BMW GS Meeting 2008 in Finland
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
No,joo,nythän sää näyttäisi suosivan meitä.Taitaa olla tulossa aika aurinkoinen viikonloppu ja nestettä kuluu ajon aikana runsaasti ja sama asia toistuu myös illalla kait.Toivottavasti siellä ei vain vielä ole hyttysarmaadaa,kuten viime vuonna.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- gixxerman
Routemasterin puolesta kiitokset kaikille osallistujille ja myös Pekka Veelle tapahtumasta ja ehkä ensi vuonnakin ,kun ei kukaan turpaan vetänyt huonoista reiteistä.Myös maahantuojan ja Kuva mp:n osallistuminen oli merkille pantavaa.Itse nautin kovasti viikonlopusta.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Omasta puolestani kiitos järjestäjille: Pekka ja Jukka sekä kouluttajille: Glen, Tero ja Timo.
Kiitos myös partio 4&5 pojille hyvästä seurasta ja kovasta ajosta. Yhtään ette lenkkiä antaneet. No olihan sitä pölyäkin iltapäivästä enemmän kuin tarpeeksi - pikkutiellä kun oltiin.
Mukava tapahtuma, toivottavasti jatkoa seuraa.
Kiitos myös partio 4&5 pojille hyvästä seurasta ja kovasta ajosta. Yhtään ette lenkkiä antaneet. No olihan sitä pölyäkin iltapäivästä enemmän kuin tarpeeksi - pikkutiellä kun oltiin.
Mukava tapahtuma, toivottavasti jatkoa seuraa.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Kiitokset järjestäjille ja kaikille ryhmässä 2 ajaneille.
Toivottavasti Pekka jaksaa vielä touhuta ensi vuonnakin. Apu varmaan löytyy järjestelyihin, jos tuntuu liian raskaalta yksin hoitaa koko touhu. Ottakaa kantaa järjestelyihin. Minusta kaikki meni oikein nappiin niin toiminnan kuin auronkoisen säänkin osalta.
Toivottavasti Pekka jaksaa vielä touhuta ensi vuonnakin. Apu varmaan löytyy järjestelyihin, jos tuntuu liian raskaalta yksin hoitaa koko touhu. Ottakaa kantaa järjestelyihin. Minusta kaikki meni oikein nappiin niin toiminnan kuin auronkoisen säänkin osalta.
Kiitokset minunkin puolesta kaikille järjestäjille ja osallistujille! Jäi hyvä maku suuhun (tiepölyn maku
)
MP-kortti on ollut taskussa vasta alle 2kk ja sorakokemus oli ennen tapahtumaa melko vähäinen. Aamupäivän koulutuksen ja iltapäivän sorasurauttelun jälkeen olin saanut rutkasti lisää tuntumaa hommaan.
Paras yksittäinen niksi oli jalkatappien kumipalojen postaminen. Operaation jälkeen oikeasti tuntui siltä, että tuntee pyörän liikkeet jalkapohjissaan!
terv. Jan (keltakypäräinen pikkuGS-kuski 3-rymästä)
MP-kortti on ollut taskussa vasta alle 2kk ja sorakokemus oli ennen tapahtumaa melko vähäinen. Aamupäivän koulutuksen ja iltapäivän sorasurauttelun jälkeen olin saanut rutkasti lisää tuntumaa hommaan.
Paras yksittäinen niksi oli jalkatappien kumipalojen postaminen. Operaation jälkeen oikeasti tuntui siltä, että tuntee pyörän liikkeet jalkapohjissaan!
Heippa kaikki GS Meeting kävijät.
Kiitos kiitoksista.
Ja kiitos osallistumisesta.
Oli mukava tapahtuma ja kaikilla oli varmaankin mainioita ajoreissuja ja kokemuksia tapahtumasta. Ainakin kommentit olivat positiivisia.
Ekaa kertaa mukana oli myös ulkomaisia osallistujia eli ne 6 hollantilaista. Mainiota porukkaa nuo hollantilaiset. Meidän teamissä oli kaksi ja kaverit pärjäsivät mainiosti hankalillakin poluilla, vaikka kokemusta hiekkateistä ei ollut juuri mitään. Hollantilaiset kanssa kiittelivät järjestelyjä ja mukavia ajokavereita, joten terveisiä Teameille.
Kyllä varmaan ensi vuonnakin on samanlainen tapahtuma, joskus jossain.
Terveisin
Pekka

Kiitos kiitoksista.
Oli mukava tapahtuma ja kaikilla oli varmaankin mainioita ajoreissuja ja kokemuksia tapahtumasta. Ainakin kommentit olivat positiivisia.
Ekaa kertaa mukana oli myös ulkomaisia osallistujia eli ne 6 hollantilaista. Mainiota porukkaa nuo hollantilaiset. Meidän teamissä oli kaksi ja kaverit pärjäsivät mainiosti hankalillakin poluilla, vaikka kokemusta hiekkateistä ei ollut juuri mitään. Hollantilaiset kanssa kiittelivät järjestelyjä ja mukavia ajokavereita, joten terveisiä Teameille.
Kyllä varmaan ensi vuonnakin on samanlainen tapahtuma, joskus jossain.
Terveisin
Pekka
Viimeksi muokannut Pekkavee, Su Kesä 08, 2008 10:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heippa Janaspirin kirjoitti: Paras yksittäinen niksi oli jalkatappien kumipalojen poistaminen. Operaation jälkeen oikeasti tuntui siltä, että tuntee pyörän liikkeet jalkapohjissaan!
Hienoa, että sinäkin sait sieltä oppia ja niksejä ajoon.
Siitä se lähtee. Ajamaan oppii ajamalla
Lahden Holman risteyksessä vielä tavattiin ja jatkettiin siitä matkaa Helsingin suuntaan. Vähän eri reittejä kuitenkin.
Terveisin
Pekka
Kaunis kiitos
Turkuunkin on kaikki (tietääkseni) päässyt perille.
Kiitos järjestäjille ja kouluttajille. Kokeumukseni kokoontumisista on vieä aika vähäistä, mutta nämä kurapyörä porukan keikat on ollut parhaita. Ajokoulutus oli todella antaoisaa. Nyt ei enää meinaa matka taittua kun pitää istua toinen kankku penkin ulkopuolella ja koittaa tehdä uukkaria...
Kiitos vielä kaikille järjestäjille, kouluttajille ja mukana surauttelijoille.
Kiitos järjestäjille ja kouluttajille. Kokeumukseni kokoontumisista on vieä aika vähäistä, mutta nämä kurapyörä porukan keikat on ollut parhaita. Ajokoulutus oli todella antaoisaa. Nyt ei enää meinaa matka taittua kun pitää istua toinen kankku penkin ulkopuolella ja koittaa tehdä uukkaria...
Kiitos vielä kaikille järjestäjille, kouluttajille ja mukana surauttelijoille.
Mikko
- gixxerman
Joo,minäkin olen paljon viisaampi,jos ensi vuonna järjestetään sama tapahtuma,tiedän enemmän,millaisia teitä halutaan ajoreitteihin,siis mahd. pieniä ja kimurantteja.Visioita on jo,jos se samassa paikassa jäjestetään vuoden päästä.Kiitos vielä kerran kaikille.