanut).
Joku myy naisille suunniteltua Arlen Ness tekstiiliajopukua ainakin ostettaessa edulliseen hintaan.
Joku myy naisille suunniteltua Arlen Ness tekstiiliajopukua ainakin ostettaessa edulliseen hintaan.
Ollutta: XTZ660 -94, XTZ850 -92, Shine mx230, XTZ750 -89

Re: Vaimolle/tyttöystävälle laatupuku
Kummallinen käsitys laadusta, jos halvimmista materiaaleista jossain tuntemattomassa halvan työvoiman maassa valmistettu puku on laatutuote. Mihin tuo väite mahtaa perustua?
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
-
Rampe
- Pyörä: Tervatien kulkijoita
Voi voi, korjaan otsikon ja olen pahoillani, että heti aamutuimaan kotona (lähimyllyn jauhoista, vapaan kanan munista) leivottu laatupulla tarttui kurkkuusi ja ja yskiessäsi itsepaahdettu laatukahvisi läikkyi kotimaiselle pöytäliinalle ja paikallisen räätälin tekemille laatuhousuille, ehkä paidallekin. Toivottavasti siinä hötäkässä ei kotimainen laatukahviastiastosi pudonnut lattialle. Kyllä minä pahasti tein, kun lipsautin ylisanoja, vailla mitään pohjaa joka perustuisi TM:n, Tuulilasin yms. mp-lehtien laatuasiantuntijoiden pitkällisiin testeihin etelän auringossa ja yritän asiantuntemattomuuttani vielä korjata näin myöhään pitkittäen kärsimystä.
Ok ok, tuo OLI provoa
Ei saa loukkaantua. Tiedän kommenteistasi, että sinulla on mahdollisuus käyttää ja tutustua laadukkaimpiin asuihin ja testata niitä tosissaan.
Se mikä toisen mielestä on väkevää, tuntee joku toinen sen mietoana. Makuasioita.
Myönnän siis virheeni. Minulle ja puvun saajalle tässä tapauksessa laatu merkitsi siistiä työn jälkeä, istuvuutta yms. seikkoja. Hakusissa kun ei ollut tuhansien eurojen HC-rymyvaate, jonka kanssa kontatataan talvituiskut, suot ja saharan aavikot. Enhän minä osaa tuosta sanoa vielä mitään vedenkestävyydestä, hengittävyydestä yms. laatuasioista. Mutta puvun saaja oli onnellinen, sekin on laatua. Ja varmasti tullee nauttimaan ajeluista kyydissä, se on sitä kahdenkeskistä laatuaikaa. . . toivottavasti
Eipä olisi muita hyödyttänyt jos vuoden päästä kehun, kun asua on tarpeeksi testattu ja toivottavasti hyväksikin todettu, että sitä olisi saanut edullisesti.
Ja olen minä ollut töissä tehtaassa joka tekee kotimaisia laatuvaatteita . . . osa halpatyömaissa ja sitten ne korjattiin kotimaassa. Kai sitä hintaa kertyy, kun kahteen kertaan tehdään ja vielä rahdataan ympäri pikku palloamme.
Ok ok, tuo OLI provoa
Se mikä toisen mielestä on väkevää, tuntee joku toinen sen mietoana. Makuasioita.
Myönnän siis virheeni. Minulle ja puvun saajalle tässä tapauksessa laatu merkitsi siistiä työn jälkeä, istuvuutta yms. seikkoja. Hakusissa kun ei ollut tuhansien eurojen HC-rymyvaate, jonka kanssa kontatataan talvituiskut, suot ja saharan aavikot. Enhän minä osaa tuosta sanoa vielä mitään vedenkestävyydestä, hengittävyydestä yms. laatuasioista. Mutta puvun saaja oli onnellinen, sekin on laatua. Ja varmasti tullee nauttimaan ajeluista kyydissä, se on sitä kahdenkeskistä laatuaikaa. . . toivottavasti
Eipä olisi muita hyödyttänyt jos vuoden päästä kehun, kun asua on tarpeeksi testattu ja toivottavasti hyväksikin todettu, että sitä olisi saanut edullisesti.
Ja olen minä ollut töissä tehtaassa joka tekee kotimaisia laatuvaatteita . . . osa halpatyömaissa ja sitten ne korjattiin kotimaassa. Kai sitä hintaa kertyy, kun kahteen kertaan tehdään ja vielä rahdataan ympäri pikku palloamme.
Ollutta: XTZ660 -94, XTZ850 -92, Shine mx230, XTZ750 -89

Helpottiko?Rampe kirjoitti:Voi voi, korjaan otsikon ja olen pahoillani, että heti aamutuimaan kotona (lähimyllyn jauhoista, vapaan kanan munista) leivottu laatupulla tarttui kurkkuusi ja ja yskiessäsi itsepaahdettu laatukahvisi läikkyi kotimaiselle pöytäliinalle ja paikallisen räätälin tekemille laatuhousuille, ehkä paidallekin. Toivottavasti siinä hötäkässä ei kotimainen laatukahviastiastosi pudonnut lattialle.
