Tunteeko kukaan tamperelaista XT660E yksilöä?

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

praatika
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 9:49 pm
Paikkakunta: Helsinki

Tunteeko kukaan tamperelaista XT660E yksilöä?

Viesti Kirjoittaja praatika »

Tietääkö kukaan Tampereella Kone-Saarisella olevaa vuoden 2003 Yamaha XT600E pyörää yksilönä? Kilometrejä on 13 200km.

http://www.motopalsta.com/kauppiaat/Kon ... /109/1/0/0

Mielipiteitä hinnasta?

+Pasi
jaket
Viestit: 1049
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 1:37 pm
Pyörä: CRF300rally, 1050 S3, R1200GS 2010

Viesti Kirjoittaja jaket »

Sairaan kallis.

ensinnäkin se on tuota E mallia, eli ei uutta R mallia. no se ei ole huono juttu, mutta R mallia saa ee-speedilta 7500ekeen8uutta!). joten yli 6 donan pyynti 5 vuotta vanhasta pyörästä on täysin kohtuuton.

tuo on tietääkseni kaasari peli, kun uusi R on ruisku.

Osta R malli

JakeT
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
praatika
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 9:49 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja praatika »

jaket kirjoitti:Sairaan kallis.

ensinnäkin se on tuota E mallia, eli ei uutta R mallia. no se ei ole huono juttu, mutta R mallia saa ee-speedilta 7500ekeen8uutta!). joten yli 6 donan pyynti 5 vuotta vanhasta pyörästä on täysin kohtuuton.

tuo on tietääkseni kaasari peli, kun uusi R on ruisku.

Osta R malli
JakeT
Kiitos Jake kommenteista!

Valitettavasti etsin nimenomaan E-mallia, joka on vanhempaa teknologiaa. Jos en ole täysin väärässä, R-mallissa on lisäksi myös runko alumiinia. Ai miksikö haluan kuitenkin antiikkia? Tuumailen rakentaa pelistä pitemmälle reissulle sopivan mopottimen, ja yksinkertaisuus helpottaa elämää tien päällä. :)

Tässähän se haaste onkin kun R-mallia on jopa paremmin saatavilla. Ainoat E-mallit, joita olen Suomesta löytänyt, ovat yleensä vuosimallia 93 tai sinnepäin. Uudenpaa haluaisin...:cry:
LightSpeed
Viestit: 1272
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
Pyörä: FE390,12GS
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

Todella hintava.Tilaa joltain saksan tuojalta.
panttiroiko
Viestit: 176
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 7:05 pm
Pyörä: XR650L, Guzzi Stelvio NTX, Guzzi Jackal
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja panttiroiko »

tai käy kattomassa lähempää Tallinnan pojilta. Siellä on noita ollu yleensä myynnissä.

http://fin.auto24.ee/kasutatud/nimekiri2.php?a=109
Ruoste
Viestit: 352
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 6:56 am
Paikkakunta: Yli-ii

Viesti Kirjoittaja Ruoste »

jarkai
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Loka 22, 2007 4:27 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jarkai »

No onhan toi Tamperelainen arvokas mutta pyynti ja myyntihinta voi olla eri, tarjouksiahan kannattaa aina heitellä. En ole laitetta nähnyt mutta näyttäs olevan ko.mallin viimeisintä tyyppiä ja jos on kilometrien mukaisessa kunnossa niin varmasti hyvä aihio. Kyllä tosiaan vähän liikkeellä tuoretta XTe:tä.
janick
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2006 8:57 pm

Viesti Kirjoittaja janick »

Ääni r- mallin hankinnalle, sellaisen omanneena.. vaikka tosin etsitkin e-mallia. Xt660 R- mallin runko on teräsputkea. Jopa tankkikin on peltiä. Itse en vierastaisi "uutta" tekniikkaa. Jammuissa ruiskuun ei tietääkseni liity muita ongelmia, kuin joissakin vuosimalleissa saattaa olla ongelmia ruiskun asentoanturin kanssa. Se menee ainakin takuuaikana takuuseen ja on helppo vaihtaa. Ruisku on muistaakseni jopa moottorin vedellä lämmitetty, joka on kylmillä keleillä hyvä asia. Kulutukset on muistini mukaan maltilliset, alkaen 3,5l/100.

