Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

HannuP
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 8:12 pm
Pyörä: exc 200
Paikkakunta: Kauhajoki

Viesti Kirjoittaja HannuP »

Polvenkylän crossirata sunnuntai 28.10.... Mahtoiko joku foorumilainen piipahtaa radan varressa kääntymässä AT:lla. Oltiin just pitämäs pientä ajotaukoa.
Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Perjantaina 26.10 köröttelin Domilla kohti Juukaa. Kontiolahden kunnanviraston edessä oli kolmella valkoisella (?) laukulla varustettu kanttura. (Saatoin kyllä nähdä väärin kun samalla oli näkökentässä autolastillinen sileäihoisia palomiehiä.) :shock:
TeemuV
Viestit: 108
Liittynyt: Ti Syys 26, 2006 10:53 pm
Pyörä: XRV 750
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja TeemuV »

Riihimäen ABC Karavaanin edessä parkissa punainen Gessu, yhden-kahden aikaan iltapäivällä. Ajoin ohimenessä ABC:n pihassa kierroksen omalla mopolla, sinisellä AT:llä, siinä huomasin tämän Gessun, oliko joku foorumilainen? Keittiöremontti jäi tänään toiseksi kun oli hyvä ilma, tuli ajettua vajaa 100 km lenkki.
Avatar
av2
Viestit: 597
Liittynyt: La Syys 09, 2006 1:11 pm
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja av2 »

Onko foorumilainen joka pörräsi tänään Vantaan Tikkurilassa punatankkisella AT:lla (1996malli) Asematiellä mahtavilla höpinöillä varustettuna. Olin siinä Otto-automaatilla nautiskelemassa papatuksesta :D
XRV-97
Avatar
PilcQ
Viestit: 364
Liittynyt: Su Heinä 24, 2005 11:36 am
Pyörä: Honda XRV 750 -96
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PilcQ »

av2 kirjoitti:Onko foorumilainen joka pörräsi tänään Vantaan Tikkurilassa punatankkisella AT:lla (1996malli) Asematiellä mahtavilla höpinöillä varustettuna. Olin siinä Otto-automaatilla nautiskelemassa papatuksesta :D
En kuitenkaan, mutta muuten tuli ympäri pääkaupunkiseutua pörrättyä pitkin viikonloppua... :) ...aika vähän muita näin.
-
Jukka Talja & XRV750
DR Markku
Viestit: 575
Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 11:04 am
Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja DR Markku »

Tänään tuli Suokylän tiellä vastaan uudenkarhea kotari, juteltiin hetken aikaa mutta jäi kysymättä että oliko mies kurapyöräiliöitä???
Avatar
Pallokala
Viestit: 937
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 9:48 am
Pyörä: Dominatör, 450MT
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

Liekö ollut ensiomiehiä kaveri, joka jouluaaton aattona tulla huristeli iltamyöhään vastaan Maaningan ja Ahkiolahden välissä? Pimeässä en tunnistanut mopedin tyyppiä, mutta pirun kirkas seiskatuumainen pyöreä tuikku nokalla helotti...
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
TeroK
Viestit: 120
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 11:34 pm
Pyörä: Honda XL1000VA Varadero
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja TeroK »

Jaa olihan täälä tälläänenki topikki :shock: Tunnustaako joku ajelleensa Koskenkorvalla Tiilitiellä viime viikolla? Pyörästä tiedän sanoa sen verran että keltaanen ja kovaa meteliä se piti :lol: Ajelin New Hollandilla maata/hietaa ku tuollaanen tuli vastaan :wink:
molekyyli
Viestit: 16
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 7:02 pm

Viesti Kirjoittaja molekyyli »

av2 kirjoitti:Onko foorumilainen joka pörräsi tänään Vantaan Tikkurilassa punatankkisella AT:lla (1996malli) Asematiellä mahtavilla höpinöillä varustettuna. Olin siinä Otto-automaatilla nautiskelemassa papatuksesta :D
Minähän se :)
Avatar
Sottapytty
Viestit: 851
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
Pyörä: BMW G650XChallenge
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Viesti Kirjoittaja Sottapytty »

Kolmen kurapyörän kopla tuli vastaan Seutulassa, Katriinantiellä klo 13.28
keulilla taisi olla sininen ja viimeisenä oranssi.
Ilma oli neljän pakkasasteen tuntumassa ja upean aurinkoinen, olin liikkeellä kullankeltaisella koppimopolla kun kohtasin tämän komean ryhmän, mahtoiko olla palstalla kävijöitä?
Avatar
x-mean
Viestit: 1068
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Pyörä: sattuman kaupalla

Viesti Kirjoittaja x-mean »

:shock: Bongailua!..nyt näkee taas kaikenlaista mopoo liikenteessä.Oli melkeinpä päivän pelastus,kun Bongasin Afrika Twinin(siltä se ainakin äkkinäkemältä näytti)tänään pe 15.2 Porvoon jokikadulla siinä klo 17 paikkeilla,uuden sillan vieressä.Itse ajoin valitettavasti autolla.Oli se valkoinen sini/puna raidallinen(?) twini piristävä näky liikenteen seassa.Nostatti fiilistä kyllä :D Mahtoiko olla Foorumilaisia hän :?: :roll:
Foorumin "sekakäyttäjä"
Avatar
FinMoto
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 11:56 am
Paikkakunta: Kello

Viesti Kirjoittaja FinMoto »

IsoSyöte BMW GS harmaa 17.02.08
Sut on bongattu !
:wink:
Hantte
Viestit: 101
Liittynyt: La Touko 19, 2007 5:13 am
Pyörä: SE
Paikkakunta: Pudasjärvi

Viesti Kirjoittaja Hantte »

Ylikiimingissä puolangantiellä ajeli tänään joku mustalla jammulla. Oisko ollu merkkiä vaihtanu DR Markku?
DR Markku
Viestit: 575
Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 11:04 am
Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja DR Markku »

Hantte kirjoitti:Ylikiimingissä puolangantiellä ajeli tänään joku mustalla jammulla. Oisko ollu merkkiä vaihtanu DR Markku?
Jep... minä se olin, oli tullu sellainen tunkkainen haju pakoputkeen niin piti käväistä vähän tuulettamassa. :wink:
Hantte
Viestit: 101
Liittynyt: La Touko 19, 2007 5:13 am
Pyörä: SE
Paikkakunta: Pudasjärvi

Viesti Kirjoittaja Hantte »

No oisit käyny raatilla, kun vierestä kerran ajelit. Ja mopoa näyttämässä. Kävelin siinä kotiapäin punanen takki päällä kaleva kourassa, vähän ennen kun käännyit puolangantieltä pois...
Vastaa Viestiin