Jaahas, onneksi olkoon. Siun entinenkin 990 vasta sisään ajettu eli alle 70 tkm ja voi hyvin.
Nyt kylläkin kottarainen huilimassa, kun kuski "telakalla".
no mutta.. kiitos ja superin jälkeen se oli toiseksi vähempi järkevä siirto... myydä sulle..Onneksi et oikeesti halunnu ostaa 1190.olisit saanut vain pöly läjän ny lopuksi.
Kottaraiset ei tykkää ku joutuu olemaan pimennossa..ne voi vaikka pissiä akun tyhjäksi lattialle..laitotko paperia edes alle....
mites kuskin? lepää vaan auringossa ja on mukamas kipee...
On paperia alla, mutta laturissa ja "heti käyttöön" tilassa
Erittäin hyvä pyörä on soralle reissupyöräksi.
Ei raaskis luopuu, vaikka ukko alkaa olla kyytiin nostettavissa
Lonkkaleikkauksesta nyt toivutaan ja toivottavasti loppu kesästä kottarainenkin käyttöön. Tilasin tämän kylmän alkukesä lohdutukseksi
Nyt pahimmat vieroitus oireet hoidettu TA:lla ja katupyörällä.
Niin siinä taitaa käydä että 2012 mallin 990 tulee taloon. Laukut pitäis hommata. Onko ktm omat kovat laukut hyvät vai olisko moskon / wolfmann luggagen kangaslaukut paremmat?
Justeeri kirjoitti:Niin siinä taitaa käydä että 2012 mallin 990 tulee taloon. Laukut pitäis hommata. Onko ktm omat kovat laukut hyvät vai olisko moskon / wolfmann luggagen kangaslaukut paremmat?
Onneks olkoon!
Laukut taitaa olla hyvin pitkälle makuasia
Tutun näköistä touhua.
On mulla ihan moponkuljetuskärrykin, mutta tähän saa vaimokkeen KTM:n (mistähän lie merkkivalinta johtuikaan) mukaan.
Tosin saattoi tuolla 2kk reissulla olla vähän jotain muutakin lopulta kyydissä.
Ei tää adventuren ja mun elo hyvin alkanut. Eilen hain liikkeestä ja pelas hyvin koko illan. Nyt päivällä koitin startata niin mitään ei tapahdu startista. FI valo vilkuttaa. Mikäs vikana? Eilen ajosta sammutin ja nyt ei tapahdu mitään.
Vastaan itselleni. Tuli otettua pöydältä oranssi avain. Se tais seota siitä. Menin kirjan mukaan ton avaimen ohjelmoinnin ja heti starttasi. Kun olis tuonkin tiennyy
Vielä yks kymysys. Mulla oli pyörä keskiseisontatuella ja katsoin öljyn pinnan. Tikun pää juuri kastui. Sitten tönäsin pyörän takapihalle ja laitoin sielä keskiseisontatuelle. Jossain vaiheessa katsoin öljyt ja ne oli puolessa välissä asteikolla. Missä se öljy luuras?
Justeeri kirjoitti:Vielä yks kymysys. Mulla oli pyörä keskiseisontatuella ja katsoin öljyn pinnan. Tikun pää juuri kastui. Sitten tönäsin pyörän takapihalle ja laitoin sielä keskiseisontatuelle. Jossain vaiheessa katsoin öljyt ja ne oli puolessa välissä asteikolla. Missä se öljy luuras?
missä lie, mutta keskituella tyhjäkäytät tovin, että lämpiää ja öljy kiertää, sitten stop ja katsot öljyn.
se luuraa koneessa monessa paikassa, säiliössä ja öljypohjassa.
LC8 koeajo kiinnostaisi, mutta lähialueiden liikkeissä ei oikein ole sopivia pyöriä esillä. Jos joku 990/950/SE omistaja pk-seudulla päin haluaisi esitellä pyöräänsä niin olisin erittäin kiitollinen. Asun itse Nurmijärvellä. Jos tunsit piston sydämessäsi, laita YV. Pullakahvitakuu