mattim kirjoitti:Joo kyllä toi compo olis mullekin se järkevin setti. Heinäkuussa ajattelin lähteä testaamaan ekaa reissua Tenerellä. Suunnitelmana painaa suorinta tietä Imatran kulmille ja siitä aloittaa varsinainen retki itärajaa jotenkin mukaillen ja liittyen jossain kohtaa TET reittiin ja pohjoseen. Mietin jotta pärjääkö orkkis STR takasella (pitoa silmälläpitäen) tuolla reitillä. Ei mulla kyllä tarkoitus mihinkään suoryteikköön ole lähteä..valkkailen kokpainolle ja kyvyille sopivaa reittiä. (tosin mahd vähän tavaraa..oon vähän kermaperseseikkailija ja yövyn jossain majataloissa).
Paineita oon noissa orkkisrenkaissa pitänyt kanssa 2.3 ja 2.5. Täytyy käydä hommaamassa se minikompura kuitenkin ennen reissua niin voi testata alempia..tosin onhan etelässä noita huoltsikoita.
Pikkuenskassa käytin mousseja ja olihan ne vaan helpot. Mitenköhän mahtais toimia mousset tämmösissä peleissä (jos sellaisia 1.8-2bar vastaavia vaan olis olemassa)?
Tämmösen vaihtoehdon löysin RallyRaidilta.
A new rally-designed rear wheel for the Yamaha T7, using the OEM rear hub, but fitted with a new, high-quality SM-Pro alloy rim, in 18"x2,50 width.
This is narrower than the OEM 18"x4,00 rim, allowing for a choice of 140/80-18 competition tyre, and also a 140 rear bib-mousse, perfect for rallies or competition.