BMW R1100GS -97 Touratech H4 tuplavalot
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Finncherokee
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 5:18 pm
- Pyörä: 1100 GS
- Paikkakunta: Helsinki
BMW R1100GS -97 Touratech H4 tuplavalot
Millaisia kokemuksia 2 x 100mm H4 valoista? Paraneeko valoteho oleellisesti alkuperäisestä? Valmistaja kertoo ettei kytkentää tarvi muuttaa. Onko alkuperäinen kytkentä jo releellä vai vaatiiko tehon tuplaaminen sittenkin releen ettei katkaisin lämpene liikaa?
Finncherokee
Ei ole relettä. Kannattaa laittaa releet väliin.
Värkkäsin omaani hellan valot.
Värkkäsin omaani hellan valot.
- Liitteet
-
- Valojen modifiointia 016.jpg
- (684.95 KiB) Tiedosto ladattu 181 kertaa
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
Valot ostettu varaosaliikkeestä. Löytyy Hellan kuvastosta.Maksoi n.250€ yhteesä vuosi takaperin. Saa myös ksenonina. http://www.orum.fi/index.php/Paremmilla ... emmin.html
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI