Kenda K784 Big Block

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
mico
Viestit: 1344
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Paikkakunta: Pori

Kenda K784 Big Block

Viesti Kirjoittaja mico »

En löytänyt aiempaa aihetta rinkulasta, siis löytyykö kokemusta?

Nopealla haulla ainakin Stormilta löytyy 150/70-18 159€, mutta onko kokeilun arvoinen rengas?

http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... ck-tl-70q/
Avatar
talkku
Viestit: 1086
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 7:29 pm
Pyörä: T7 , XT500-79
Paikkakunta: Coccola

Re: Kenda K784 Big Block

Viesti Kirjoittaja talkku »

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=643297 ei taida vielä suomen teillä olla kokemusta. "halpoja " muita renkaita suomesta, ei omaa kokemusta firmasta https://mprenkaat-store.com/1507018-c-7 ... 4ehv5kmu71
Viimeksi muokannut talkku, La Touko 05, 2012 2:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
mico
Viestit: 1344
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Paikkakunta: Pori

Re: Kenda K784 Big Block

Viesti Kirjoittaja mico »

talkku kirjoitti:http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=643297 ei taida vielä suomen teillä olla kokemusta. "halpoja " renkaita suomesta, ei omaa kokemusta firmasta https://mprenkaat-store.com/1507018-c-7 ... 4ehv5kmu71
Eihän tuolla Kendaa ole myynnissä? :?:
Avatar
mico
Viestit: 1344
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Paikkakunta: Pori

Re: Kenda K784 Big Block

Viesti Kirjoittaja mico »

Aika levee :shock:
Kuva

Molemmat siis 150 :mrgreen:

Kuva
Laihopa
Viestit: 163
Liittynyt: Ma Heinä 19, 2010 11:43 pm
Pyörä: KTM 990 ADV RR & KTM 400 EXC
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kenda K784 Big Block

Viesti Kirjoittaja Laihopa »

Tuo Kendan Big Blog oli talven GS alla ja oli hyvä kumi. Aattelin ostaa sellaisen setin kesän pöräyksiin.
Stomin hinta setille on kyl suolanen vs. TKC80 mynetmotosta.
Lapsena, äitini kielsi kuraleikit...
vihtis83
Viestit: 882
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 9:38 pm
Pyörä: Polkupyörä
Paikkakunta: Lahti

Re: Kenda K784 Big Block

Viesti Kirjoittaja vihtis83 »

Stormilla näytti olevan toukokuun kanttistarjouksena "Kenda Big Block renkaat isoihin Enduroihin -20%"
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Avatar
talkku
Viestit: 1086
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 7:29 pm
Pyörä: T7 , XT500-79
Paikkakunta: Coccola

Re: Kenda K784 Big Block

Viesti Kirjoittaja talkku »

vertasin myös tuota kendan hintaa muihin malleihin esim: http://www.mc-lifestyle.com/Renkaat/Metzeler/ K 60 Scout (M+S) n 114e, mefo explorer 110e ja tkc 145e.
Avatar
mico
Viestit: 1344
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Paikkakunta: Pori

Re: Kenda K784 Big Block

Viesti Kirjoittaja mico »

Vertailun vuoksi; Mynetmotossa: Scoutti 94,40€, TKC80 128,81€, Karoo 85,14€, TrailAttack 108,52€. Tilasin tuolta viimeksi Scoutin ja sarjan TrailAttackeja sekä molemmat uudet sisäkumit ja vannenauhat, toimituskulut se 25€ (1-3 rengasta n. 15kg).
Peltsi
Viestit: 2802
Liittynyt: To Loka 14, 2004 9:13 pm
Pyörä: Tunturi
Paikkakunta: Oulu

Re: Kenda K784 Big Block

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Eturenkaana pyörii nyt. Taakse tulee varmaan tällä viikollla. Kuhan se laiska asentaja jota mää käytän niin sais sen laitettua.

