Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Sukke
- Viestit: 635
- Liittynyt: To Marras 22, 2012 4:44 pm
- Pyörä: KTM 500 EXC-F Sixdays
- Paikkakunta: Raisio
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Sopivasti kaheli Hollantilainen nainen seikkailee https://youtu.be/7mx6o_goqRU[SMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES]
Sent from Tapatalk
Sent from Tapatalk
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Pikapyörähdys Etelän Pystymettässä
https://www.youtube.com/watch?v=YYov2ZA ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=YYov2ZA ... e=youtu.be
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Jumankaut, tää oli aivan huippu ja totta joka sana
Kylätason kurapyöräilijä.
-
Stefa74
- Viestit: 181
- Liittynyt: La Heinä 30, 2016 1:53 pm
- Pyörä: Ktm 990 adventure
- Paikkakunta: Oulu
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Mukavaa katseltavaa oli koko "Volgan" video
. Hyvin editoitu video ni ei tunnu liian pitkälle. Oma reissuvideotuotanto on vielä sillä tasolla ettei sitä viiti jakaa koska niitä kukaan jaksa katsoo 
..... nostetaan vaan pyörä ylös, katse eteenpäin, kone käyntiin ja eiku vaan lisää paskaa housuun!
- kimbyyri
- Viestit: 258
- Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 5:29 pm
- Pyörä: 1200gs lc
- Paikkakunta: Los Hollolakses
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Milläs ohjelmilla te olette näitä editoinut?
Hakusessa joku simppeli käyttöinen millä voi pätkiä siististi ja lisätä tekstejä ja kuvia, kuvanlaadun kuitenkaan kärsimättä.
Hakusessa joku simppeli käyttöinen millä voi pätkiä siististi ja lisätä tekstejä ja kuvia, kuvanlaadun kuitenkaan kärsimättä.
ktv org
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
En tiedä mikä on hyvä tai huono, mulla käytössä MAGIX Movie Edit Pro Plus.
Happi
Happi
-------------------------------------------
https://www.youtube.com/user/Happi4965/videos
https://www.youtube.com/user/Happi4965/videos
-
Jani M
- Viestit: 2305
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Kiitokset Hapille hienosta videosta. Näitä on mukava katsella aina vähän silläkin silmällä, mitä varusteita käytätte, kun ei itsellä ole vielä kokemusta matkailusta ja tulihan siinä ihan käytännön opastustakin samalla.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Harmi että kameran rikkoutumisen takia tuli tynkäleffa.
Kyllä myö mamman kanssa tykättiin kattoa tämäkin elokuva.
Hauskaa teillä näytti olevan, uukäännöksestä huolimatta
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Kiitoksia paljon!
Kyllä reissu ihan onnistunut oli vaikka tavoitetta ei saavutettu ja kelit eivät oikein suosineet. Kyllä tuolla pikkusen jo seuraavaa reissua suunniteltiin. Tärkeintä onnistuneessa reissussa on, että kaikilla on samat odotukset reissulta, niistä kannattaa puhuan etukäteen.
Varusteiden määrä ja laatu on kovin yksilöllinen. Esim. toi ajoasun valinta. Me kaikki nykyään luotetaan erilliseen sadeasuun kalvojen sijaan. Tavaraa pyörän päälle tulee väkisin aika paljon, kun matkassa on teltat, makuupussit, varaosat, ruokailuvälineet, ruuat, juomat.... sitten on tavaroita mitä kaikkien ei kannata ottaa(esim. kirves, saha, keitin), vaan sovitaa ketä ottaa mitäkin ja Mika loput
Happi
Kyllä reissu ihan onnistunut oli vaikka tavoitetta ei saavutettu ja kelit eivät oikein suosineet. Kyllä tuolla pikkusen jo seuraavaa reissua suunniteltiin. Tärkeintä onnistuneessa reissussa on, että kaikilla on samat odotukset reissulta, niistä kannattaa puhuan etukäteen.
Varusteiden määrä ja laatu on kovin yksilöllinen. Esim. toi ajoasun valinta. Me kaikki nykyään luotetaan erilliseen sadeasuun kalvojen sijaan. Tavaraa pyörän päälle tulee väkisin aika paljon, kun matkassa on teltat, makuupussit, varaosat, ruokailuvälineet, ruuat, juomat.... sitten on tavaroita mitä kaikkien ei kannata ottaa(esim. kirves, saha, keitin), vaan sovitaa ketä ottaa mitäkin ja Mika loput
Happi
-
mchuurre
- Viestit: 2083
- Liittynyt: Su Marras 08, 2009 7:30 pm
- Pyörä: R1100GS/XL600V
- Paikkakunta: iTikkakoski
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Täältäkin löytyis viikon vanha reissutraileri....jos sikseen!
2 Amigoa, 5 ajopäivää, Málaga- Granada- Cordoba- Sines, (P),- Albufeira- Sevilla- Málaga.....
= BUENO!
2 Amigoa, 5 ajopäivää, Málaga- Granada- Cordoba- Sines, (P),- Albufeira- Sevilla- Málaga.....
"Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
SYNNISSÄ ELÄVÄ PAKENEE JA KARTTAA JUMALAA, JA VÄLTTÄÄ HANAKASTI JEESUKSESTA TODISTAVIA!
SYNNISSÄ ELÄVÄ PAKENEE JA KARTTAA JUMALAA, JA VÄLTTÄÄ HANAKASTI JEESUKSESTA TODISTAVIA!
- Mika TA-91
- Viestit: 1465
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:22 pm
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Kieltämättä harmittaa ettei niin kalassa käyneitä paikallisia pärinäpoikia saatu videoon mukaan, heillä oli oikeaa asennetta, mutta eniten Harria kuitenkin harmittaa ettei ole videota minun mukana raahamasta "todella välttämättömästä" suihkusta...Happi kirjoitti: ja Mika loputHappi
Mutta joskus kannattaa jotain pientä pitää mukana ihan huvin ja hauskuuden kannalta, esim musiikki leirissä tekee hyvää (meidän tapauksessa digitaalisessa muodossa eikä itse toteutettuna...).
Mika TA-91