Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Rampe
- Pyörä: Tervatien kulkijoita
Onhan se vähän noloa näin jälkikäteen kysellä, mutta kun on hidas puhe ja kankea kieli.
Eli oliko foorumin jäsen, kun bongasin Hämeenkaalta sunnuntaina iltapäivällä kolmen aikoihin.
En ehtinyt "pienissä puheissa" niin pitkälle, että olis saanu kysyttyä nimeä.
Ite olin tulossa Jämin ilmailutapahtumasta "katuvarustuksella" tietä pitkin.
Eli oliko foorumin jäsen, kun bongasin Hämeenkaalta sunnuntaina iltapäivällä kolmen aikoihin.
En ehtinyt "pienissä puheissa" niin pitkälle, että olis saanu kysyttyä nimeä.
Ite olin tulossa Jämin ilmailutapahtumasta "katuvarustuksella" tietä pitkin.
Ollutta: XTZ660 -94, XTZ850 -92, Shine mx230, XTZ750 -89

-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
Yamaha Tenere XT600Z -86 tyyppi 1VJ tänään erän voimalaitoksen pihalla.
Varmaan tämä:
download.php?id=5345
Oli siinä muitakin mp:tä,kaikki kovasti toistensa näköisiä,vaan ei tämän..
Varmaan tämä:
download.php?id=5345
Oli siinä muitakin mp:tä,kaikki kovasti toistensa näköisiä,vaan ei tämän..
-
Jukka Kaikkonen
- Pyörä: HP2 & R100GS
minä ja pikku-hukka vieremältä siellä oltiin vähän ottamassa......HarriI kirjoitti:Rovaniemen leirintäalueella oli alkuviikosta pari juluman näköistä BMW HP GS pyörää teltan vieressä. Kamppeet vaikuttivat todellisilta kurapyöräilijöiltä, kun täällä on tullut vettä kaatamalla. Keulilla oli ainakin suomen lippua.
- Omakinen
- Pyörä: KTM 950 SE
29.07.2008 Klo 22:30
BMW F650GS Dagar lipputankilla ( tai vastaava, en nähnyt kunnolla) Ajoi 69-tietä hirvaskankaalta päin.
Minä olin ennen Suolahtea Pörrinsalmen sillan jälkeen Superendurolla vilkuttelemassa valoja, vilkkuja ja heiluin kuin hullu.
Tarkoitukseni ei ollut paha, enkä yrittänyt sinua manata tuonelaan. Yritin vain varoittaa tien vieressä riuhuneesta vauhkoontuneesta hirvestä, joka kävi tielläkin kaatuilemassa useampaan otteeseen.
Itse jouduin nostamaan superin takarenkaan melko korkealle, että sain pysäytettyä ennen elukkaa. katsoin viisaammaksi jäädä varoittamaan muita tiellä liikkujia kunnes elukka on poistunut maisemista.
BMW F650GS Dagar lipputankilla ( tai vastaava, en nähnyt kunnolla) Ajoi 69-tietä hirvaskankaalta päin.
Minä olin ennen Suolahtea Pörrinsalmen sillan jälkeen Superendurolla vilkuttelemassa valoja, vilkkuja ja heiluin kuin hullu.
Tarkoitukseni ei ollut paha, enkä yrittänyt sinua manata tuonelaan. Yritin vain varoittaa tien vieressä riuhuneesta vauhkoontuneesta hirvestä, joka kävi tielläkin kaatuilemassa useampaan otteeseen.
Itse jouduin nostamaan superin takarenkaan melko korkealle, että sain pysäytettyä ennen elukkaa. katsoin viisaammaksi jäädä varoittamaan muita tiellä liikkujia kunnes elukka on poistunut maisemista.
genesis kirjoitti:Ken tunnustaa olleensa tänään sinisellä isolla tohtorilla kämpällä kahvilla?
Laukuista päätellen maailmaakin oli nähty....
Keltainen kuratarra pleksissä osui silmään...
terv, alpinisti siitä kulman takaa.
Minä tunnustan. Yleensä kyllä huomioin kurapyörät Kämpällä, mutta nyt ei muistu Alppi mieleen. Ens kerralla ehkä. Vakio viikko-ohjelmaan kuuluu Kaffetupa. Vähän huonommillakin ilmoilla. Eli sieltä löytää meikäläisen melko varmaan. Selässä lukee allroadtour, vaikken oo koskaan osallistunu.
Tänä kesänä jäänyt Kaffetupa vähille kun otti hiukan aikaa haeskella tarroja laukkuihin.
- Sottapytty
- Pyörä: BMW G650XChallenge
- genesis
- Pyörä: KTM 520 SX -02, BMW G650 Xchallenge
Ei sitä alppia kyllä paljoa sieltä pakanapyörien keskeltä näkynyt, ihmeteltiin pyörääs siinä kun tein samalla käännytystyötä uskottomien parissa...Creature kirjoitti:genesis kirjoitti:Ken tunnustaa olleensa tänään sinisellä isolla tohtorilla kämpällä kahvilla?
Laukuista päätellen maailmaakin oli nähty....
Keltainen kuratarra pleksissä osui silmään...
terv, alpinisti siitä kulman takaa.
Minä tunnustan. Yleensä kyllä huomioin kurapyörät Kämpällä, mutta nyt ei muistu Alppi mieleen. Ens kerralla ehkä. Vakio viikko-ohjelmaan kuuluu Kaffetupa. Vähän huonommillakin ilmoilla. Eli sieltä löytää meikäläisen melko varmaan. Selässä lukee allroadtour, vaikken oo koskaan osallistunu.
Tänä kesänä jäänyt Kaffetupa vähille kun otti hiukan aikaa haeskella tarroja laukkuihin.