Vertailukohtaa ei täsä pyöräsä ole, mutta äkkiä tuntu erittäin nopealta ohjaus tuolla. Hyvä pito asvaltilla ja erittäin mukava soralla ajaa. Kalliithan nuo on ko pirut ja toivos kyllä että takis pyöris vähä kauemmin kun mitä nuo ameriikan poijaat on päässy. Onhan täälä ny kuitenki 30 astetta vähämmän lämpöä kun tuola mistä nuo raportit on kotosi.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Laihopa
Viestit: 163
Liittynyt: Ma Heinä 19, 2010 11:43 pm
Pyörä: KTM 990 ADV RR & KTM 400 EXC
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kenda K784 Big Block

Viesti Kirjoittaja Laihopa »

vihtis83 kirjoitti:Stormilla näytti olevan toukokuun kanttistarjouksena "Kenda Big Block renkaat isoihin Enduroihin -20%"

Olin jo tilata Mynetmotosta TKC kumeja mut nyt taitaa tää mennä Pirkkalan Stormille ostaan Big Blockeja.
Lapsena, äitini kielsi kuraleikit...
Avatar
juhan
Viestit: 2579
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Paikkakunta: JKL

Re: Kenda K784 Big Block

Viesti Kirjoittaja juhan »

Big Block ja BMW 1200 GS raporttia ameriikasta.

Sanoo että sikäläisellä hintatasolla TKC80:een verrattuna 90% ominaisuuksista 75% hinnalla. Soraominaisuudet 120% märkä asvaltti 60%.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Peltsi
Viestit: 2802
Liittynyt: To Loka 14, 2004 9:13 pm
Pyörä: Tunturi
Paikkakunta: Oulu

Re: Kenda K784 Big Block

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Eipä tuo vanteelle laitettuna yhtään leveä ole tuo takanenkaan. Kapeammalta näyttää kun Anakee 2.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Peltsi
Viestit: 2802
Liittynyt: To Loka 14, 2004 9:13 pm
Pyörä: Tunturi
Paikkakunta: Oulu

Re: Kenda K784 Big Block

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Mää en vaan tajua miksi ne ajaa tuollaisilla paineilla tota. Oudolle kuulostaa kun samasa lauseesa moititaan vähäistä kestoa kun kehutaan 25psi paineita ja lämmintä on 40 astetta.

Laitoin ihan samat paineet kun tavallisiin katukumeihin (Anakee/Touränse) ja hops. Takarengas voi olla tosiaan aika mielenkiintonen asentaa ilman rengaskonetta. Se on nimittäin aika jäykkä. Tasapainotus vaati paljon tavaraa vanteelle enkä jaksanu alkaa pyöritteleen kumia eri asentoihin. 100grammaa puntteja.

Pito sepelillä on aika mielenkiintonen. Ei enää pyöri takanen tyhjää tiukkaan tallatulla sepelillä. Ei paha asvaltilla. Vielä ei kyllä uskalla luottaa siihen kauheasti, mutta ei kuitenkaan tunnu samalle kun saman valmistajan K760 joka tuntuu kantatesa niinku tippuis alta pois kokonaan.

Vähän kun kuivus kelit että pääsis pikku turneelle. Muutenhan tuo varmaa tulee ajettua alta pois tuosa työmatkoilla.
Paskapuhetta, mutta uskon.
jarno78
Viestit: 1594
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: Kenda K784 Big Block

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Minä aattelin sutkin alle just tätä kendaa, kun tuota työ matka ajoa on aikas paljon ja viikonloppuisin pääsee vaan mettään niin eiköhän tuo riitä ja kanttis tarjouksena oli n. 103 euroo
Yksinäinen Susi
Avatar
talkku
Viestit: 1086
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 7:29 pm
Pyörä: T7 , XT500-79
Paikkakunta: Coccola

Re: Kenda K784 Big Block

Viesti Kirjoittaja talkku »

mistä näin halpa kenda ??
Vastaa Viestiin