Osaa neuvoa että mistä mä saisin ne keinuvivut tohon mun pyörään ens keskiviikkoon mennessä
Ja onko kenelläkään tietoa että käykö isompien mallien 400-650 keinuvivut tuohon 350 malliin?
5 euroa sille joka...
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Minkäslaisessa kunnossa pyöräsi alkuperäiset keinuvivut on?
Mulla olis imupuolen keinuvipu, saanut lämpöä ja sinistynyt. Pakopuolen vippa on laahaimen osalta aivan finaalissa.
Tuo imupuolen vippa olis vielä käyttökelpoinen, mutta tuskimpa sitäkään kannattaisi tehdasuuden nokan kanssa naitattaa.
Hiukan offtopiccia, mutta lähipiirissä on kokemusta nokkien täytöshitsaamisesta halutun profiilin aikaansaamiseksi, kun kaikkiin laitteisiin ei ole virinokkia saatavana. Keinuvivutkin saa tarvittaessa laahaimen osalta kuntoon. Tuommoisilla hitsatuilla nokilla on vielä ajettu kisaakin, joten ei ne ihan toivottomia ole. Vaan rempattuja osia kannattaa seurailla alkuun hiukan useammin kuin tehdaspalikoilla.
t:Juha
Mulla olis imupuolen keinuvipu, saanut lämpöä ja sinistynyt. Pakopuolen vippa on laahaimen osalta aivan finaalissa.
Tuo imupuolen vippa olis vielä käyttökelpoinen, mutta tuskimpa sitäkään kannattaisi tehdasuuden nokan kanssa naitattaa.
Hiukan offtopiccia, mutta lähipiirissä on kokemusta nokkien täytöshitsaamisesta halutun profiilin aikaansaamiseksi, kun kaikkiin laitteisiin ei ole virinokkia saatavana. Keinuvivutkin saa tarvittaessa laahaimen osalta kuntoon. Tuommoisilla hitsatuilla nokilla on vielä ajettu kisaakin, joten ei ne ihan toivottomia ole. Vaan rempattuja osia kannattaa seurailla alkuun hiukan useammin kuin tehdaspalikoilla.
t:Juha