CFMoto istuttaa heidän jo monessa mallissa olevan kaksisylinterisen nelipuolikkaan 44 hevoisvoimaisen koneensa matkaenskaan. 21/18 renkaat, 200 mm joustot, 175 kg kuivapaino ja muutenkin ihan ok oloiset speksit. Tehoa ja painoa rajaa A2 rajoitukset eli max 35 kW ja max 0,2 kW/kg, jonka takia kaikki alle 500 kuutoiset on käytännössä max 48 hv ja painoakin on ainakin jos 690:iin vertaa. Tällainen KTM:n kuopattu 490 Adve olisi saattanut olla.
Klpailee Hondan NX500:n (vanha CB500X), 390 Adven, 310GS:n 300 VersysX:n ja CRF300L Rallyn kanssa.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
CFMoton oma kone. KTM:llä ei ole kaksisylinteristä nelipuolikasta konetta.
Lähetetty minun SM-T575 laitteesta Tapatalkilla
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Onko kukaan käynyt lääppimässä, istumassa tai jopa kokeilemassa(pääsikö mp messuilla?)? Ei ole mitään kokemusta CFMotoista, mutta tämä vaikuttaa melko kiinnostavalta laitteelta, kun uusi on ovh.hinnaltaan alle 9000€. Tuohan on sellainen raha, että on säästetty, kun jättää ulkonasyömiset vuodeksi paussille.
Kyllähän tuota pitää käydä kokeilemassa. Paperilla tuossa on juuri ne parannukset mitä 390 Adveen tekisin.
Muuttunut niin että tulee toukokuussa. Kiinnostava pyörä pitkästä aikaa.
Harmi vaan nämä myöhästelyt. Itse ei jouda odottamaan niin pitkälle, kun ei ole kurapyörää ollenkaan ja kyllähän sitä huhtikuusta pitää päästä jo ajelemaan. Käytetty pyörä kiikarissa ja katsellaan näitä sitten vuoden parin päästä.
Sitä tuumailen että 2-mukisesta 450 koneesta pitäisi saada kuutisenkymmentä kaakkia eikä siinä vaiheessa viritysaste ole mitenkään tolkuton. Kierroksia tarvitaan tietysti enemmän. Jokohan noihin saa piristysosia?
Hanski T kirjoitti: ↑La Maalis 16, 2024 12:08 pm
Sitä tuumailen että 2-mukisesta 450 koneesta pitäisi saada kuutisenkymmentä kaakkia eikä siinä vaiheessa viritysaste ole mitenkään tolkuton. Kierroksia tarvitaan tietysti enemmän. Jokohan noihin saa piristysosia?
Kuten tuossa ensimmäisessä viestissä kirjoitin, niin tämän kokoiset vehkeet tehdään poikkeuksetta A2 ajokortilla ajettaviksi, joka rajaa tehon 35 kw:iin.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
35kw tuo saattaa olla pitkäikäinen moottori. Vaikka en muuten lämpene valmistajan tuotteista mutta tämä on aika mielenkiintoinen pyörä, jos miettii lähintä verrokkia eli Honda 300 Rally joka maksaa aika saman kun Cf.
Hanski T kirjoitti: ↑La Maalis 16, 2024 12:08 pm
Sitä tuumailen että 2-mukisesta 450 koneesta pitäisi saada kuutisenkymmentä kaakkia eikä siinä vaiheessa viritysaste ole mitenkään tolkuton. Kierroksia tarvitaan tietysti enemmän. Jokohan noihin saa piristysosia?
Kuten tuossa ensimmäisessä viestissä kirjoitin, niin tämän kokoiset vehkeet tehdään poikkeuksetta A2 ajokortilla ajettaviksi, joka rajaa tehon 35 kw:iin.
Tiedän kyllä. Mutta se ei ollut se pointti, saahan 50cc mopoihinkin virikittejä vaikka ne on tehty mopokortilla ajettavaksi. Sellainen on paljon hauskempi ajettava. Sitä en tiedä mitä 35kW rekisteriotteessa sanotaan, ja onko piristyksellä merkitystä pysäytystilanteessa jos kuskin pahvi ei rajoita.