Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Riika 24.09.2007.
DR jossa oli ainakin sinistä väriä, pussukoita siellä sun täällä ja alumiininväriset/tai alumiiniset sivulaukut joissa komeasti Suomen lippu.
Olit vanhassa kaupungissa vartioidulla P-alueella, josta lähdit ajelemaan joelle päin.
Katselinpa kateellisena menoasi parvekkeelta, kadun toiselta puolelta.
Tervehdys ja onnea matkaan minne lienet mennytkään!
Toivottavasti matkasi oli/on onnistunut.
DR jossa oli ainakin sinistä väriä, pussukoita siellä sun täällä ja alumiininväriset/tai alumiiniset sivulaukut joissa komeasti Suomen lippu.
Olit vanhassa kaupungissa vartioidulla P-alueella, josta lähdit ajelemaan joelle päin.
Katselinpa kateellisena menoasi parvekkeelta, kadun toiselta puolelta.
Tervehdys ja onnea matkaan minne lienet mennytkään!
Toivottavasti matkasi oli/on onnistunut.
Kuka tunnustaa liikkuneensa ko. yhdistelmällä Nakkilan suunnalla?
Nostatti melkoiset hymyn kareet kasvoille
Nostatti melkoiset hymyn kareet kasvoille
- Liitteet
-
- kenen_yhtistelma.jpg
- Kaksinkertaista kurapyöräilyä
- (101.12 KiB) Tiedosto ladattu 415 kertaa
Näyttäis Markun (Raunio) vanhalta reissumopolta...tai huhut kertoo et on hankkinu jo uudemmankin version. Fiksu mies...Tase kirjoitti:Tälläinen todellinen matkaenduro oli elokuussa Iisalmessa Marjahaan ABC:llä. Pyörässä on paljon mielenkiintoisia ja varmaan toimivaksi havaittuja ratkaisuja. Esimerkiksi alulaukkujen viistot alareunat, pyörän kaatuessa ei mene nurkat sisään vaan todennäköisesti pyörähtää nätisti kyljelleen.
Miehen viimeisestä reissustahan (Murmansk- Vladivostok) oli pitkä juttu Moto1.sessä, maailman parhaassa suomalaisessa moottoripyörälehdessä
Terve
Kukas oli eilen torstaina 15:45 ajamassa Leppäsuontietä. Musta ajopuku ja taisi olla punaista pyörässä. Katselin pistotien päästä ohimarssia.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 91&lang=FI
Riku
Ai niin:
Tuolta tieltä saattaa ajelut loppua vähäksi aikaa, ovat merkanneet kaikki tien ali menevät rummut eli todennäköisesti kaivavat ne kohta auki ja laittavat uutta putkea tilalle. Huolestuttavampaa oli että tässä:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 98&lang=FI
Mykyläojantien risteyksessä oli iso kela maakaapelia eli alkavat rakentamaan sinne jotain.
Kukas oli eilen torstaina 15:45 ajamassa Leppäsuontietä. Musta ajopuku ja taisi olla punaista pyörässä. Katselin pistotien päästä ohimarssia.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 91&lang=FI
Riku
Ai niin:
Tuolta tieltä saattaa ajelut loppua vähäksi aikaa, ovat merkanneet kaikki tien ali menevät rummut eli todennäköisesti kaivavat ne kohta auki ja laittavat uutta putkea tilalle. Huolestuttavampaa oli että tässä:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 98&lang=FI
Mykyläojantien risteyksessä oli iso kela maakaapelia eli alkavat rakentamaan sinne jotain.
Viimeksi muokannut RTJ, Pe Loka 05, 2007 9:22 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Honda XL600V -> kTm 640 Adv -> kTm 990 Adv -> none
04.10 -07 klo about 17:00 Loimaalta tampereen suuntaan olin matkalla ja varrelle sattu yks kurapyörän tapanen, jonka ohi pyyhkäsin... Mahtoikohan olla foorumilaisia? Päässään oli harmaa, ilmeisesti schubertin kypärä ja pyörässä pienehköt kangaslaukut. Merkkiä en kerennyt huomata, putki oli vasemmalla puolella. tankki tais olla mattamusta.
Ajelin seiskapuokki valkosini tohtorilla givin laukut sivuilla..
On teillä kivat tiet siellä. Meikän matka vielä jatkui mutkien kautta pohjanmaalle. Ideaparkissa stoppasin ja siittä painelin loppumatkan vain pakollisin pysähdyksin (muutamissa risteyksissä) Meinas vaan sumu yllättää loppumatkasta.
t.AK
Ajelin seiskapuokki valkosini tohtorilla givin laukut sivuilla..
On teillä kivat tiet siellä. Meikän matka vielä jatkui mutkien kautta pohjanmaalle. Ideaparkissa stoppasin ja siittä painelin loppumatkan vain pakollisin pysähdyksin (muutamissa risteyksissä) Meinas vaan sumu yllättää loppumatkasta.
t.AK
Ducati DesertX, Ducati S2R1000, MZ ETZ 250, BMW K100LT, MZ ES250
AnttiL, tulitko eilen vastaan Rovaniemellä, Nivavaarantiellä? Kello oli karvan yli 19. Pistin vaan merkille että vastaan tuli iso kotari+iso kuski+suomen kirkkain etuvalo. Eikös sulla ollu senonit?
<-noita ois tarvittu...
MunaPussiRacingTeam!
Troy Lee:n kypärät ja vermeet!
LifeOfHösö
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
Troy Lee:n kypärät ja vermeet!
LifeOfHösö
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
- kurapyörä
- Viestit: 1534
- Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
- Pyörä: Africa twin 750
- Paikkakunta: Teisko
Tulikos joku tämän foorumin lukija tänään 23.10 klo n 13.30-13.45 aitolahden suunnalla moponi perässä ukkaantiellä? näytti että olisi ollut yamaha xt. Ajoit perässä varmaan noin 8km... kun pysähdyin vastamaan puhelimeen niin ajoit ohi
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
