Hondan NX/XR automaattinen puolipuristin
Valvoja: Moderaattorit
Hondan NX/XR automaattinen puolipuristin
Nokka-akseli saapui vihdoin koneistamolta. Saivat siihen vähän enemmän nostoja ja asteita. Mutta nyt puolipuristin jää kantamaan, koska hiovat nokan perusympyrää pienemmäksi, että saavat lisää nostoa. Eli, voiko tuon puolipuristimen heittää pois, vai alanko työstämään sitä? Tuleeko esim. WB:n nokan mukana puolipuristin hilut? Arveluttaa vaan se käyntiinlähtö jos sen heittää kuikkaan.
- mikako
- Pyörä: Harleydaavitsonni
Sama asia vaivaa minuakin ja foorumeilla kyseltyäni kertoi joku heppu ettei KLX ainakaan jaksanut pyörittää ilman puolipuristinta. Tämä kaveri oli ratkaisut ongelman laittamalla tehokkaamman akun. Minulla on mopossani startin lisäksi kiksi käynnistin joten ajattelin kokeilla ilman niitä puolipuristin hiluja.
njoo toi kandee huomata kun laittaa noita hiottuja nokkia!
Itsekin ensin säädin venat silleen, että se akseli kantoi.. onneks hiffasin ajoissa..
Ei muutakun akselista siivu pois ja säätää venat ilman sitä deco akselia ja sitten akseli kiinni, niin näkee jääkö kantamaan.
Itse en kyllä ottaisi tota deco systeemiä veke, mulla on esim. pelkkä sähköstartti ja pieni akku, niin se on aika must.
Itsekin ensin säädin venat silleen, että se akseli kantoi.. onneks hiffasin ajoissa..
Itse en kyllä ottaisi tota deco systeemiä veke, mulla on esim. pelkkä sähköstartti ja pieni akku, niin se on aika must.
Ratkaisin ongelman ottamalla siivun kukkopojan pinnasta siitä kohtaa, josta se ottaa puolipuristimeen. Puolipuristin olisi mennyt aika ohueksi jos siitä olisi ottanut tarvittavat 0.9mm.
- Liitteet
-
- P4112960.JPG
- (337.94 KiB) Tiedosto ladattu 188 kertaa
- mikako
- Pyörä: Harleydaavitsonni
ei tietoa oulun hinnoista. Omani hiotutin GT-motorsissa (omaa kuulemma vahvan kokemuksen) ja hintaa tuli 50e.juhope kirjoitti:Missä olette Oulun seudulla hiotuttaneet noita nokkia ja paljonko tuli maksamaan?
Itse juuri pähkäilen vakionokan hiottamisen ja uuden Kedon virinokan välillä.
Minkä hintainen on tuo Kedo ja tuleekohan siinä mukana ne puolipuristin hilut?