Afrikkalainen

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Jussi777

Afrikkalainen

Viesti Kirjoittaja Jussi777 »

Jep.
Tulipa tuossa tehtyä sitten kaupat Hondan 750 Africa Twinistä. vm -93.
Kilometrejä on vähän vajaat 20tkm koska seissyt tallissa useamman vuoden ajamattomana. Kaasarit ultraääni puhdistettu ja muutenkin seisonnan jälkeen laitettu uuteen uskoon. Toimiva peli ja erittäin hyväkuntoinen. Ensimmäinen enska näin useamman vuoden chopperi/customi kauden jälkeen, enkä kadu!

8) Kovaa ajoa!
Liitteet
moto2.jpg
(345.63 KiB) Tiedosto ladattu 602 kertaa
Kale

Viesti Kirjoittaja Kale »

Ostitko MWheelsiltä, Tampereelta? Tuli vaan mieleeni, kun tässä taannoin kuolasin sen kuvia netissä pyöräkuumeen kourissa, mutta halusin ennemmin ykspyttysen paukuttimen. Mukavan ja reilun oloinen tyyppi tuo Myllytie. Itsekin ostin edellisen pyöräni häneltä. Ei muuta kun turvallisia ja mukavia kilometrejä hienon pyörän kanssa 8)
Jussi777

Jep Myllytieltähän hyvinkin.
Kaks aiempaa mopoa samalta ostaneena tiesin saavani rahoilleni vastinetta.
:D
Rapakko
Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010

Viesti Kirjoittaja Rapakko »

Hieno peli! Onneksi on näin lämmin keli, niin ei tee yhtään mieli ajelemaan :evil: Olis vaan milä ajelis.
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

Jussi777 kirjoitti:Jep Myllytieltähän hyvinkin.
Kaks aiempaa mopoa samalta ostaneena tiesin saavani rahoilleni vastinetta.
:D
Tiesithän ostavasi vanhemman eli RD04-mallin? -93-malliset on jo pääsääntöisesti RD07-versioita.

Kipa
Jussi777

[quote]Tiesithän ostavasi vanhemman eli RD04-mallin? -93-malliset on jo pääsääntöisesti RD07-versioita.[quote]

Juu tiesin, kaikin puolin oon tyytyväinen paitsi se digitaalinen trippimittari ei pelaa... siitäkin kyllä otan vielä selvää.
mopopoitsu
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

Jussi777 kirjoitti:
Kipa kirjoitti:Tiesithän ostavasi vanhemman eli RD04-mallin? -93-malliset on jo pääsääntöisesti RD07-versioita.
Juu tiesin, kaikin puolin oon tyytyväinen paitsi se digitaalinen trippimittari ei pelaa... siitäkin kyllä otan vielä selvää.
Onko RD04:ssä digitaalitrippi?
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Jussi777

Tässä ainaki on... En siis ole vielä ihan täysin sisään päässyt afrikkalaisen versioihin mutta sen tiedän että on vm. 93 ja siinä on digitrippimittari ja olkoon kumpi tahansa niin tyytyväinen oon.
Mitä eroja sitten RD04 ja RD07 on?
Kipa

Jussi777 kirjoitti:
Tässä ainaki on... En siis ole vielä ihan täysin sisään päässyt afrikkalaisen versioihin mutta sen tiedän että on vm. 93 ja siinä on digitrippimittari ja olkoon kumpi tahansa niin tyytyväinen oon.
Mitä eroja sitten RD04 ja RD07 on?
Kyllä niissä viimeisissä RD04-malleissa oli jo digitrippi. RD07:ssa ilmanputsari tulee tankin päälle eteen, RD04:ssa hanurin alla. Tankki vaihtuu, runko eri ym.ym. Mulla hakkasi tossa RD04:ssa polvet tankin pokkauksiin ilkeästi, RD07:ssa tankki paremman mallinen.

Kipa
Viimeksi muokannut Kipa, Ti Touko 06, 2008 8:25 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jussi777

Sitte tietty saa sanoa jos tulee mieleen jotain mitä Afrikkalaisen kanssa kannattaa ottaa huomioon tahi tarkastella lähemmin... :)
Kipa

Jussi777 kirjoitti:Sitte tietty saa sanoa jos tulee mieleen jotain mitä Afrikkalaisen kanssa kannattaa ottaa huomioon tahi tarkastella lähemmin... :)
Bensapumppu, pyöränlaakerit, mittarinpyörittäjä. Järjestys voipi vaihdella. Muuten vaan kovaa ajoa! Ja sitä ilmanputsaria pitää seurata tossa RD04:ssa, Harrin kanssa molemmat saatiin yhdellä pölyisellä keväteissulla täysin tukkoon, bensaa meni enempi kuin SE:llä, ilman tehoja tosin :D

Kipa

EDIT: lisäyksenä, noi kullitetut vanteet hapantuvat sisäpuolelta, eloksointi hilseilee ajan mittaan pahastikin. En tiedä auttaisiko esim. vaha...?
Viimeksi muokannut Kipa, Ti Touko 06, 2008 8:25 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
termostatti
Pyörä: -97 XTZ 750

Viesti Kirjoittaja termostatti »

Joo-o, on kyllä ihan erinäkönen pyörä verrattuna esim. Super Tenereehen. Ei minkäänlaisia yhtäläisyyksiä muotoilussa :wink:

Hienon näkönen peli!

Ja vaikka tää ny tonkin ihan perusjuttu niin tarkista, että rengaspaineet on kohdillaan. Isäni AT:n eturenkaaseen ilmaantui kautta rankaan sellaisia kummia möykkyjä, jotka ilmeisesti syntyvät ajettaessa väärillä paineilla. Saa korjata, jos olen väärässä.
Tarmo27

Viesti Kirjoittaja Tarmo27 »

Elä misään nimes osta tarvikeputsaria malliin RD04, jää perästä pituus vajaaks ja näin ollen vetää raakaa/ kaikkee kurapaskaa koneeseen tarvikkeella!!!
Ei riemulla rajaa kun Hondalla ajaa!!!
Tarmo27

Viesti Kirjoittaja Tarmo27 »

Niin ja nappaa pleksi pois ja tarkasta digimittarin liitin kunnolla, mulla pätkäsi aina alastullessa kun olin napauttanu kipin pystyyn!

Liittimen yks napa ei koskettanu kunnolla!

Ehkä vika on jo korjattu tähän mennes ku näin vanhaan juttuun kirjottelin mut jos ei ni tee nuin!
Ei riemulla rajaa kun Hondalla ajaa!!!
juha
Pyörä: Suzuki DL650

Viesti Kirjoittaja juha »

Tarmo27 kirjoitti:Elä misään nimes osta tarvikeputsaria malliin RD04, jää perästä pituus vajaaks ja näin ollen vetää raakaa/ kaikkee kurapaskaa koneeseen tarvikkeella!!!
en voi suositella tarvikefiltteriä rd07:aan sen kummemmin omien kokemuksien mukaan. Venäjän reisulla pölysillä teillä veti yhden talven hiekotushiekat ilmanputsarinkoteloon ja loput koneen läpi... ja oli tiiviisti asennettu mutta suodatuskyky ei vaan riitä.
Vastaa Viestiin