Ketäs foorumilla ajelee loviisasta noin 50km säteellä ??
Ajattelin vaan että jos mahdollisesti tietää näyttää hyviä reittejä,tahi minusta vois olla jotain vastaavaa hyötyä
nimim."Vanhempi mopoilija"
Viimeksi muokannut x-mean, La Heinä 15, 2017 9:24 pm. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Enpä pahemmin voi auttaa,mutt lauantaina ajelen loviisan läpi meno/tulomatkal,joss vaikka bongaat harma/oranssi adventuren 2 päällä niin ei muuta ku tassut ylös
jonkko kirjoitti:Enpä pahemmin voi auttaa,mutt lauantaina ajelen loviisan läpi meno/tulomatkal,joss vaikka bongaat harma/oranssi adventuren 2 päällä niin ei muuta ku tassut ylös
Heh,joo...huomasin että liikutte lähistöllä,adve vissiin parkissa porvoossa hetken.
Nostetaan joo vaikka molemmat tassut ylös ainakin sit huomaatten että meikäläinen se siinä...
Noniin,sai taas nimi naamataulun,eli nähtiin ku nähtiin vaikka ensin ajattelin et mahis varmaan aikas pieni.
Asia helpotti ku kaivoit mun numeroni jostakin
Oli ihan kiva tavata,ja toivottavasti nähään jossakin surauksen merkeissä vielä?
Täällä Pukkilassa asustellaan. Täällä on muutama hyvä hiekkapätkä, jota pitkin pääsee lähikauppaan. Ajelen pääasiassa kovia hiekkateitä, kun kunto/taito ei riitä viemään soranorsua pehmeellä alustalla.
jonkko kirjoitti:Noniin,sai taas nimi naamataulun,eli nähtiin ku nähtiin vaikka ensin ajattelin et mahis varmaan aikas pieni.
Asia helpotti ku kaivoit mun numeroni jostakin
Oli ihan kiva tavata,ja toivottavasti nähään jossakin surauksen merkeissä vielä?
Joo,sama juttu,satuttiin sopivasi vastakkain,arvasin että tuo mopotin on pakko olla Jonkon,kun en siis heti puhelimel tavottanut,vaan satuitten sitten vastaan tulemaan sopivasti.
Mää olen kyllä vähän enempi "kulmankiertäjä" välillä olosuhteiden pakosta(kin),mutta jos satutte tänneppäin,voi lähemmin tutkia täällä paikallista geologiaa
Ehkä innostun joskus massatapahtumaankin,kun alkaa olla kohta varusteitakin kasassa...
saku kirjoitti:Täällä Pukkilassa asustellaan. Täällä on muutama hyvä hiekkapätkä, jota pitkin pääsee lähikauppaan. Ajelen pääasiassa kovia hiekkateitä, kun kunto/taito ei riitä viemään soranorsua pehmeellä alustalla.
Jep,sullahan on kyllä enempi kovapohjaiselle soveltuva kampe,luulen,tai siis onhan pienempää/kevyempää aina iisimpi käsitellä
Ei toi munkaan ajelu mitään huippukuntoa vaadi,eipä ole noita huipputehojakaan
Joo,jos kiinnostaa tänne loviisan suuntaan käydä ihmettelemässä,voin näyttää "omia" maastojani
Aika lähellä asutaan eli porvoossa ja kulkuväline näyttäis olevan sama. Mopotin hankittu keväällä ja on aika mennyt enemmän laitetta tutkiessa/korjatessa kuin ajellessa, tähän on tarkoitus saada muutos kun alkaa olemaan kulutusosat vaihdettu?!
Eero R. kirjoitti:Aika lähellä asutaan eli porvoossa ja kulkuväline näyttäis olevan sama. Mopotin hankittu keväällä ja on aika mennyt enemmän laitetta tutkiessa/korjatessa kuin ajellessa, tähän on tarkoitus saada muutos kun alkaa olemaan kulutusosat vaihdettu?!
Oorrait tässähän vois vaikka pikkuhiljaa kehitellä jotain surautteluja ??
Dominaattori mullakin on,joo,mutta se "kevytversio",eli kakspuokki mopotin.
No,nyt on sitten eeron kanssa lenkkiä heitetty,ja hauskaahan tuo tuppas olemaan.
Aikaa ei ole koskaan liikaa tuolle hommalle,mutta "ei makiaa mahan täydeltä" oon kuullut sanottavan
Täytyy palailla astialle...
Bongasin tän ketjun aikaisemminkin, mut en tiennyt milloin oma pyörä on ajokunnossa. Jonkon taisinkin nähdä Loviisassa Small Ship Racessa, vai mikä se oli. Istuin siinä mustassa Biimerissä odottaen velipoikaa vaimoineen. Samalla katselin vieressä olevaa Kotaria, matka-ajossa arvelin. Notta, jos löytyypi täältä päin kurapyöräiljää, niin ottakee yhteyksiä. Luen näitä sivuja melkein joka päivä. On muuten eka foorumi mihin kirjoittelen, joten en tiedä kuin laittaa nettiosoitetta tai numeroa turvallisesti (ja onko sillä loppupelissä väliä).
mitenhän olis soratiesurautuksia tälle viikonlopulle, lapinjärvella olen joten tänään tahi huomenna aamupäivästä vois lähteä pienelle ajelulle jos löytyy kiinostuneita?
vaihtoehtona mulle tälle päivälle porvoo-lapinjärvi pyöräretki, joten toivon kovasti että mitäpikkiten tulisi jotain muuta ettei ehdi lähteä.