Garmin Quest kokemukset..?

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Mika S
Pyörä: BMW R1200 GS

Viesti Kirjoittaja Mika S »

Länskäri kirjoitti:Ominaisuuksia vaiko vikoja?
Ajelin tässä Quest 2:lla ja minua kummastutti sen toiminta:
-Näyttö katosi muutamaksi sekunniksi, nuoli vaan jökötti keskellä ruutua.
-Näyttö jumittui n. 15-20 sek. sitten hyppäsi olevaan paikkaan.
-Näytön päivitys on jatkuvasti kovin nykivää.
Laitteessa on v9 päivitykset ja juuri huollossa vaihdettu antenni, ostettu alkuvuodesta. (eimunoma).
Sanokaahan kokeneemmat olisiko aihetta korjaamolle vaiko tyytyminen olevaan käytökseen?
Nämä samat jumitukset muakin pännii...
Ajat jotain soramonttua ympäri, risteyksiä tiuhaan, laiten ei pysy ollenkaan mukana... :x eikä mulla nyt NIIN paljon vauhtia ole...
FIN_GSer

Viesti Kirjoittaja FIN_GSer »

Mulla eka Quest kesti ~1.5 vuotta, ennenkuin meni vaihtoon (RMA). Tämä nykyinen on sitten kestänyt vajaan vuoden. Nyt on menossa samat oireet kuin edellisessäkin: Antenni on ihan vemappa (paska muovi) ja satelliittinäkyvyys muuttuu antenin asennon mukaan (varmaankin johto poikki).. En tiedä viitsinkö ryhtyä ruikuttamaan Garminille jälleen, vaiko hankinko vaikka jonkun muun laiteen tilalle..?
Tämä Quest on toimiessaan aivan mahtava kompromissi koon ja ominaiuuksien välillä.
JOS olisivat osanneet palvella juuri minua asiakkaana, niin uudessa versiossa olisi ollut seuraavat parannukset:
Vaihdettu napit toiselle puolelle, kulutusta kestävä näyttö, herkempi GPS vastaanotin. Muu toiminnallisuus on Jees! Zumo on askel väärään suuntaan monilta osin.

Risto
Ande749
Pyörä: 12GS

Viesti Kirjoittaja Ande749 »

FIN_GSer kirjoitti:Mulla eka Quest kesti ~1.5 vuotta, ennenkuin meni vaihtoon (RMA). Tämä nykyinen on sitten kestänyt vajaan vuoden. Nyt on menossa samat oireet kuin edellisessäkin: Antenni on ihan vemappa (paska muovi) ja satelliittinäkyvyys muuttuu antenin asennon mukaan (varmaankin johto poikki)..

Risto
Samoista oireista johtuen sain juuri viime viikolla takuuseen uuden laitteen (Q1). Antennin rikkoutuminen on sinänsä outoa minun käytössäni, koska tekemässäni kepsitelineessä on laite täysin koteloitu ja antenni on kiinni käännettynä... Toivottavasti tämä uusi toimisi pidempään, ensimmäinen kesti vajaan puolitoista vuotta.
Vastaa Viestiin