DR350s ja avara putki
Valvoja: Moderaattorit
-
Sepänsälli
- Pyörä: Dr350s
DR350s ja avara putki
Moi. kyseessä vm.91 dr350s, täysin uusi pyörä minulle. Onko täällä tietoa alipainekaasuttimen (mikuni bst33) säädöistä avaran pakoputken kanssa? täytyykö ilmanputsarikoteloa avartaa myös putken vaihdon yhteydessä?
-
Randelsson
- Pyörä: DR-Z
Re: DR350s ja avara putki
Suutin sarja ja reikiä kotelon päälle.
Koteloa voi avartaa, mutta eihän se mitenkään pakollista ole. Pääsuuttimeksi pykälää tai paria isompi.
-
Sepänsälli
- Pyörä: Dr350s
Katsoin kaasariin, ja paikalla oli 40 tyhjäkäynti ja 135pääsuutin. Seosruuvi oli 2,5 krs auki. Nämä siis vakiokotelolla ja vakioputkella. Tuntuu kuin kone tukehtuisi alhaisilla kierroksilla, rupeaa örisemään, mutta pilkkuhiljaa herää sitten eloon ja kulkee ihan mukavasti. Tyhjäkäyntiä käy hyvin.
Suutimmet olivat rassatun.näköiset, joten ei varmaankaan vakiot?
Suutimmet olivat rassatun.näköiset, joten ei varmaankaan vakiot?
Vakiot on muistaakseni 37.5 ja 127.5, mulla on talvella ollu 145 ja kesällä 140 ja tyhjäkäynnillä vakio. Avara putki ja avarrettu ilmanputsari kotelo ja wisecon mäntä.
Mulla on 94 350s itellä, tervetuloa kerhoon [SMILING FACE WITH SMILING EYES] luotettava ja hauska peli! Kannattaa muuten lukaista advrider.com foorumilta dr350 ketju, PALJON asiaa ja ihan hyvää porukkaa.
Vielä pakollinen kuva [WINKING FACE]
Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla
Mulla on 94 350s itellä, tervetuloa kerhoon [SMILING FACE WITH SMILING EYES] luotettava ja hauska peli! Kannattaa muuten lukaista advrider.com foorumilta dr350 ketju, PALJON asiaa ja ihan hyvää porukkaa.
Vielä pakollinen kuva [WINKING FACE]

Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla
Veikkaisin että tämäkin pyörä on hyvin tarkka puhtaasta ilmansuodattimesta.
Ainakin "vastaava" eli jammun xt350 hyydähti ihan mopoksi kun oli vääränlainen,ilmeisestikkin liian vähän virtaava ilmansuodatin (väliaikainen viritys uutta odotellessa)
Käsittäkseni orkkis oli tässä 92 mallissa öljyttävä vaahtomuovinen "latta".
Ainakin "vastaava" eli jammun xt350 hyydähti ihan mopoksi kun oli vääränlainen,ilmeisestikkin liian vähän virtaava ilmansuodatin (väliaikainen viritys uutta odotellessa)
Käsittäkseni orkkis oli tässä 92 mallissa öljyttävä vaahtomuovinen "latta".
Foorumin "sekakäyttäjä"
Ilman putsarina mulla tällanen k&n putsari, vissiin aika hyvin ilmaa menee läpi.