Tennari, Darra, Lehmä, Kanttura, ym...
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- genesis
- Pyörä: KTM 520 SX -02, BMW G650 Xchallenge
Transu taitaa olla sitten TransAlppi, tai TA, voi esiintyä myös alppina. Ja kyse on moottoroidusta kaksipyöräisestä kulkineesta, jos joku kuvittelee ekan nimityksen olevan jotain muuta, saa googlettaa muille saiteille. Täällä se vastaa vain Hondaa...(ja mikä ei koske Hondaa, voi laittaa YV:nä, muttei ainakaan mulle)

Re: Tennari, Darra, Lehmä, Kanttura, ym...
Nostetaanpa vanhaa topicia ylös.. onko Kameli jonkun pyörämallin lempinimi? AT:n?
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Sopisi Moto Morinin Cameliin ?Jukkis kirjoitti:Nostetaanpa vanhaa topicia ylös.. onko Kameli jonkun pyörämallin lempinimi? AT:n?
Ilmeisesti tuolla viitataan myös näihin isotankkisiin, korkeisiin ja kamelin lailla pitkine joustoineen pikitiellä hoippuviin härveleihin? Siis näihin matkaenduroihin...
Juurikin näin, ja itsekin tuota Transua sivusta katselleena tulin miettineeksi yksikyttyräistä versiota eli Dromedaaria.. siitä se ajatus sitten lähti; RetkiKameli.Jarno kirjoitti:
Ilmeisesti tuolla viitataan myös näihin isotankkisiin, korkeisiin ja kamelin lailla pitkine joustoineen pikitiellä hoippuviin härveleihin? Siis näihin matkaenduroihin...
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Tuku,tuku-Suzuki=GR650
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
lasimestari
- Pyörä: Transalp -99
"Pelikaanista" oon kuullu puhuttavan, viittaiskohan DR BIG:n
- JTapani
- Pyörä: Africa Twin
No joo, mutta ei sitä joka pyörälle nimikkolaulua olekkaan... Paitsi Tennarille ja aika osuvat sanatkin vielä!
http://www.youtube.com/watch?v=MSDMzdZUnaM
http://www.youtube.com/watch?v=MSDMzdZUnaM
Elämä ei koostu niistä päivistä, jotka ovat menneet, vaan niistä, jotka jäivät muistiin.
-Pjotr Pavlenko-
-Pjotr Pavlenko-
- Pallokala
- Pyörä: Dominatör
AT:han on "tykkilavetti"...Jukkis kirjoitti:Nostetaanpa vanhaa topicia ylös.. onko Kameli jonkun pyörämallin lempinimi? AT:n?
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
- kurapyörä
- Pyörä: Africa twin 750
Eikös at olen kans sotanorsu olen ainakin lukenut/kuullut jonkun kutsuvan sillä nimeläPallokala kirjoitti:AT:han on "tykkilavetti"...Jukkis kirjoitti:Nostetaanpa vanhaa topicia ylös.. onko Kameli jonkun pyörämallin lempinimi? AT:n?
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Joskus olen myös ko pyörästä kuullut käytettävän nimiä "Iso-Neekeri" tai "Afrikkalainen"kurapyörä kirjoitti:Eikös at olen kans sotanorsu olen ainakin lukenut/kuullut jonkun kutsuvan sillä nimeläPallokala kirjoitti:AT:han on "tykkilavetti"...Jukkis kirjoitti:Nostetaanpa vanhaa topicia ylös.. onko Kameli jonkun pyörämallin lempinimi? AT:n?
Let us be a part of the cure, never part of the plague.
We'll only be remembered for what we create. (Mille Petrozza)
We'll only be remembered for what we create. (Mille Petrozza)
-
pahkis
- Pyörä: 950 Adv S
Puimuri,
eli GS bemari. Moottori leveä kuin leikkuupöytä
eli GS bemari. Moottori leveä kuin leikkuupöytä