Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
treriksrøysare
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Jonkin verran mennyt tuostakin tavaraa läpi, on nämä alueet muuttuneet huikeasti vuosien varrella, mukava pysähtyä välillä ihmettelemään.
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Mistä tuo on?kumipää kirjoitti:Jonkin verran mennyt tuostakin tavaraa läpi, on nämä alueet muuttuneet huikeasti vuosien varrella, mukava pysähtyä välillä ihmettelemään.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Rahjasta kasitieltä lähtee pleunantietä ajaan muutaman kilsan, tulee ne isot hiekanottopaikat vasemmalla.Peltsi kirjoitti:Mistä tuo on?
Absin kelkkareitit kulkee kans näitten kautta kärkisiin.
Tänään kävin päästeleen.
Viimeksi muokannut kumipää, Su Maalis 01, 2020 11:36 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Ei ollu hassummat kelit tälläkään viikolla jää-ajeluihin, ainakaan Kainuun seudulla. Muutama pätkä tarttui filmillekin._JPA_ kirjoitti:Hienot kelit jäällä.
https://youtu.be/85EVZlIVHGk
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Mukava video.
Olis ehdottomasti kannattanut käydä Kuzomenissa, kun noin lähellä olitte. Sinne menee ihan kelpo hiekkatie.
Ei kai Venäjälle mitään kansainvälistä ajokorttia suomalainen tarvitse?
Happi
Olis ehdottomasti kannattanut käydä Kuzomenissa, kun noin lähellä olitte. Sinne menee ihan kelpo hiekkatie.
Ei kai Venäjälle mitään kansainvälistä ajokorttia suomalainen tarvitse?
Happi
-------------------------------------------
https://www.youtube.com/user/Happi4965/videos
https://www.youtube.com/user/Happi4965/videos
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Kuzomen oli vähän niin että jos aikataulu antaa periksi niin käydään. Pari vuotta sitten käytiin siellä rannalla mihin metsä loppuu kääntymässä, ei ainakaan silloin ollut raskaalla pyörällä hyvä ajaa se pehmeä hiekka.
Kyllä kansainvälistä ajokorttia suositellaan monessa paikassa mm. Autoliitossa. Mieluummin sen jättää miliisille kuin suomalaisen ajokortin
Kyllä kansainvälistä ajokorttia suositellaan monessa paikassa mm. Autoliitossa. Mieluummin sen jättää miliisille kuin suomalaisen ajokortin
- mico
- Viestit: 1344
- Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
- Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
- Paikkakunta: Pori
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Piraattikopio?

-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Tuo on se paljon puhutun 800 boxerin prototyyppi joka on taitavasti naamioitu...
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

On se hauskaa vaikka onkin katupyörät alla...
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa