On esim. Peltorin suojalasit.., ne ei kaikki ole mallia päänpeittävät, ja hinnatkin kohtuulliset..
Mulla on nämä:
http://www.peltor.se/fi/Product.asp?Pag ... uct_Id=115
makso 20e, työvaatekaupassa.
Kestänevät isompienkin koppakuoriaisten kamikazet..(työsuojalasella tietyt speksit..)
Eivät ole mielestäni pahemman näkösetkään..
Mopoliikkeiden havimmatkin prillit maksanevat väh. tuplasti.
Ajokautta ootellessa.
Tosi hyvä vaihtoehto "normaaleille" ajolaseille..
Valvoja: Moderaattorit
Re: Tosi hyvä vaihtoehto "normaaleille" ajolaseill
Koppiaiset eivät liene suuri ongelma vaan ne sataa lasiin tulevat terävät kivet (tai nastat). Kaipa nuo sitten kestää, en oo verrannu speksejä. Oishan nuo kyllä vähän kevyemmät sellaiseen "kruisailukäyttöön". Kuinka pelaa tuuletus? Eli huurtuuko, kun alkaa vähän hikeä puskea? Vai kiertääkö ilma linsseille? Eihän vaan niin paljon että silmistä vesi valuu kun vauhtia tulee?peter kirjoitti:Kestänevät isompienkin koppakuoriaisten kamikazet..(työsuojalasella tietyt speksit..)
Mulla on pyöräilylaseina ton tyyliset (löytyy anti-fog) ja kyllä huurtuu, kun alkaa ukko hiota. Jos hieman "avaa" laseja, niin vesi lentää silmistä
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
kyllä ne on ollu mun
einiin extremevaatimuksiin tosi toimivat.
työlasit kuitenkin, joten jotenkin testatut.
työlasit kuitenkin, joten jotenkin testatut.
Itse tykkään myös kesähelteillä käyttää pelkkiä aurinkolaseja, mutta ongelmaksi muodostuu pöly joka tunkee jokapuolelta suoraan silmiin...
Eli jos edelläsi menee joku muu ajoneuvo niin, silmät on täynnä pölyä ja näkyvyys nolla. Itellä lensi myös kivensiru silmään ja se ei ole n.100km/h vauhdeissa mitenkään miellyttävä tapahtuma
Mulla tää on jotain harrikka ajoista jäänyttä typeryyttä nakata vain arskat päähän oikeiden ajolasien sijaan..
Eli jos edelläsi menee joku muu ajoneuvo niin, silmät on täynnä pölyä ja näkyvyys nolla. Itellä lensi myös kivensiru silmään ja se ei ole n.100km/h vauhdeissa mitenkään miellyttävä tapahtuma
Mulla tää on jotain harrikka ajoista jäänyttä typeryyttä nakata vain arskat päähän oikeiden ajolasien sijaan..