tömistelijä kirjoitti:Olishan tuo hauska päästä kattelemaan samoja maisemia jossa intinkin aikanaan käynyt. Saatikka sitten kun saisi sitä ajo- ja suunnistusopetustakin ni mikäs sen hienompaa Pääsisi samalla moikkaamaan kaveria Vekaralla
-Katoin just osallistujalistaa, ja kaikkiaan 14 nimeä siinä oli.
Tömistelijäki sielä oli, joten siellä näkyy
Voe himputti, ku pitää kans kaikki hoksata vasta liian myöhälle! Oon täs sarattanu, ku ei oo kuulunu kertauskutsua laisinkaan ja nyt olis ollu näinki mielenkiintonen kurssi käyrä...Noo, ehkä seuraavassa elämässä sitte...heh...
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille
Mukana aikaisempina vuosina olleet niin kertokaapas notta kummoinen varustus sinne kannattaa mukaan ottaa? Tietenkin omat ajokamat ja jotain hygieniavermeitä mutta mitä muuta? Kurssin puolesta ilmeisesti jotain tulee mutta tarkempaa tietoa tuosta ei ole ollut missään.
Sieltä saa kaiken tarpeellisen, myös makuupussin. Olin itse viime vuonna ja jos tänä vuonna osallistuisin, niin ainoa, jonka ottaisin mukaan, olisi ilmapatja tai jokin muu parempi makuualusta. Ja tietenkin hammasharjan yms. perusvälineet. Viime vuonna oli aika ajoin melko sateista, jolloin pidin saamani maastopuvun päällä intin sadetakkia ja -housuja ja milloin ei satanut, ajelin maastopuvussa. Omissaankin sai kyllä ajaa.
Aiheestahan tuli hiukan lisätietoa sähköpostitse osallistujille. Ilmoittautuminen oli minusta muuttunut tuntia aiemmaksi ja eri paikkaan. Kannattaa vilkaista sähköposti.
tömistelijä kirjoitti:
Asiasta toiseen, olikos täältä pääkaupunkiseudulta ketä lähdössä tuonne ja miten meinasitte mennä? Ois kimpassa ajeltu.
Oon menossa, mutta:
- ajelen Hangontietä pitkin Mäntsälään asti ja sieltä Lahden kautta Jaalaan.
- Lahteen joutuu mennä heti aamuseitsemältä kun sattui juuri perjantaiksi pakollinen työmatka sinne. Joutuu siis ottamaan vähän ylimääräistä rättiä mukaan.
Takaisin sunnuntaina ajelen fiiliksen mukaan eli reitin näkee sitten.