Loviisan lähikunnissa ajeluja?

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
x-mean
Viestit: 1068
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Pyörä: sattuman kaupalla

Loviisan lähikunnissa ajeluja?

Viesti Kirjoittaja x-mean »

Ketäs foorumilla ajelee loviisasta noin 50km säteellä ??
Ajattelin vaan että jos mahdollisesti tietää näyttää hyviä reittejä,tahi minusta vois olla jotain vastaavaa hyötyä :mrgreen:
nimim."Vanhempi mopoilija" :lol:
Viimeksi muokannut x-mean, La Heinä 15, 2017 9:24 pm. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Foorumin "sekakäyttäjä"
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Kurapyöräilijöitä Loviisan lähikunnissa?

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Enpä pahemmin voi auttaa,mutt lauantaina ajelen loviisan läpi meno/tulomatkal,joss vaikka bongaat harma/oranssi adventuren 2 päällä niin ei muuta ku tassut ylös :P
Avatar
x-mean
Viestit: 1068
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Pyörä: sattuman kaupalla

Re: Kurapyöräilijöitä Loviisan lähikunnissa?

Viesti Kirjoittaja x-mean »

jonkko kirjoitti:Enpä pahemmin voi auttaa,mutt lauantaina ajelen loviisan läpi meno/tulomatkal,joss vaikka bongaat harma/oranssi adventuren 2 päällä niin ei muuta ku tassut ylös :P
:shock: Heh,joo...huomasin että liikutte lähistöllä,adve vissiin parkissa porvoossa hetken.
Nostetaan joo vaikka molemmat tassut ylös :lol: ainakin sit huomaatten että meikäläinen se siinä...
Foorumin "sekakäyttäjä"
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Kurapyöräilijöitä Loviisan lähikunnissa?

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Joo,nytt hotellin parkkitalos,huomenna ajetaan se renkaat kohti rannikkoa jutska,eli yöpymiset porvoos ja koko lauantai ajelua.
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Kurapyöräilijöitä Loviisan lähikunnissa?

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Noniin,sai taas nimi naamataulun,eli nähtiin ku nähtiin vaikka ensin ajattelin et mahis varmaan aikas pieni.
Asia helpotti ku kaivoit mun numeroni jostakin :lol:
Oli ihan kiva tavata,ja toivottavasti nähään jossakin surauksen merkeissä vielä?
saku
Viestit: 135
Liittynyt: La Elo 13, 2005 6:58 am
Pyörä: Suzuki DL 1000
Paikkakunta: Itä-uusimaa/Kantele

Re: Kurapyöräilijöitä Loviisan lähikunnissa?

Viesti Kirjoittaja saku »

Täällä Pukkilassa asustellaan. Täällä on muutama hyvä hiekkapätkä, jota pitkin pääsee lähikauppaan. Ajelen pääasiassa kovia hiekkateitä, kun kunto/taito ei riitä viemään soranorsua pehmeellä alustalla.
Avatar
x-mean
Viestit: 1068
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Pyörä: sattuman kaupalla

Re: Kurapyöräilijöitä Loviisan lähikunnissa?

Viesti Kirjoittaja x-mean »

jonkko kirjoitti:Noniin,sai taas nimi naamataulun,eli nähtiin ku nähtiin vaikka ensin ajattelin et mahis varmaan aikas pieni.
Asia helpotti ku kaivoit mun numeroni jostakin :lol:
Oli ihan kiva tavata,ja toivottavasti nähään jossakin surauksen merkeissä vielä?
Joo,sama juttu,satuttiin sopivasi vastakkain,arvasin että tuo mopotin on pakko olla Jonkon,kun en siis heti puhelimel tavottanut,vaan satuitten sitten vastaan tulemaan sopivasti.

Mää olen kyllä vähän enempi "kulmankiertäjä" välillä olosuhteiden pakosta(kin),mutta jos satutte tänneppäin,voi lähemmin tutkia täällä paikallista geologiaa 8)
Ehkä innostun joskus massatapahtumaankin,kun alkaa olla kohta varusteitakin kasassa... :roll:
Foorumin "sekakäyttäjä"
Avatar
x-mean
Viestit: 1068
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Pyörä: sattuman kaupalla

Re: Kurapyöräilijöitä Loviisan lähikunnissa?

