Alumiinista tein itse.
Kuvasta hiukan näkyy. Hyvin yksinkertainen tehdä.
Yhdestä palasesta tehty hiukan pitää taivuttaa ja porata pulteille reiät.
Kannattaa tehdä tukevasta alumiinista. Ensimmäisen tein ohuemmasta ja se katkesi jonkun ajan päästä. Tärisee sen verran että ohuempi murtuu.
Olisikohan nykyinen n.2mm alumiinia. Hyvin on kestänyt.
Olipa samannäköne ku mulla... ite tein jostain vanhasta liikennemerkistä,sopivan tuhtia alumiinia. Tuosta sitä voi mulkoilla. http://oioi.fi/valokuvat/OIOI@73/6460/
oioi - valokuva - kle2 Ja kuvaa voi suurentaa klikkaamalla fokus/suuri..
Aikas virtaviivaista. Mitenköhän vastaava mun pyörään sopisi. Sinänsä hyödylliset(ja takavilkkuja suojaavat) kolmen laukun telineet kun antavat KLE:lle matkalahnan vaikutelman.
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
Ei ehkä ihan ongelmaton ratkaisu... Mulla tuo takaloksunpohjaan pultattu teline alkoi kunnon röykytyksiissä pikkuhiljaa murtamaan lokaria.. Varmaan ois kannattanu joku kumijutska vaikkapa vanhasta roiskeläpästä laittaa sinne telineen ja loksun väliin. Myös katteiden ripustukset on alakanu murtumaan, ei vaan malta ajaa tarpeeksi rauhallisesti.
Alumiininen teline on hyvä, mullakin on samanlainen DR:ssä, mutta...
Nyt on jo toinen menossa. Karilleajossa (suomeksi kilpi otti sattuneesta syystä kiinni maahan) katkeaa todella napakasti, ei vääntynyt yhtään. Onneksi kaveri tuli perässä ja poimi kilven talteen.
Kyllä kyrsi, että viittiikin vanha äijä sillälailla alkaa kikkaileen
Tein joskus kotarille 2*1,5 mm alu levysta kilpitelineen se kesti ainakin 10tkm
2*1,5mm ei taivu eikä katkea yhtä helposti kun 3mm tavaraa tärinästä.
Mutta se tarkoittaa tuplasti hommia
Tiesitkö että kaikista tehdyistä harrikoista 95% ovat vielä tien päällä,
loput ovat päässyt kotiin.