Olisiko sinusta parempi, jos täällä vuodatettaisiin vain ylisanoja ajokamppeista? Ehkä ikävistä asioista mainitseminen pitäisi suorastaan kieltää?
Täst edes kaikki täällä olkoon ihanaa, hienoa, kivaa, hanimussua! Oikeasti halvalla saa hyvää, kalliilla ei mitään kannata ostaa, paskakin on oikeasti kultaa ja toisin väittävät ovat typeryksiä.
Viimeksi muokannut Kunkku, Ma Syys 03, 2012 10:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
-
THA
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Viesti:
Re: Vaimolle/tyttöystävälle ajopuku
Niin tai näin, tää on asiaton mainos ja pitäis siks poistaa, ei täällä muutkaan saa moiseen ruveta tai heti tulee muikkaria.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Gessuli
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Viesti:
No nyt on pakko kysyä THA:lta et myytkös näitä nyt yksityis henkilönä
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 11&t=25516
Löytyvät tuolta sun firmaskin listalta, olikos tää palsta nyt vain yksityis hölöille?
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 11&t=25516
Löytyvät tuolta sun firmaskin listalta, olikos tää palsta nyt vain yksityis hölöille?
http://www.brbikers.com
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
Laatua on monen laista, esim. lujaa laatua Lada. Joten jonkinlaista laatua se puku on joka tapauksessa.Kunkku kirjoitti:Kummallinen käsitys laadusta, jos halvimmista materiaaleista jossain tuntemattomassa halvan työvoiman maassa valmistettu puku on laatutuote. Mihin tuo väite mahtaa perustua?
Kehtaatkin. Just tämän takia en uskaltanut keväällä kehua, kun Raumalta sai liikkeestä halvalla "Kunkku"-merkkisen puvun. Suoritin sitten piilomainontaa leikkikentän positiivisessa ketjussa.THA kirjoitti:Niin tai näin, tää on asiaton mainos ja pitäis siks poistaa, ei täällä muutkaan saa moiseen ruveta tai heti tulee muikkaria.
Nimim. Mielensäpahoittaja.
PS. Kyllä hyvistä tarjouksista pitäis voida vinkata.
Sinulla selvästi on tietoa missä, mistä ja miten tämä kyseinen puku on valmistettu, niin voisitko nyt ystävällisesti hieman valoittaa niitä suurimpia laadullisia virheitä? Jos ongelma on pelkästään että siinä ei lue goretex, olisi ehkä syytä puuttua siihen eikä julistaa yleisesti laaduttomaksi.Kunkku kirjoitti:Kummallinen käsitys laadusta, jos halvimmista materiaaleista jossain tuntemattomassa halvan työvoiman maassa valmistettu puku on laatutuote. Mihin tuo väite mahtaa perustua?
Toisaalta on paljon helpompi kritisoida, jos ei ole koskaan kyseistä pukua nähnytkään. Ja vielä helpompi mikäli on kytköksiä kilpaileviin valmistajiin.
Ja juu kyllä minustakin hyvistä tarjouksista pitää voida vihjata. Ei voi olla niin vaikeaa erotta missä kohtaa ollaan myymässä omaa/tutun tuotetta ja missä kohtaa annetaan vihje hyvästä tarjouksesta.
- jani
Mää heti aattelin että tuo aloittaja omistaa MX24 ketjun. Ei noin saa johtaa ihmisiä harhaan.
Mun mielestä tässä ei ollu mitään väärää täsä pelisä. Rukka- miehen hyökkäys oudoksuttaa, mutta meille muille on selvää että kaikki ei voi/halua maksaa ajokamppeistaan 1500 euroa. Vähempäänki on helppoa olla tyytyväinen.
Meilläki rouva on erittäin tyytyväinen 10 vuotta vanhaan Scottin goretex- takkiin jonka uutena osti muutama vuosi sitten. Se on kuitenki naisten mallia eikä mahdoton säkki niinkun edelliset tekeleet. Ja tämänkin kesän kolme ajelua se on toiminut erittäin mainiosti.
Mun mielestä tässä ei ollu mitään väärää täsä pelisä. Rukka- miehen hyökkäys oudoksuttaa, mutta meille muille on selvää että kaikki ei voi/halua maksaa ajokamppeistaan 1500 euroa. Vähempäänki on helppoa olla tyytyväinen.