Xt 660 r:ään on tarvikeosaa jonkin verran saatavilla, tosin hinta on kovaa luokkaa..
http://www.off-the-road.de/504.html

Jos tuo e- malli irtoaisi luokkaan 3,5 - 4,5 k€, laulaisin varmaankin eri lauluja. Koeaja molemmat, r ja e- malli ja tee sitten päätös.
praatika
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 9:49 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja praatika »

janick kirjoitti:Ruisku on muistaakseni jopa moottorin vedellä lämmitetty, joka on kylmillä keleillä hyvä asia. Kulutukset on muistini mukaan maltilliset, alkaen 3,5l/100.

Jos tuo e- malli irtoaisi luokkaan 3,5 - 4,5 k€, laulaisin varmaankin eri lauluja. Koeaja molemmat, r ja e- malli ja tee sitten päätös.
Kulutuslukema antaa puoltoäänen R-mallille. Onko Rssä ilma- vai vesijäähdytys? (Lue: ilmeisesti vesikone).

Otin pari päivää sitten yhteyttä Tampereelle ja kysyin moposta enemmän. Vastauksen saatuani tein reilusti pyyntihintaa alemman tarjouksen. Eivät ole sen jälkeen pitäneet yhteyttä. :?

Saksassa 2003 vuosimallin E-mopot pyörivät hinnassa 3000 - 3500 euroa. Siihen kuljetukset, tullit jne. päälle ja pääsemme 5000 euron tuntumaan. Tuohon kai pitää varautua. :(

Kiitos janick vastauksestasi. Tarkastelen edelleen tilannetta - ja jatkan pyörien etsimistä. :D
janick
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2006 8:57 pm

Viesti Kirjoittaja janick »

Vielä sen verran vastausta, että vesipeli tuo r on. Sen myötä teholukemat taitaa olla eri luokkaa kuin e- mallissa. e- mallin tehoja en tiedä, mutta 60Nm vääntöjä, 45-50hv tehoja r:stä ilmeisesti tulee. Jees, harkiten ja koeajaen tulee pitkälle kantava päätös usein tehtyä.
Avatar
mal
Viestit: 83
Liittynyt: Ke Joulu 27, 2006 6:52 pm
Pyörä: V-Strom 1000
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja mal »

Morjens,voin lämmöllä suositella e mallia,on kylläkin todella vähän myynnissä uudempia malleja.Itsellä vuoden -95 peltitankillinen versio, nyt ajettu n.28tkm (saksasta uitettu).
Huollot on todella helppo tehdä itsekkin,matkaakin on ihan hyvä ajella jos ei pienet tärinät haittaa.
Poluillakin pärjää jos aloittelee rauhallisesti.
Käyttäjätunnus
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Käyttäjätunnus »

Viime kesänä sai uutta YAMAHA XT 660 X mallia alle 7000€ monessa liikkeessä.
panttiroiko
Viestit: 176
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 7:05 pm
Pyörä: XR650L, Guzzi Stelvio NTX, Guzzi Jackal
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja panttiroiko »

jokohan pyörä on löytyny? oisko tässä vaihtoehtoa:
http://www.automobile.fi/XT600.html
Pajatso
Viestit: 103
Liittynyt: La Elo 05, 2006 9:15 am

Viesti Kirjoittaja Pajatso »

Moro,

mites tää?
http://www.mwheels.com/ ja sieltä pyörät.

Molempia malleja näkyis olevan tarjolla... ja Tampereelta.

-p-
Pajatso
Viestit: 103
Liittynyt: La Elo 05, 2006 9:15 am

Viesti Kirjoittaja Pajatso »

niin, ja noista hinnoista voi varmaan vielä tinkasta (kokemuksen perusteella)... Lähtisköhän 660R 5900 eukalla jos marssisi sinne rahat kourassa....

-p-
Vastaa Viestiin