Elikkäs, olen hieman hankala tapaus, kun haluan supermoton, mutta haluan myös matkustaa sillä! Mitä te kokeneemmat suosittelisitte? Tarvitsen kestävän pyörän, jossa on myös ulkonäköä, ja vuosimalli mielummin 2004 vuoden tälläpuolella. Itse olen ajatellut vaihtoehtoja Yamaha XT660X, ja Honda FMX. Molemmat matalatehoisia 650 kuutioisia, luulisi ainakin kestävän!
Nyt kun sitä pyörää on sitten ostamassa, niin joka tuutista kuulee erilaista neuvoa, joten ei oikein tiedä mitä tekisi?! Ainiin, ja korttina on muuten pikku a, eli ei mielellään mitään liian tehokasta, kun ottaa kurit pois

Tänään löytyi nettimotosta KTM Duke 2, hinta 4500 €, eikä ulkonäkö ole lainkaan paha! Tiedä sitten, miten kestää matka-ajossa, ja puutuuko perse liian nopeaan. Mutta mitä te suosittelette? Tämä olisi ensimmäinen aito pyöräni, ulkonäön pitäisi olla vähintään XTn luokkaa (toki kauneus on katsojan silmissä), kestävyyttäkin pitäisi löytyä, eikä hinta saisi olla liikaa! En itse ole löytänyt oikein muuta, kun tämän Honda FMX:än ja XTn. Mutta olisiko teillä ideoita? Katsokaa nyt vielä tämä linkki, niin näette hyvän kestävyys-hinta-laatu-suhteen!
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... Hae+%3E%3E
Kiitos