Polvenkylän crossirata sunnuntai 28.10.... Mahtoiko joku foorumilainen piipahtaa radan varressa kääntymässä AT:lla. Oltiin just pitämäs pientä ajotaukoa.
Perjantaina 26.10 köröttelin Domilla kohti Juukaa. Kontiolahden kunnanviraston edessä oli kolmella valkoisella (?) laukulla varustettu kanttura. (Saatoin kyllä nähdä väärin kun samalla oli näkökentässä autolastillinen sileäihoisia palomiehiä.)
Riihimäen ABC Karavaanin edessä parkissa punainen Gessu, yhden-kahden aikaan iltapäivällä. Ajoin ohimenessä ABC:n pihassa kierroksen omalla mopolla, sinisellä AT:llä, siinä huomasin tämän Gessun, oliko joku foorumilainen? Keittiöremontti jäi tänään toiseksi kun oli hyvä ilma, tuli ajettua vajaa 100 km lenkki.
Onko foorumilainen joka pörräsi tänään Vantaan Tikkurilassa punatankkisella AT:lla (1996malli) Asematiellä mahtavilla höpinöillä varustettuna. Olin siinä Otto-automaatilla nautiskelemassa papatuksesta
Liekö ollut ensiomiehiä kaveri, joka jouluaaton aattona tulla huristeli iltamyöhään vastaan Maaningan ja Ahkiolahden välissä? Pimeässä en tunnistanut mopedin tyyppiä, mutta pirun kirkas seiskatuumainen pyöreä tuikku nokalla helotti...
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
Jaa olihan täälä tälläänenki topikki Tunnustaako joku ajelleensa Koskenkorvalla Tiilitiellä viime viikolla? Pyörästä tiedän sanoa sen verran että keltaanen ja kovaa meteliä se piti Ajelin New Hollandilla maata/hietaa ku tuollaanen tuli vastaan
Kolmen kurapyörän kopla tuli vastaan Seutulassa, Katriinantiellä klo 13.28
keulilla taisi olla sininen ja viimeisenä oranssi.
Ilma oli neljän pakkasasteen tuntumassa ja upean aurinkoinen, olin liikkeellä kullankeltaisella koppimopolla kun kohtasin tämän komean ryhmän, mahtoiko olla palstalla kävijöitä?
Bongailua!..nyt näkee taas kaikenlaista mopoo liikenteessä.Oli melkeinpä päivän pelastus,kun Bongasin Afrika Twinin(siltä se ainakin äkkinäkemältä näytti)tänään pe 15.2 Porvoon jokikadulla siinä klo 17 paikkeilla,uuden sillan vieressä.Itse ajoin valitettavasti autolla.Oli se valkoinen sini/puna raidallinen(?) twini piristävä näky liikenteen seassa.Nostatti fiilistä kyllä Mahtoiko olla Foorumilaisia hän
No oisit käyny raatilla, kun vierestä kerran ajelit. Ja mopoa näyttämässä. Kävelin siinä kotiapäin punanen takki päällä kaleva kourassa, vähän ennen kun käännyit puolangantieltä pois...