Persiiseen ei satu enää näin tiistaiaamuna enää yhtään. Vielä eilen siellä oli jotain tuntemuksia viikonlopun 1760 km köröttelyn jälkeen.
Toivottavasti kaikilla myöskin kotimatka meni mukavasti ja reissusta jäi ainkin jotain positiivisiakin muistoja. Mulla ei ole muuta negatiivista sanottavaa kuin että joku oli tiennyt tulostamme ja käynyt laittamassa pölyä tielle! Voi olla että Hondan maahantuonnissa huomataan lievä AT ilmansuodattimien myyntipiikki lähiaikoina. Paikalliset lammasfarmarit voivat kokea negatiivisena sen että Pohjoiskarjalassa ei voi lampaat laiduntaa (enää).
Porukka oli ainakin mun mielestä jälleen todella sopivaa. Paikassakaan ei ollut mitään valittamista vaikka järvi puuttuikin rannasta. Kiitokset jälleen kerran "järjestelytoimikunnalle"
Jotta tapahtuma saisi vähän rispektiä niin sen nimenä voisi olla vaikka AT Ralli. (ATR) eli
All Tour Rally tai
Ajan Tosissaan Ralli tai
Aina Täysillä Ralli tai
Anna Tietä Ralli tai
Alps Transfer (kiven siirto) Ralli tai
joku muu (ei lehmä)
Yksi ryhmä väitti ponganneensa suden, mutta minäpä näin kotimatkalla kotkan. Joku voi ymmärtää tämän niin että sehän on sama asia (siis kotka ja susi), mutta tämä kotka lähti lentoon (ja pysyi ilmassa) ja seurana sillä oli kaksi korppiperhettä. Ai niin, selvennyksenä vielä, että kotka oli ruskea, ei oranssi, mikä taas tarkoittaa, että se ei voinut siis olla susi. Tulihan tämä nyt selväksi? Kottaraisia ei näkynyt. (tai ehkä kaksi tuli vastaan (etuvalo edellä tällä kertaa))
Tosiaan tuossa juuri ennen takaisin Hopealammelle tuloa alkoi jotenkin mopo karata käsistä tai ainakin se yritti, kun tuli jotenkin mieleen että tämänkin "rallin" voisi voittaa.
Liv ty rait, rait ty liv 
Jäi vaan jotenkin vauhti päälle kun sai puhelimella tiedon, että jälkimmäinen puolisko ykkösryhmästä (johonka "loikkasin" Möhkön tauon jälkeen ja jonka viimeisenä tulin) ajoi ilmeisesti harhaan. Vastatakseni puhelimeen mun piti pysähtyä ja sitten alkoi muiden kiinniajo. Ensin piti ottaa kiinni muut harhaan ajaneet. Sitten uukkari ja samalla rytmillä muun porukan tavoittaminen. Tuosta tuli kyllä hyvä ja aiheellinen kommenttikin, että nuo ei voi olla oikeesti perheellisiä miehiä. Periaatteessa olen tuon yrittänyt pitää mielessä, mutta tie nyt vaan sattui olemaan niin hyvä. Meno olisi kuitenkin hyvä pitää omien taitojen (jotka toivottavasti joskus löytyvät, että niitä voisi alkaa kehittämään) rajoissa. Sellaisia tuntemuksia, että onko tämä nyt se viimeinen kurvi, ei saisi esiintyä joka käänteessä. P...keleen itsemurhakaasu!
Laitoin muutaman kuvan tuonne
Galleriaan. Ei tullut liikaa kuvattua, kun piti ajaa niin tosissaan.
Meinasin vielä laittaa yhden 10 Mpixelin ryhmäkuvan liitteeksi, mutta kuva on ilmeisesti liian iso, eikä liittäminen näytä onnistuvan.
Hiluvilevei ja halitulijai, se oli sellainen jätkillä lauantai. (ilmeisesti joukossa oli jätkiäkin, koskä yöllä kuulosti siltä, että joku vetää hirsiä ja nukkuu kuin tukki). Niin, tällä(kään) kertaa mukana ei olut yhtään afrikkatwinitärtä.

Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)