BMW GS Meeting 2008 in Finland

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Tukka putkella

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Ei kait se ole kenenkään tarkoituskaan(toivottavasti)Noilla teillä,minne noita reittejä sorvaan,voi vastaan tulla kaikkea,kanasta kottikärryihin ja siltä väliltä,joten ei siellä kovin kaahailla voi.Tarkoitus on kolme reittiä kuitenkin väsätä.Yksi kokonaan asfalttia,toinen isompia hiekkateitä ja kolmas asfalttia vältellen ja pikkuiteitä suosien.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
TeK
Pyörä: R 1200 GS -12

Viesti Kirjoittaja TeK »

Kait se voi olla edelleen n. 250-300 km, jonka muutenkin heitän usein iltalenkkinä. Onhan siihen kuitenkin varattu koko iltapäivä
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Get Together Party

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Suunnitelmissa on nyt myös järjestää Get Together Party lauantai-iltana.

Rantapirtillä on valmistunut uusia tiloja, joissa tämä olisi viihtyisää ja vaikka vauhdikasta.

Tanssiorkesteria ei paikalla tarvita ( valitettavasti), koska vain muutama naiskuski on ilmoittautunut. Sen sijaan trubaduurille löytyy aina käyttöä.

Kunhan saan sponsorihomman eteenpäin niin eiköhän tämäkin onnistu.
Seudulta löytyy mainioita trubaduureja.

On syytä kuitenkin muistaa, että sunnuntai on ajopäivä kotiin tai jonnekin.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Pekkavee

Vielä löytyy joitakin sisämajoituspaikkoja.

Ilmoittautuminen viimeistään 15.5.2008.
Loppupeleissä on varmaan vain telttapaikkoja jaossa.

Pekka
gixxerman

Montako on,Pekka listoilla nyt ilmoittautunutta?
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Pekkavee

Ilmoittautuneita on nyt 49 kuskia.

Pekka
gixxerman

Hyvä,se kuulostaa jo sopivalta jutulta ja minä parhaani mukaan työstän reittejä,ellei tuo toisaalla mainitsemani kumma juttu poi'i lisää kummia juttuja.Viittaan siis tuohon plexinhalkeamisongelmaan.
Esu
Pyörä: BMW 1200GS Adventure

Viesti Kirjoittaja Esu »

Täällä on yksi ehkä, eli lähteminen selviää vasta viimetingassa. Kai sinne kumminkin mahtuu telttailemaan ?
Osta enduro, niin et tarvitse katua.
(Honda NX 650, KTM 640, KTM 990S, BMW 1200GSA)
Pekkavee

Esu kirjoitti:Täällä on yksi ehkä, eli lähteminen selviää vasta viimetingassa. Kai sinne kumminkin mahtuu telttailemaan ?
Joo teltalla mahtuu aina.
Olisi kuitenkin hyvä ilmoittautua, vaikka viime hetkilläkin, jotta kokki osaa varautua ruokailijoiden määrään.

Pekka
kasipallo

Viesti Kirjoittaja kasipallo »

Täällä myös yksi mahdollinen lähtiä, tarkemmin tietää vasta toukokuussa.
GAZ
Pyörä: gs 1100, dnepr 1300 ja 650

Viesti Kirjoittaja GAZ »

moi, mitäs kustantaa jos vien pirtille oman vaunun ja sapuskat nii ja ruuanlaittajan ? t.timppa
Pekkavee

GAZ kirjoitti:moi, mitäs kustantaa jos vien pirtille oman vaunun ja sapuskat nii ja ruuanlaittajan ? t.timppa
Toi taitaa mennä telttapaikan hinnalla per henkilö.
Omista ruuista ei oikein voi hyvittää mitään, kun ei sitä voi koko ajan vahtia kuka syö omiaan ja kuka talon ruokia.
Ne talon ruuat on muuten erinomaisia. Suosittelen.
Kaksi aamiaista, keitto perjantai-iltana ja illallinen lauantaina.

Laita mulle meiliä, niin tarkennetaan asiaa, kunhan kysyn sitä Rantapirtiltä ensin.
pekka.vuorelma@gmail.com

terveisin
Pekka
PS. Nyt sinullakin olisi oiva tilaisuus tarjota "ruuanlaittajallesi" vapaa viikonloppu ruuanlaitosta. Naiset arvostavat sitä todella ja pisteesi nousisivat hänen silmissään huimasti. On hienoa tulla valmiiseen pöytään, jossa on hyvää ruokaa ja hyvää seuraa.
Viimeksi muokannut Pekkavee, La Huhti 26, 2008 5:03 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SS
Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51

Viesti Kirjoittaja SS »

GAZ kirjoitti:moi, mitäs kustantaa jos vien pirtille oman vaunun ja sapuskat nii ja ruuanlaittajan ? t.timppa
Asiahan ei minulle kuulu, mutta kun PekkaVee tällaisen ISON työn viitsii/jaksaa tehdä pyyteettömästi meidän kaikkien hyväksi, niin en kehtaisi alkaa tinkimään... mitäs jos tuon nuotiopuut ja en käytä vessaa...

Ideahan on ajella porukassa, majoittua haluamallaan tavalla, ja viettää illat rattoisasti.

Ymmärtääkseni maastossa saa Suomessa telttailla vapaasti ilman maanomistajan lupaa max. 2vrk / paikka, niin ettei se mitään maksa...jätteethän metsästä viedään mukanaan...
GAZ
Pyörä: gs 1100, dnepr 1300 ja 650

Viesti Kirjoittaja GAZ »

SS kirjoitti:
Asiahan ei minulle kuulu, mutta kun PekkaVee tällaisen ISON työn viitsii/jaksaa tehdä pyyteettömästi meidän kaikkien hyväksi, niin en kehtaisi alkaa tinkimään... mitäs jos tuon nuotiopuut ja en käytä vessaa...

Ideahan on ajella porukassa, majoittua haluamallaan tavalla, ja viettää illat rattoisasti.

Ymmärtääkseni maastossa saa Suomessa telttailla vapaasti ilman maanomistajan lupaa max. 2vrk / paikka, niin ettei se mitään maksa...jätteethän metsästä viedään mukanaan...
kuka tässä on tinkiny?
Pekkavee

Tapahtumassa järjestetään myös huolto-koulutus sessio.
Sunnuntaina klo 10.00 - 12.00.

Aiheena ainakin ABS vikakoodien luku omin konstein ja ABS nollaus ( resetointi ). R1100GS ja R1150GS pyörät.

Muitakin aiheita saa ehdottaa.

Pekka
PS. Viime vuonna oli jo venttiilien säätö ja imukurkkujen synkkaus.
Vastaa Viestiin