5 euroa sille joka...

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Jope
Viestit: 38
Liittynyt: Ti Joulu 28, 2004 1:24 am
Paikkakunta: Espoo

5 euroa sille joka...

Viesti Kirjoittaja Jope »

Osaa neuvoa että mistä mä saisin ne keinuvivut tohon mun pyörään ens keskiviikkoon mennessä

Ja onko kenelläkään tietoa että käykö isompien mallien 400-650 keinuvivut tuohon 350 malliin?
hexi
Viestit: 136
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 5:09 pm

Viesti Kirjoittaja hexi »

Minkäslaisessa kunnossa pyöräsi alkuperäiset keinuvivut on?

Mulla olis imupuolen keinuvipu, saanut lämpöä ja sinistynyt. Pakopuolen vippa on laahaimen osalta aivan finaalissa.

Tuo imupuolen vippa olis vielä käyttökelpoinen, mutta tuskimpa sitäkään kannattaisi tehdasuuden nokan kanssa naitattaa.

Hiukan offtopiccia, mutta lähipiirissä on kokemusta nokkien täytöshitsaamisesta halutun profiilin aikaansaamiseksi, kun kaikkiin laitteisiin ei ole virinokkia saatavana. Keinuvivutkin saa tarvittaessa laahaimen osalta kuntoon. Tuommoisilla hitsatuilla nokilla on vielä ajettu kisaakin, joten ei ne ihan toivottomia ole. Vaan rempattuja osia kannattaa seurailla alkuun hiukan useammin kuin tehdaspalikoilla.

t:Juha
Jope
Viestit: 38
Liittynyt: Ti Joulu 28, 2004 1:24 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Jope »

Kyllä ne aika huonossa kunnossa on, kummassaki on sellanen "kuoppa". Nokkan mä tuohon jo sain ja se on käytetty joten ei noitten keinuvipujen tarvii olla mitään uusia kuhan nyt vaan toimii.
Jope
Viestit: 38
Liittynyt: Ti Joulu 28, 2004 1:24 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Jope »

Oon valmis maksamaan käytetyistä keinuvivuista uusien hinnan jos vaan saanne keskiviikkoon menessä
Jope
Viestit: 38
Liittynyt: Ti Joulu 28, 2004 1:24 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Jope »

Keinuvipujen myyjälle kuvan kaltainen kello kaupanpäälle :!:
Liitteet
kello.jpg
(24.8 KiB) Tiedosto ladattu 154 kertaa
Vastaa Viestiin