Tunteeko kukaan tamperelaista XT660E yksilöä?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Tunteeko kukaan tamperelaista XT660E yksilöä?
Tietääkö kukaan Tampereella Kone-Saarisella olevaa vuoden 2003 Yamaha XT600E pyörää yksilönä? Kilometrejä on 13 200km.
http://www.motopalsta.com/kauppiaat/Kon ... /109/1/0/0
Mielipiteitä hinnasta?
+Pasi
http://www.motopalsta.com/kauppiaat/Kon ... /109/1/0/0
Mielipiteitä hinnasta?
+Pasi
Sairaan kallis.
ensinnäkin se on tuota E mallia, eli ei uutta R mallia. no se ei ole huono juttu, mutta R mallia saa ee-speedilta 7500ekeen8uutta!). joten yli 6 donan pyynti 5 vuotta vanhasta pyörästä on täysin kohtuuton.
tuo on tietääkseni kaasari peli, kun uusi R on ruisku.
Osta R malli
JakeT
ensinnäkin se on tuota E mallia, eli ei uutta R mallia. no se ei ole huono juttu, mutta R mallia saa ee-speedilta 7500ekeen8uutta!). joten yli 6 donan pyynti 5 vuotta vanhasta pyörästä on täysin kohtuuton.
tuo on tietääkseni kaasari peli, kun uusi R on ruisku.
Osta R malli
JakeT
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
E. F. Schumacher
Kiitos Jake kommenteista!jaket kirjoitti:Sairaan kallis.
ensinnäkin se on tuota E mallia, eli ei uutta R mallia. no se ei ole huono juttu, mutta R mallia saa ee-speedilta 7500ekeen8uutta!). joten yli 6 donan pyynti 5 vuotta vanhasta pyörästä on täysin kohtuuton.
tuo on tietääkseni kaasari peli, kun uusi R on ruisku.
Osta R malli
JakeT
Valitettavasti etsin nimenomaan E-mallia, joka on vanhempaa teknologiaa. Jos en ole täysin väärässä, R-mallissa on lisäksi myös runko alumiinia. Ai miksikö haluan kuitenkin antiikkia? Tuumailen rakentaa pelistä pitemmälle reissulle sopivan mopottimen, ja yksinkertaisuus helpottaa elämää tien päällä.
Tässähän se haaste onkin kun R-mallia on jopa paremmin saatavilla. Ainoat E-mallit, joita olen Suomesta löytänyt, ovat yleensä vuosimallia 93 tai sinnepäin. Uudenpaa haluaisin...
-
LightSpeed
- Viestit: 1272
- Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
- Pyörä: FE390,12GS
- Paikkakunta: Hamina
-
panttiroiko
- Viestit: 176
- Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 7:05 pm
- Pyörä: XR650L, Guzzi Stelvio NTX, Guzzi Jackal
- Paikkakunta: Kalajoki
tai käy kattomassa lähempää Tallinnan pojilta. Siellä on noita ollu yleensä myynnissä.
http://fin.auto24.ee/kasutatud/nimekiri2.php?a=109
http://fin.auto24.ee/kasutatud/nimekiri2.php?a=109
No onhan toi Tamperelainen arvokas mutta pyynti ja myyntihinta voi olla eri, tarjouksiahan kannattaa aina heitellä. En ole laitetta nähnyt mutta näyttäs olevan ko.mallin viimeisintä tyyppiä ja jos on kilometrien mukaisessa kunnossa niin varmasti hyvä aihio. Kyllä tosiaan vähän liikkeellä tuoretta XTe:tä.
Ääni r- mallin hankinnalle, sellaisen omanneena.. vaikka tosin etsitkin e-mallia. Xt660 R- mallin runko on teräsputkea. Jopa tankkikin on peltiä. Itse en vierastaisi "uutta" tekniikkaa. Jammuissa ruiskuun ei tietääkseni liity muita ongelmia, kuin joissakin vuosimalleissa saattaa olla ongelmia ruiskun asentoanturin kanssa. Se menee ainakin takuuaikana takuuseen ja on helppo vaihtaa. Ruisku on muistaakseni jopa moottorin vedellä lämmitetty, joka on kylmillä keleillä hyvä asia. Kulutukset on muistini mukaan maltilliset, alkaen 3,5l/100.
Xt 660 r:ään on tarvikeosaa jonkin verran saatavilla, tosin hinta on kovaa luokkaa..
http://www.off-the-road.de/504.html
Jos tuo e- malli irtoaisi luokkaan 3,5 - 4,5 k€, laulaisin varmaankin eri lauluja. Koeaja molemmat, r ja e- malli ja tee sitten päätös.
Xt 660 r:ään on tarvikeosaa jonkin verran saatavilla, tosin hinta on kovaa luokkaa..
http://www.off-the-road.de/504.html
Jos tuo e- malli irtoaisi luokkaan 3,5 - 4,5 k€, laulaisin varmaankin eri lauluja. Koeaja molemmat, r ja e- malli ja tee sitten päätös.
Kulutuslukema antaa puoltoäänen R-mallille. Onko Rssä ilma- vai vesijäähdytys? (Lue: ilmeisesti vesikone).janick kirjoitti:Ruisku on muistaakseni jopa moottorin vedellä lämmitetty, joka on kylmillä keleillä hyvä asia. Kulutukset on muistini mukaan maltilliset, alkaen 3,5l/100.
Jos tuo e- malli irtoaisi luokkaan 3,5 - 4,5 k€, laulaisin varmaankin eri lauluja. Koeaja molemmat, r ja e- malli ja tee sitten päätös.
Otin pari päivää sitten yhteyttä Tampereelle ja kysyin moposta enemmän. Vastauksen saatuani tein reilusti pyyntihintaa alemman tarjouksen. Eivät ole sen jälkeen pitäneet yhteyttä.
Saksassa 2003 vuosimallin E-mopot pyörivät hinnassa 3000 - 3500 euroa. Siihen kuljetukset, tullit jne. päälle ja pääsemme 5000 euron tuntumaan. Tuohon kai pitää varautua.
Kiitos janick vastauksestasi. Tarkastelen edelleen tilannetta - ja jatkan pyörien etsimistä.
Morjens,voin lämmöllä suositella e mallia,on kylläkin todella vähän myynnissä uudempia malleja.Itsellä vuoden -95 peltitankillinen versio, nyt ajettu n.28tkm (saksasta uitettu).
Huollot on todella helppo tehdä itsekkin,matkaakin on ihan hyvä ajella jos ei pienet tärinät haittaa.
Poluillakin pärjää jos aloittelee rauhallisesti.
Huollot on todella helppo tehdä itsekkin,matkaakin on ihan hyvä ajella jos ei pienet tärinät haittaa.
Poluillakin pärjää jos aloittelee rauhallisesti.
-
Käyttäjätunnus
- Viestit: 24
- Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 11:06 am
- Paikkakunta: Tampere
-
panttiroiko
- Viestit: 176
- Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 7:05 pm
- Pyörä: XR650L, Guzzi Stelvio NTX, Guzzi Jackal
- Paikkakunta: Kalajoki
jokohan pyörä on löytyny? oisko tässä vaihtoehtoa:
http://www.automobile.fi/XT600.html
http://www.automobile.fi/XT600.html
Moro,
mites tää?
http://www.mwheels.com/ ja sieltä pyörät.
Molempia malleja näkyis olevan tarjolla... ja Tampereelta.
-p-
mites tää?
http://www.mwheels.com/ ja sieltä pyörät.
Molempia malleja näkyis olevan tarjolla... ja Tampereelta.
-p-