KTM Adventure ja Hepco & Beckerin "suojaraudat"

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

repa
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 8:56 pm
Pyörä: Tigru
Paikkakunta: Salo

Re: KTM Adventure ja Hepco & Beckerin "suojaraudat"

Viesti Kirjoittaja repa »

Tähän H&B aiheeseen liittyen:
Sain ostaa sopivasti H&B alulaukut, sitten ebaystä haettiin niihin sopivat telineet, tähän saakka kaikki hyvin.
Sitten tuli aika asentaa raudat paikoilleen, jumankekka, ne ei sovi ollenkaan, pitäisi vääntää ja kääntää sieltä sun täältä.
Helpotusta tilanteeseen toi Kemppi MIG, jonka avustuksella rakennettiin kaikki uusiksi, ja nyt kaikki sopii.
Tämän jälkeen en hanki mitään, missä lukee H&B, se on vähän kuin kirosana tuo hoobeee.

Repa
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: KTM Adventure ja Hepco & Beckerin "suojaraudat"

Viesti Kirjoittaja jussimh »

Minulla taasen ei ole mitään negatiivista sanottavaa HB:n raudoista. Kaikki osat kävi nätisti paikoilleen ja työnjälki on moitteetonta. Nyt raudat kiinni ollessa olen ajellut n. 2000km ja murtumisen merkkejä ei näy. Noilla väliintulevilla kumityynyillä on varmasti tärinää ehkäisevä vaikutus.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
repa
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 8:56 pm
Pyörä: Tigru
Paikkakunta: Salo

Re: KTM Adventure ja Hepco & Beckerin "suojaraudat"

Viesti Kirjoittaja repa »

Odota vaan, kyllä se totuus sinullekin valkenee.

Repa
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: KTM Adventure ja Hepco & Beckerin "suojaraudat"

Viesti Kirjoittaja jussimh »

repa kirjoitti:Odota vaan, kyllä se totuus sinullekin valkenee.

Repa
Eipä menny aikaakaan kun joutuu toteamaan että raudat murtui alakiinnikkeen juuresta. :roll:
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Avatar
RTJ
Viestit: 1570
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 8:45 am
Pyörä: none
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: KTM Adventure ja Hepco & Beckerin "suojaraudat"

Viesti Kirjoittaja RTJ »

Terve

Nyt alkaa viides hitsauskierros hebco&beckkereille. Neljäs kierros oli vasemmalta keskimmäisen tuen eli sen lattaraudan irtoaminen putkesta.

Lapin reissulta kurvatessani kotipihaan tunnistin taas tutun iloisen kilinän ja rauta irti oikealta alhaalta moottorikiinnikkeen uudesta hitsisaumasta. Uusi lätkä oli kestänyt, mutta saumani ei. Seuraavaksi täytyy lähteä etsimään oikeata puikkokonetta eikä tuollaista bilteman valovirta invertteriä. Eli lisää virtaa.


Riku
Honda XL600V -> kTm 640 Adv -> kTm 990 Adv -> none
Vastaa Viestiin