mico kirjoitti:Eilen Muuramen kohdalla 9 -tiellä sininen adve tauolla, hiano pyörä sulla
No helvata! Käväs jopa mielessä, että tuo vois olla mico. Ihan senkin takia, että eipä ole tiedossa muitakaan tämän 2011dakartarraeditionin omistajia Et ihan kotinurkilla ollut? Itse olin parkissa, kun piti vilkaista onko jonkun lemmikki liiskana tien reunassa, mutta se olikin vaan jänis. Ihan siksi vaan kun meilläkin pari elukkaa ja ois kiva jos kuolon korjatessa kaulapannan nroon joku ilmoittais sen sijaan että jää ikuiseksi mysteeriksi minne karvakasat ovat kadonneet.
Ajattelin et varmaan löytyy omistaja täältä, jäi huomiotta oliko se edition sielläkin?
Juhannuksena tuli sitten korjattua alkukesä puuttuvia ilometrejä; Pori - Joensuu - Jyväskylä - Pori. Löytyi mahoton määrä uutta mutkaa, on se vaan Suomessakin kiva ajella näin kesällä.
Muuramen Shellillä tavattiin sveitsiläisiä motoristeja, olivat pojat lähteneet kesälomareissulle ja suomalaisia taasen menossa Norjaan, yksi 650GS näytti olevan joukossa. Itsekin ensi la Siljan paatilla vetten yli ja Norjaan...
Kuka oli tänään jättänyt kurapyöränsä ideaparkin parkkikselle joskus 20.00 jälkeen? En ollut tarpeeksi lähellä tunnistaakseni pyörää, mutta joku isompi valkonen enska se oli. Kärkyin lähiteillä vähän aikaa ja oottelin, josko kuskiakin olis näkynyt. Sitten yhtäkkiä pyörä olikin vaan kadonnut.
Viimeksi muokannut AKWM, La Kesä 30, 2012 1:10 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tänään tuli Joensuussa vastaan avopotalla ja pitkällä parralla varustettu motoristi. Ei sinänsä ihmeellistä jos näyttää perusmotoristia rajummalta. mutta jos pyöränä on transalppi, niin pitää jo varmuudeksi katsoa kahdesti
Oliko joku foorumilaisista joka kurvas Gessulla asuntolan pihaan maanantaina iltapäivällä Oulussa Kultatiellä....ite pakkailin peräkärryä parkkipaikalla!
Kuka teistä oli tänään iltasella Kuljun Kartanolla keltasella bemarilla tankkaamassa? Ite olin siinä punavalkosella pikkuenskalla sekoittelemassa öljyä bensan joukkoon. Tuli siitä vähän vauhdikkaammin lähdettyäkin..
Olipa eilen 3.7. Raatteen portilla oikein ruuhkaa kurapyöristä. Parkkipaikalta löytyi: Honda Africa Twin, Honda Transalp, Suzuki V-Strom, KTM 990 Adventure, Yamaha 1200 Super Tenere korotetulla etulokarilla ja tietysti oma F800GS. Tunnustaako kukaan olleensa paikalla
Hetkonen tovi sitten oli haarukkansa ristineet joku virago ja tommoi ilmeisesti r1100gs, tavaraa matkassa keskiverto bussin ruumallinen oliskohan kontioo menossa olleet. Tapahtumapaikkana Lahti-city ja Neste-Taukotuuli.
Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
AKWM kirjoitti:Kuka teistä oli tänään iltasella Kuljun Kartanolla keltasella bemarilla tankkaamassa? Ite olin siinä punavalkosella pikkuenskalla sekoittelemassa öljyä bensan joukkoon. Tuli siitä vähän vauhdikkaammin lähdettyäkin..
Minähän se olin...
BMW=helppo lausua, raskas työntää ja nostaa pystyyn...
KTM=helppo lausua, kevyt työntää ja nostaa pystyyn...
Joku ajeli vastaan Raahesta etelään keskiviikkona iltapäivällä n.14.30 vihertävän värisellä Africatwinillä. Ihte ajoin punavalakosella Transalpanialla,