omalla tontilla ajaminen
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
omalla tontilla ajaminen
sitä mietin kun ostin susnan 450 rmz:tan, niin sillä ei nyt sitten ajella kun suljetuilla paikoilla, niin miten on omassa metsässä ajamisen kanssa? luonnollisesti jos alue on natura 2000, pohjavesi tms aluetta niin siinä ei varmaan saa ajaa, mutta jos naapuri metsän omistaja vetää herneen nenään kun hänen mäntynsä saastuu yms. voivatko ne olla syitä jolla kieltää ajaminen tai melu?
- NiKu
- Viestit: 405
- Liittynyt: Ti Joulu 19, 2006 11:43 am
- Pyörä: EiOo vielä..
- Paikkakunta: Parainen
- Viesti:
Re: omalla tontilla ajaminen
Ei kyll pitäis olla. mun tietääxenimikki kirjoitti:luonnollisesti jos alue on natura 2000, pohjavesi tms aluetta niin siinä ei varmaan saa ajaa, mutta jos naapuri metsän omistaja vetää herneen nenään kun hänen mäntynsä saastuu yms. voivatko ne olla syitä jolla kieltää ajaminen tai melu?
Jos omass metäs päristelee, ni ei siin mitää onkelmaa pitäis olla..
mut ainaha niit valittajii ym. hernenimppaajia löytyy
Ei mopoilla tänäkää vuonna..