Se kuona mitä kaikki ei ehkä kerinnyt lukemaan "KTM Pyörän valinta 200 EXC vai 300 EXC"- sivuilta ihmetyttää vähän minuakin.
Jukka putsas kököt pois, hyvä että pidät laatua yllä.
Suoranainen vihanpito tuskin täällä palvelee ketään, ei sitä kiinnosta seurata- kommentoida ei ollenkaan.
Puolipirullinen väittely ja ajokavereiden kannustava tölviminen kuuluu asiaan. Ei kai me aikuiset ihmiset näin pienissä piireissä vakavissaan toisiaan vastaan voida olla. Laajennettu KTM vs. muu maailma-aihe on silti hyvä heitto. Kyllähän tästä taas vääntöä riittää, vaikka tietäähän sen kuka on voittaja
Muuten, mä voitan kaikessa Kipan mennen tullen vaikka mulla on pienempi... asteikko rullamitassa.
Tosikkomaisesti jos puntaroi sitä mihin jutun otsikkokin viittaa ja mihin se osin sensuroitu tukasta kiskonta liittyi, pitää ajatella asiaa laajemminkin.
Kottaraiset on tuttu näky kisassa kuin kisassa, valtamerkkinä ja palkintopallien valloittajana. Tästä vois yksinkertainenkin kuvitella sen olevat suht kelpo peli lujaa-ajoon ammattilaistasolla.
Taannoin elintason noustessa ja moottoripyöräilyn muuttuessa hihhuleiden friikkinäpertelystä ison yleisön parissa sisäsiistiksi jopa salonkikelpoiseksi, alkoi myös niiden vuokraustoiminta ym massaliikehdintä.
Hohtokeilaus ja sisämikroautoilu työpaikkojen tykytouhuissa saattoi vaihtua jopa endurosafariin. Eipä safariyrittäjällä ollut montaakaan vakavasti otettavaa merkkivaihtoehtoa millä laitetaan porukka pörräämään. Tässäkin asiassa enduroiden Tojotacorollaa tarvittiin ja tarvitaa yhä.
Sellaiseen(kaan) touhuun ei kertakaikkiaan sovi kovin eksoottinen hyperkilpuri. Riittää kunhan se ja sen varaosahuolto TOIMII laajalla rintamalla.
On silti pirun hyvä, että esim Päitsillä- ja maailmalla on viime aikoina nähty huipulla kaikkia värejä. Oikeastaan on palattu siihen mitä se ennen yksitoikkoista porkkanakautta oli.
Täällä harrastelijoiden mutasarjassa on jokaisen oma asia miten harrastaa. Mukavan harrastuksen piikkinhän tämä loppujen lopuksi kaikki menee, jopa astetta harvinaisemman mopon sisuksiin astetta harvinaisempien osien haaliminen.
Mua ei tosin haittaa että ajan bulkkipyörällä johon saa piraattitarrasarjan varmaan R-kiksaltakin.
Mun mielestäni senkin kanssa voi elää unelmaa.
Jos se jotakin nyppii, on se hänen omassa pienienessä maailmassaan oma pieni ongelmansa.