Meilläki rouva on erittäin tyytyväinen 10 vuotta vanhaan Scottin goretex- takkiin jonka uutena osti muutama vuosi sitten. Se on kuitenki naisten mallia eikä mahdoton säkki niinkun edelliset tekeleet. Ja tämänkin kesän kolme ajelua se on toiminut erittäin mainiosti.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Vedähän ensin henkeä ja lue sitten tuo lainaamasi viestini uudelleen. Minä kyselen siinä tuon laadun perään, en väitä. Mitään vastausta en kyselyyni ole saanut, sen sijaan syyttelyä väärästä kysymyksestä kylläkin.virta kirjoitti:Sinulla selvästi on tietoa missä, mistä ja miten tämä kyseinen puku on valmistettu, niin voisitko nyt ystävällisesti hieman valoittaa niitä suurimpia laadullisia virheitä? Jos ongelma on pelkästään että siinä ei lue goretex, olisi ehkä syytä puuttua siihen eikä julistaa yleisesti laaduttomaksi. Ehkä vielä parempaa kykyä kritiikkiin osoittaa jos ei ole koskaan kyseistä pukua nähnytkään.Kunkku kirjoitti:Kummallinen käsitys laadusta, jos halvimmista materiaaleista jossain tuntemattomassa halvan työvoiman maassa valmistettu puku on laatutuote. Mihin tuo väite mahtaa perustua?
Eikö olisi ihan kohtuullista odottaa, että jos joku linkittää tänne esimerkiksi tuollaisen ajokamppeen myynti-ilmoituksen ja kehuu ko, tuotetta samalla laatutuotteeksi, hänellä olisi jonkinlainen peruste väitteelleen? Vai halutaanko tästä syntyvän jonkinlainen epämääräinen tavaratori, josta ei ota mitään tolkkua?
Ennen kuin kirjoitin tuon edellä lainatun viestin, kävin läpi sen tiedon, mitä netistä helposti löytyi. Sen perusteella uskalsin kysellä sen laadun perään. Jos asia kiinnostaa, niin jokainen voi itse kaivella näitä asioita esille, minä toivoin, että linkin lähettäjä tekisi sen ja vastaisi näin huutoonsa. Kummallisen aralta vaikuttaa aihe.
Peruskysymyshän tässä on se, saako halvalla hyvää ja laadukasta. Näinhän tässä aluksi väitettiin ja se ei minusta ole totta. Edelleen odottelen näyttöä, jonka perusteella olisin väärässä tuossa uskomuksessani.
http://www.reviewcentre.com/review682686.html
Yksikään tähän ketjuun vastannut ei ole viestiäsi noin tulkinnut, joten ehkä kannattaisi panostaan siihen miten "viattomat kysymykset" jatkossa esittää. Tulkitsin tarkan analyysin valmistuspaikasta ja materiaaleista kritiikiksi, jota se ei selvästikään ollut.Kunkku kirjoitti:Minä kyselen siinä tuon laadun perään, en väitä. Mitään vastausta en kyselyyni ole saanut, sen sijaan syyttelyä väärästä kysymyksestä kylläkin.
Asiasta tekee aran lähinnä saman tyylinen vastaus kaikkiin ei "Kunkku"-merkkisiin varustekeskusteluihin.
Viimeksi muokannut virta, Ti Syys 04, 2012 3:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- jani
-
Jerry Cotton
- Pyörä: Harkinnassa.
Pari elämäntapavänkääjää saa tälläkin palstalla ketjuun kuin ketjuun tappelun aikaiseksi.
Rukkaa tai Klimmiähän se pitää kyytiläiselläkin olla, kun kolme kertaa kesässä ajetaan auringonpaisteessa satamaan jätskille.
Rukkaa tai Klimmiähän se pitää kyytiläiselläkin olla, kun kolme kertaa kesässä ajetaan auringonpaisteessa satamaan jätskille.
A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
Hyväähän Rampe on tässä pyyteettömästi tarkoittanut, jatketaan vinkaten
Kaupallisille tiedotteille on käsittääkseni sitten oma osio
Kaupallisille tiedotteille on käsittääkseni sitten oma osio
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Miten on mahdollista, ettet ymmärtänyt viestini tarkoitusta, kun pystyt noin hyvin tulkitsemaan sen, miten muut ketjuun vastanneet ovat viestini ymmärtäneet? Uudemman kerran, peritäpä vähän takaisin ja lue, mitä nuo edelliset kommentoijat ovat sanoneet. Moniko heistä kommentoi minun viestini sisältöä?virta kirjoitti:Yksikään tähän ketjuun vastannut ei ole viestiäsi noin tulkinnut, joten ehkä kannattaisi panostaan siihen miten "viattomat kysymykset" jatkossa esittää.
Joko palataan itse aiheeseen, vai tarvitsetko vielä lisää selkokielisiä ohjeita?
Minähän jo myönsin että en ymmärtänyt viestisi tarkoitusta. Nyt en selvästi myöskään ymmärtänyt Hapen enkä Rampen viestien sisältöä. Varmasti meni Peltsin, Suken ja Jerry Cottoninkin tarkoittama sisältö ohi. Lukeminen tai ymmärtäminen on selvästi vaikeaa. Ei tästä enempää.Kunkku kirjoitti:Miten on mahdollista...
- jani