Nyt kun porukat näköjään jo aloittaneet ensi kesän reissu suunnittelun,
niin matkaenduro henkinen Korpi-Karjalan(Kainuun) Kurapyöräkokoontuminen järjestetään vuorostaan Pohjois-Karjalassa!
Vanha sähköistetty savottakämppä (n.30 vuodepaikkaa) varattu 5.-7.8.'05.
Ohjelmasta ja ylöspidosta vastaa osallistujat itse niin kuin ennenkin
ja lauantai on vapaa muotoinen ajopäivä pitkin itäisiä sorateitä.
Ryhmiä voi olla sekalainen määrä laadun ja halun mukaan. Jos ei ryhmäajo kiinnosta niin yksinkin voi taivaltaa
Reittejä pyrin ennakolta katsastamaan jo valmiiksikin.
Tarkemmin http://www.heikkil.com/strom/kkkk.htm
Jarkko kirjoitti:Nyt kun porukat näköjään jo aloittaneet ensi kesän reissu suunnittelun,
niin matkaenduro henkinen Korpi-Karjalan(Kainuun) Kurapyöräkokoontuminen järjestetään vuorostaan Pohjois-Karjalassa!
Vanha sähköistetty savottakämppä (n.30 vuodepaikkaa) varattu 5.-7.8.'05.
Ohjelmasta ja ylöspidosta vastaa osallistujat itse niin kuin ennenkin
ja lauantai on vapaa muotoinen ajopäivä pitkin itäisiä sorateitä.
Ryhmiä voi olla sekalainen määrä laadun ja halun mukaan. Jos ei ryhmäajo kiinnosta niin yksinkin voi taivaltaa
Reittejä pyrin ennakolta katsastamaan jo valmiiksikin.
Tarkemmin http://www.heikkil.com/strom/kkkk.htm
Mukana ollaan, ja nyt KKKK:ta tohtii jo melkein sanoa perinteiseksi
Joo, ensi kesän reissujen suunnittelu on jo käynnissä, eihän tässä ole kuin muutama kuukausi, ja ajokausi alkaa.
Joo minäkin ilmoittauduin varmaan kuukausi sitten.
Tuntuu vaan tää talvi pitkältä, kun ulkona on melkein kesäkeli ja pyörä talviteloilla. Pitääköhän kohta kaivaa pyörä päivänvaloon.
No raahelaisten retki Moottoripyöränäyttelyyn ehkä vähän lievittää tätä odotusta.
TomiKoo kirjoitti:Vaikka pyörä on vielä kaupassa, kovasti reissuja jo suunnitellaan. Sattuisko tuo KKKK 05 sopivasti kotiseudulle (Lieksa-Nurmes)...?? Olemme puoliskon kanssa todennäköisesti juuri silloin maisemissa. Meinaan vaan, että olis ollu kiva käydä jossain moikkaamassa foorumilaisia livenä.
Eli saisiko tuota ohjelmaa tietää, vaikkei reissulle mukaan tulekaan. En usko, että reissu kokonaisuudessaan sopii kahdestaan ajettavaksi, vai kuinka?? Jos sopii, voisimme kyllä lähteäkin! Ja jos sattuu reitit sopivasti, voisi olla aina kotosalla yötä...
"Ohjelmahan" on ollut hyvinkin vapaata eli pääpiirteissään sellainen, että porukka pöristelee paikalle perjantai-illan nimiin ja lauantaina aamupäivästä alkaen soratiesurauttelua ympäri paikallisia teitä. Kainuun KKKK:ssa ajoaika on tainnut - ryhmästä ja reitistä riippuen - vaihdella puolenkymmenen ja kymmenen tunnin välillä, joten ihan mukavankokoinen ajopäivä tiedossa. La-ilta sitten vapaata seurustelua (viimeksi ykkösaihe taisi olla täydellisen matkaenduron rakentaminen... eikä edes moottorityypistä päästy selvyyteen), saunomista ja makkaranpaistoa. Eli ohjelmasta ja muonituksesta vastaa itse kukin omalta osaltaan - se on sitten ihan oma vika, jos ei kummatkaan miellytä!
Kyllä kaksi päälläkin pystyy kiertämään ainakin "naatiskeluporukan" mukana. Ei tuolla valuvanteisellakaan viitsi pahimpiin ryteikköihin lähteä, joten ainakin yksi ryhmä tiedossa, joka ajelee helpommista paikoista ja nauttii P-Karjalan maisemista...
Jarkko pistänee lisäinfoa itse kokoontumispaikasta vaikka e-mailitse?
Ei kun P-karjalaan vaan.
Ei ole KKKK vielä meikäläisellä perinne, kun osallistumisprosennti on 50.
Täältä 06 alueelta varmaan lähdössä muitakin.
Reittiä on suunniteltu kovasti. Tossa uudessa gepsissä riittää vielä treenaamista loppu talveksi.
KKKK05 punkka kiintiö on nyt täysi ilmoittautuneista. Eli sisämajoitus täysi!
Ulos (oma teltta) mahtuu vielä ja peruutuspaikat kanssa....
Jos ilmoittautuneista joku ei ole saanut viestiä lähipäivinä, niin heitätkö viestillä.
Mitenkäs länsirannikon porukat on suunittellut reittejä kurapyörä kokoontumiseen. Meinaan vaan, että mahtuiskos jonon jatkeeksi. Tarkoitus lähteä liikkeelle varhain perjantaina aamuna.
Voitaisiin ajella menomatka kimpassa sorateitä. Jos löytyisi vaikka joku jolla on GPS niin ei ihan eksytä metsään.
Ajatus olisi lähteä jo perjantaina hyvissä ajoin vaikka aamupäivällä.
Itse olen lähdössä kaverini kanssa liikenteeseen perjantai-aamuna Vilppulan ja Virtain rajamailta. Tarkoitus olisi pöristellä pienempiä teitä läpi Keski-Suomen(Jkl:n pohjoispuolelta) ja Savon ja sitä kautta edelleen perille Hopealammelle. Alustava reittikin on jo hahmoteltuna, mutta sitä ei ole tarkoitus noudattaa orjallisesti. Toki mukaan joukkoon saa saa liittyä matkan varrelta.
Säätilanne KKKK:n osalta:
Sää on tällä hetkellä mitä parhain kurapyöräilyyn täällä idässä, vettä tulee välillä oikein kunnolla
Illaksi ja huomiseksi on luvattu huonompaa keliä, eli sade loppuisi