600:sen tohtorin ilmansuodatinkotelon irroittaminen.
Valvoja: Moderaattorit
-
Riihinen
- Pyörä: Domi650, Kx125
600:sen tohtorin ilmansuodatinkotelon irroittaminen.
Mitenkäs dr luovuttaa ilmanputsarikotelonsa, sieltä putkirungon syleilystä? Joutuuko kotelon alapuolisen iskunvaimennin systeemin purkamaan pois, vai mihin suuntaan se kotelo lähtee? Olen jo ottanut kaasarin ja pakoputken pois edestä.
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Re: 600:sen tohtorin ilmansuodatinkotelon irroittaminen.
Ihan rehellisesti on sanottava, että ei aavistustakaan - minä jätin sen hiukan kokeiltuani suosiolla paikoilleen kun otin takaiskarin, tankin ja moottorin irti... Taitaa olla koko mopo rakennettu laittamalla ensin paikoilleen tuo kotelo ja kasaamalla kaikki muu sen ympärille.
Ei se ainakaan alaspäin lähde. Menisiköhän eteenpäin, kun tarpeeksi romua on poissa edestä?
EDIT: niin, eikä se iskarikaan ihan helposti lähde. Paras tapa on ottaa koko takahaarukka irti linkkuineen ja iskunvaimentimineen.
Ei se ainakaan alaspäin lähde. Menisiköhän eteenpäin, kun tarpeeksi romua on poissa edestä?
EDIT: niin, eikä se iskarikaan ihan helposti lähde. Paras tapa on ottaa koko takahaarukka irti linkkuineen ja iskunvaimentimineen.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
-
Riihinen
- Pyörä: Domi650, Kx125
Ihmetystä tuo purkki tuolla rungon sisällä on kyllä aiheuttanut. Tnoo jatketaan purkamista taas huomenna, jos päitsin seuraamiselta vaan ehtii.
-
Sakkeus
- Pyörä: KTM 640 Sumo enskavantein
Jotain takaiskareita ja linkkuja siitä piti edestä irroitella muttei se mikään suuri homma ollut. Muutama pultti irti ja iskari linkkuineen on pois tieltä, samallahan voi rasvailla kaikki linkun laakerit.
Itse ainakin revin vakioputsarin osina pois (650) Ei muita vaihtoehtoja?!? Ja Iso UNIfilter tilalle...Toimiva eikä ahdista!!!
-
nohelvetti
- Pyörä: gsx-r 1100, cbr f4
Menee vähän ohi aiheen, mutta onko sulla vakiokaasari? Jos on niin oliko hommaa saada toimimaan?olli81 kirjoitti:Itse ainakin revin vakioputsarin osina pois (650) Ei muita vaihtoehtoja?!? Ja Iso UNIfilter tilalle...Toimiva eikä ahdista!!!
E: Ja muuten 650 dr:ssä tulee tuo kotelo pois takakautta kokonaisena jos purkaa akun sun muut pois eestä.