Tähän H&B aiheeseen liittyen:
Sain ostaa sopivasti H&B alulaukut, sitten ebaystä haettiin niihin sopivat telineet, tähän saakka kaikki hyvin.
Sitten tuli aika asentaa raudat paikoilleen, jumankekka, ne ei sovi ollenkaan, pitäisi vääntää ja kääntää sieltä sun täältä.
Helpotusta tilanteeseen toi Kemppi MIG, jonka avustuksella rakennettiin kaikki uusiksi, ja nyt kaikki sopii.
Tämän jälkeen en hanki mitään, missä lukee H&B, se on vähän kuin kirosana tuo hoobeee.
Repa
KTM Adventure ja Hepco & Beckerin "suojaraudat"
Valvoja: Moderaattorit
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: KTM Adventure ja Hepco & Beckerin "suojaraudat"
Minulla taasen ei ole mitään negatiivista sanottavaa HB:n raudoista. Kaikki osat kävi nätisti paikoilleen ja työnjälki on moitteetonta. Nyt raudat kiinni ollessa olen ajellut n. 2000km ja murtumisen merkkejä ei näy. Noilla väliintulevilla kumityynyillä on varmasti tärinää ehkäisevä vaikutus.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Re: KTM Adventure ja Hepco & Beckerin "suojaraudat"
Odota vaan, kyllä se totuus sinullekin valkenee.
Repa
Repa
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: KTM Adventure ja Hepco & Beckerin "suojaraudat"
Eipä menny aikaakaan kun joutuu toteamaan että raudat murtui alakiinnikkeen juuresta.repa kirjoitti:Odota vaan, kyllä se totuus sinullekin valkenee.
Repa
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Re: KTM Adventure ja Hepco & Beckerin "suojaraudat"
Terve
Nyt alkaa viides hitsauskierros hebco&beckkereille. Neljäs kierros oli vasemmalta keskimmäisen tuen eli sen lattaraudan irtoaminen putkesta.
Lapin reissulta kurvatessani kotipihaan tunnistin taas tutun iloisen kilinän ja rauta irti oikealta alhaalta moottorikiinnikkeen uudesta hitsisaumasta. Uusi lätkä oli kestänyt, mutta saumani ei. Seuraavaksi täytyy lähteä etsimään oikeata puikkokonetta eikä tuollaista bilteman valovirta invertteriä. Eli lisää virtaa.
Riku
Nyt alkaa viides hitsauskierros hebco&beckkereille. Neljäs kierros oli vasemmalta keskimmäisen tuen eli sen lattaraudan irtoaminen putkesta.
Lapin reissulta kurvatessani kotipihaan tunnistin taas tutun iloisen kilinän ja rauta irti oikealta alhaalta moottorikiinnikkeen uudesta hitsisaumasta. Uusi lätkä oli kestänyt, mutta saumani ei. Seuraavaksi täytyy lähteä etsimään oikeata puikkokonetta eikä tuollaista bilteman valovirta invertteriä. Eli lisää virtaa.
Riku
Honda XL600V -> kTm 640 Adv -> kTm 990 Adv -> none