Juhana kirjoitti:Teki mieli lähteä mukaan mutta sitten järki voitti,kun ei mun voimilla lähdetä mihinkään suo-upotuksiin,kun pehmee kangas ja hakkuu aukeekin on ihan riittävän haasteellisia.
Olis tietty hyvä ostaa joku kevyt rissa noihin karkeloihin,vois valita mopon reisun luonteen mukaan Mutta sitten,kun toi illan lotto on ohi,niin...haaveillaan lisää,niinkuin ennenkin
Pyhpyh, kyllä sieltä perästä 990 advekin tuli, ja ei tarvinnut paljoa odotella, hyvä että ehti navikaattorista katsoa uudet nuotit....remmiin vaan, ompahan enemmän miehistöä repimässä niitä ylös suonsilmistä.
Eikait, jätän ne vetelimmät paikat väliin, niillä ehdoilla mennään mitä kalustoa on letkassa ja millä renkailla....
Juhana kirjoitti:Niih,ja tietty voishan sitä ottaa aina kiertoreitin pahinpiin paikkoihin,jos ei kantti kestä
Tai laittaa isoimmat aina keulille kun on pahaa pätkää, katsotaan onko mitään fotoja tarjolla kun nämä yhdet sankarit pääsee kotiinsa, tai sitten jossakin haetaan kuumeisesti yhtä rastia....
Kävin tänään,kun olin mopoilemassa ensin tuolla porin pohjoispuolella,Rontti parisataa tuli mittariin.
Ei näkyny ketään,mutta ittekkään en oo kerennyt moneen viikkoon,kun viikolla oli töissä,ja vähän viikonloppusinkin.
Olen pyrkiny käymään ja eilenkin kävin vähän seittemän jälkeen kahvin juomassa ja lehden lukemassa. Tohtori ollu tosin jo pari viikkoa osina, mut tässä lähellä kun asuu ni helppo tulla paikalle muutenkin "päivystämään." Pari kertaa jääny välistä kun muuta pakko-ohjelmaa.
Joh. 3:16
Solifer Export > Tunturi Tiger Aqua > Solifer Speed > Suzuki RG 125 > KTM GS 125 > Yamaha TDR 250 > Suzuki DR 650 RS > Suzuki VS 1400 Intruder > Suzuki DR 800S
Jep, ja askarteluaiheita riittää täälläkin suunnalla. Ja kahvitauolla pitää välillä käydä eli ajattelin vastakin käydä ABCilla kattoos. Menee varmaan useimmiten tonne seittemän jälkeen toi ajankohta.
Joh. 3:16
Solifer Export > Tunturi Tiger Aqua > Solifer Speed > Suzuki RG 125 > KTM GS 125 > Yamaha TDR 250 > Suzuki DR 650 RS > Suzuki VS 1400 Intruder > Suzuki DR 800S