yamaha ttr 600 2001 K&N vapaavirtaus suaratin
Valvoja: Moderaattorit
-
lester
- Pyörä: yamaha ttr 600 2001
yamaha ttr 600 2001 K&N vapaavirtaus suaratin
No täs taas kyselen notta mistä ootta hommannu nuata kooännän vapaa virtaus suarattimia.Nimittään kun tänään kyselin maahantuajaa myären nin ketoovat ettei tuahon keksintöhön niitoo olemaskahan?...vähän ninku että "mitä siinä kyselet!. mee kotias siitä"..Heh!...ei vaineskaan, vähän olin miästä kun sanoovat että sulla on nin harvinaanen pyärä 
Tasankojen kasvatti.
-
lester
Re: yamaha ttr 600 2001 K&N vapaavirtaus suaratin
No hemmetti!.. Kyllähän tua pareet on kun alakuperäänen kun tuas tekstiskin sanoovat notta jos haluat "vähän lisää torellista woimmaa" nin täällähän ollaan heti aivan kympillä mukana. Toresta samaa sanoo mulle kooännän maahan tuajakin notta ei oo
tuli vaan mielehen(eikä tua tarkoota imuria) että kun tekivät tuan keksinnön italiassa josko siinolis jonkun italiaanon kans samanmoonen putsari ja jos näin on tarttis vaan tiätää mikä laites olis kysehes.
Tasankojen kasvatti.
- Juhazi
- Pyörä: Triumh Sprint RS -04
Suattaahan Rässin ehottama peli sopiakkin enpä tiiä, mutta mun SRX:ssä on KN enkä sillä pelekästään huomannu mittään erroo. Kun häntä porata surrauttelin isoja reikijä koteloon niin aenaki imuiänet parani! Että josko kokkeilet sitäkii, voe olla että aenaki oes kommeempi iän pohojalaaselle, varsinnii kylillä pörryyttäissä!
Ae nii, olikos siinä TTR:n imupoksissa joku imupilli jonka voe repiä poies?
Juha
Ae nii, olikos siinä TTR:n imupoksissa joku imupilli jonka voe repiä poies?
Juha
Moto history: Solifer SM -74, KTM 125GS -74, Ski-Doo Formula Plus LT -88, Derbi Atlantis -05, Yamaha SRX-6 -86
Tallissa: Arctic Cat Pantera 580EFI -96, Triumph Sprint RS -04, Solifer Star White -10
Tallissa: Arctic Cat Pantera 580EFI -96, Triumph Sprint RS -04, Solifer Star White -10
-
lester
Samanmoosehen tuloksehen oon tullu ittekki notta kairatahan siihen imupoksihi reikiä ja otamma huahotin putken pois poksista ja huahottimen putkehen suaratin.meillä toresta tua naapurusto o tottunu siihen notta oon äänekästä sorttia ja se on mettäski mukavempaa tiätävät sitte hirvet ja muut ötökät pysyä pois tiältä.
Tasankojen kasvatti.
Saa siihen vapaasuodinta: http://www.off-the-road.de/Other-bikes/ ... -R-RE.html
Ei taida olla K&N:nä vaan DNA-merkkinen, mutta siitä nyt viis.
Ja voi siihen koteloon tehdä reiätkin, mutta tee siististi: http://www.off-the-road.de/Other-bikes/ ... Vents.html
Terveisin entinen TT-R:n omistaja...
Heh..tuo rässin linkki oli sama...no se kuiten käy siihen.
Ei taida olla K&N:nä vaan DNA-merkkinen, mutta siitä nyt viis.
Ja voi siihen koteloon tehdä reiätkin, mutta tee siististi: http://www.off-the-road.de/Other-bikes/ ... Vents.html
Terveisin entinen TT-R:n omistaja...
Heh..tuo rässin linkki oli sama...no se kuiten käy siihen.