Tänx! Pitänee nakittaa tallikaverit istuskelemaan tien penkalle.Å kirjoitti:Veikkaisin kuitenkin niitä levyjä. Ajajan paikalta et saa selvää, koska ääni kantautuu katteiden sisään ja tuntuu kuuluvan ylhäältä. Sun pitäisi järkätä tilanne, jossa joku kuuntelee sivulta, mistä ääni kuuluu. Tuota kolinaa ei helpota perisaksalainen pintakova keula. Omastani kolinat loppui, kun modasin etujousituksen kokonaan uusiksi eli se joustaa oikeasti myös pienellä matkalla. Tosin tuon uudemman version ei pitäisi olla aivan niin huono kuin ensimmäisen sarjan.Stanu kirjoitti:F800GS:n keulasta kysymys. Ominaisuus vaiko vika? Sellaisella pienellä epätasaisuudella (nimismiehenkiharat tms.) ajettaessa, keula ikään kuin klotisee. Ei kolise, mutta ikään kuin siinä olisi hiukan "tyhjää" alussa ja vasta sitten alkaisi vaimennus. Isommissa kuopissa/nypyissä ei ääntä kuulu. Biketeam tsekkasi keulan laakerin joka oli kunnossa ja selitykseksi antoivat äänelle uivat etulevyt.
Mielestäni ääni ei sieltä tule, vaan ylempää.
Ajokilometrit ovat 5000km ja vuosimalli 2015.
Ehdotuksia?
Kokemuksia F800GS:stä
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Kokemuksia F800GS:stä
- Ilipo
- Pyörä: KTM 990 Adventure
Oletko saanut palikan asennettua? Miltä vaikuttaa?800cc kirjoitti:Posti lähetti lapun, tulliselvitettävästä lähetyksestä. AF-XIED maksoi 246e posteineen jenkeistä. Tulli halusi vielä tämän päälle tullia ja alvia yhteenä 68e.
Palikka asennettu. Pelkkää hyvää sanottavaa, siteyttä, vääntöä tuli alas ja keskialueelle selvästi lisää. Akralla ilman killeriä pärisee mukavasti. Pakoäänet muuttui pykälää matalammaksi. Nyt jaksaa jauhaa 2 vaihtella isotkin hiekkamäet ylös mennen tullen. Uraalla hautainmaalla ja majamäellä oli mukavaa kun koneestä löytyi sitkeyttä ja potkua aivan alhaalta asti. Nyt KKKK mennessä säästeltiin nappulaa assulla max 100km/h. Kulutus pysyi pienenä, nätisti ajaessa 4.6L - 5.3L satasella vaikka palikka paikallaan, asetus 7.Ilipo kirjoitti:Oletko saanut palikan asennettua? Miltä vaikuttaa?800cc kirjoitti:Posti lähetti lapun, tulliselvitettävästä lähetyksestä. AF-XIED maksoi 246e posteineen jenkeistä. Tulli halusi vielä tämän päälle tullia ja alvia yhteenä 68e.
- Ilipo
Kiitoksia! Olikos tämä nyt sellainen mitä pyörän ecu ei opi pois?
Kyllä, siinä käsityksessä minä olen tämän hankkinut.Ilipo kirjoitti:Kiitoksia! Olikos tämä nyt sellainen mitä pyörän ecu ei opi pois?
Kiitokset näistä kokemuksista. Jos toimii noinkin hyvin niin olen itsekin tästä kiinnostunut.. Powercommanderia kyllä monet suositelleet lääkkeeksi. Tämä vaan tuntuu jopa fiksummalta ratkaisulta eikä maksa niin paljon..800cc kirjoitti:Palikka asennettu. Pelkkää hyvää sanottavaa, siteyttä, vääntöä tuli alas ja keskialueelle selvästi lisää. Akralla ilman killeriä pärisee mukavasti. Pakoäänet muuttui pykälää matalammaksi. Nyt jaksaa jauhaa 2 vaihtella isotkin hiekkamäet ylös mennen tullen. Uraalla hautainmaalla ja majamäellä oli mukavaa kun koneestä löytyi sitkeyttä ja potkua aivan alhaalta asti. Nyt KKKK mennessä säästeltiin nappulaa assulla max 100km/h. Kulutus pysyi pienenä, nätisti ajaessa 4.6L - 5.3L satasella vaikka palikka paikallaan, asetus 7.Ilipo kirjoitti:Oletko saanut palikan asennettua? Miltä vaikuttaa?800cc kirjoitti:Posti lähetti lapun, tulliselvitettävästä lähetyksestä. AF-XIED maksoi 246e posteineen jenkeistä. Tulli halusi vielä tämän päälle tullia ja alvia yhteenä 68e.
Minkä huollan, sen myös korjaan.
Juurikin oikein ja on tosi hyvä mulla on vielä rekluse ei muuten ihan heti stumppaaIlipo kirjoitti:Kiitoksia! Olikos tämä nyt sellainen mitä pyörän ecu ei opi pois?
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
- Ilipo
Pitää varmaan pistää tilaukseen. Mä voin myydä mun Power Commanderin + Autotune combon jollekkin sopuhintaan [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Pyörästä tehtiin kaupat, lamda palikka jäi minulle. Myytävänä 5000km paikallaan ollut plug and play AF-XIED, toimii loistavasti. Itse maksoin tästä 314e tulleineen. Hinta nyt 250e. Ohjeet löytyy mukaan, vaikka ei niitä asennuksessa tarvita.
Kyselyt yv:llä.
Mitäs seuraavaksi? Jotain oranssia kenties?800cc kirjoitti:Pyörästä tehtiin kaupat...
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
Saapa nähä, pitää tuumailla aivan rauhassa.villho kirjoitti: Mitäs seuraavaksi? Jotain oranssia kenties?
- Ilipo
Kerkesin tilaamaan jo oman... asennus oli tosiaan helppo ja persdyno näyttää vihreää!800cc kirjoitti:Pyörästä tehtiin kaupat, lamda palikka jäi minulle. Myytävänä 5000km paikallaan ollut plug and play AF-XIED, toimii loistavasti. Itse maksoin tästä 314e tulleineen. Hinta nyt 250e. Ohjeet löytyy mukaan, vaikka ei niitä asennuksessa tarvita.
- Ilipo
Arvaus: 1090 Adventure R?800cc kirjoitti:Saapa nähä, pitää tuumailla aivan rauhassa.villho kirjoitti: Mitäs seuraavaksi? Jotain oranssia kenties?
MYYTY.800cc kirjoitti:Myytävänä 5000km paikallaan ollut plug and play AF-XIED
Hieno homma.Ilipo kirjoitti:Kerkesin tilaamaan jo oman... asennus oli tosiaan helppo ja persdyno näyttää vihreää!800cc kirjoitti:Pyörästä tehtiin kaupat, lamda palikka jäi minulle. Myytävänä 5000km paikallaan ollut plug and play AF-XIED, toimii loistavasti. Itse maksoin tästä 314e tulleineen. Hinta nyt 250e. Ohjeet löytyy mukaan, vaikka ei niitä asennuksessa tarvita.