Viesti Kirjoittaja x-mean »

saku kirjoitti:Täällä Pukkilassa asustellaan. Täällä on muutama hyvä hiekkapätkä, jota pitkin pääsee lähikauppaan. Ajelen pääasiassa kovia hiekkateitä, kun kunto/taito ei riitä viemään soranorsua pehmeellä alustalla.
Jep,sullahan on kyllä enempi kovapohjaiselle soveltuva kampe,luulen,tai siis onhan pienempää/kevyempää aina iisimpi käsitellä

Ei toi munkaan ajelu mitään huippukuntoa vaadi,eipä ole noita huipputehojakaan :roll:

Joo,jos kiinnostaa tänne loviisan suuntaan käydä ihmettelemässä,voin näyttää "omia" maastojani :mrgreen:
Foorumin "sekakäyttäjä"
Avatar
x-mean
Viestit: 1068
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Pyörä: sattuman kaupalla

Re: Kura-Motoristeja Loviisan lähikunnissa?

Viesti Kirjoittaja x-mean »

uuuuuuuuup
Foorumin "sekakäyttäjä"
Eero R.
Viestit: 108
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 3:25 am
Pyörä: NX650
Paikkakunta: Porvoo

Re: Kura-Motoristeja Loviisan lähikunnissa?

Viesti Kirjoittaja Eero R. »

Aika lähellä asutaan eli porvoossa ja kulkuväline näyttäis olevan sama. Mopotin hankittu keväällä ja on aika mennyt enemmän laitetta tutkiessa/korjatessa kuin ajellessa, tähän on tarkoitus saada muutos kun alkaa olemaan kulutusosat vaihdettu?!
Avatar
x-mean
Viestit: 1068
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Pyörä: sattuman kaupalla

Re: Kura-Motoristeja Loviisan lähikunnissa?

Viesti Kirjoittaja x-mean »

Eero R. kirjoitti:Aika lähellä asutaan eli porvoossa ja kulkuväline näyttäis olevan sama. Mopotin hankittu keväällä ja on aika mennyt enemmän laitetta tutkiessa/korjatessa kuin ajellessa, tähän on tarkoitus saada muutos kun alkaa olemaan kulutusosat vaihdettu?!
Oorrait :P tässähän vois vaikka pikkuhiljaa kehitellä jotain surautteluja ?? 8)

Dominaattori mullakin on,joo,mutta se "kevytversio",eli kakspuokki mopotin.
Foorumin "sekakäyttäjä"
Avatar
x-mean
Viestit: 1068
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Pyörä: sattuman kaupalla

Re: Kura-Motoristeja Loviisan lähikunnissa?

Viesti Kirjoittaja x-mean »

No,nyt on sitten eeron kanssa lenkkiä heitetty,ja hauskaahan tuo tuppas olemaan. 8)
Aikaa ei ole koskaan liikaa tuolle hommalle,mutta "ei makiaa mahan täydeltä" oon kuullut sanottavan :mrgreen:
Täytyy palailla astialle...
Foorumin "sekakäyttäjä"
Avatar
JiiKooVee
Viestit: 101
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 7:00 pm
Pyörä: -

Re: Kura-Motoristeja Loviisan lähikunnissa?Ajeluja?

Viesti Kirjoittaja JiiKooVee »

Moro!

Bongasin tän ketjun aikaisemminkin, mut en tiennyt milloin oma pyörä on ajokunnossa. Jonkon taisinkin nähdä Loviisassa Small Ship Racessa, vai mikä se oli. Istuin siinä mustassa Biimerissä odottaen velipoikaa vaimoineen. Samalla katselin vieressä olevaa Kotaria, matka-ajossa arvelin. Notta, jos löytyypi täältä päin kurapyöräiljää, niin ottakee yhteyksiä. Luen näitä sivuja melkein joka päivä. On muuten eka foorumi mihin kirjoittelen, joten en tiedä kuin laittaa nettiosoitetta tai numeroa turvallisesti (ja onko sillä loppupelissä väliä).

JiiKooVee
Avatar
leppis
Viestit: 243
Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 7:46 pm
Pyörä: RaIli-lehmä
Paikkakunta: Raceborg

Re: Kura-Motoristeja Loviisan lähikunnissa?Ajeluja?

Viesti Kirjoittaja leppis »

mitenhän olis soratiesurautuksia tälle viikonlopulle, lapinjärvella olen joten tänään tahi huomenna aamupäivästä vois lähteä pienelle ajelulle jos löytyy kiinostuneita?


vaihtoehtona mulle tälle päivälle porvoo-lapinjärvi pyöräretki, joten toivon kovasti että mitäpikkiten tulisi jotain muuta ettei ehdi lähteä.


-leppis-
Avatar
x-mean
Viestit: 1068
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Pyörä: sattuman kaupalla

Re: Kura-Motoristeja Loviisan lähikunnissa?Ajeluja?

Viesti Kirjoittaja x-mean »

Aika sateinen oli sunnuntai,eipä ajeluttanut,mutta katsotaan jatkossa...
Viimeksi muokannut x-mean, Ti Elo 18, 2009 9:14 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Foorumin "sekakäyttäjä"
Vastaa Viestiin