Lähde: http://www.nomad-adv.com/701-husky-navi ... tower.html
Husqvarna 701 enduro
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Kanttura
- Viestit: 404
- Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 7:35 pm
- Pyörä: Husky 701 Enduro & KTM 400 EXC
- Paikkakunta: Muurame
Re: Husqvarna 701 enduro
Ohhoh, tätä "seikkailunavigaatiotornia" (Husqvarna 701 adventure navigation tower) joutuu kyllä nyt tutkailemaan vähän tarkemmin. Äkkiseltään kyllä miellyttää meikäläisen silmää ja kyseessä vielä eurooppalainen paja
Piti kyllä katella ensisijaisesti vaan jotain kunnollista pleksiä, mutta nyt on vaarana, että tilanne eskaloituu
Eihän se toisaalta ois väärin, että navistakin näkis toisella silmällä jotain ja toisen silmän vois pitää tiessä

Lähde: http://www.nomad-adv.com/701-husky-navi ... tower.html
Lähde: http://www.nomad-adv.com/701-husky-navi ... tower.html
Rider on the storm
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
Re: Husqvarna 701 enduro
Onhan tuo hyvän näköinen, hintakin olisi kohdallaan jos perusmalli sisältäisi valot ja maskin [WINKING FACE] Näyttää kuitenkin kiipeävän yli 800e kun ottaa valot ja maskin, siihen vielä toimitus. Ei tainnut mulla olla vielä noita ktm:n hiluja ku viimeksi nähtiin, 690 maski ja exc:n navitorni. Ei nimittäin paha yhdistelmä ole ja navikin on aika hyvin hollilla, hintakaan ei loppuun paha ole, noin 200e yhteensä. Jossain tässä ketjussa muistaakseni joku kuvakin noista ja jos ei niin sitten laitetaan. Asiasta kukkakeppiin, kunhan tässä saa aikaiseksi niin tiedä vaikka löytyy sopiva pre-load adjuster 701:seen. Yksi versio odottaa testaamista [WINKING FACE]
-
Koheltaja
- Viestit: 8074
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Husqvarna 701 enduro
Aika asiallinen navitorni eikä mielestäni ihan ole kovin pahan hintainen jos ottaa perusmallin pleksillä, oma valo kiinni ja muovista tekee sivupanelit. Jos väri häiritsee niin anodisointi tai pulverimaalaus maksaa muutaman kympin.
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Husqvarna 701 enduro
Kyllähän nyt Joulun alla voi ihan hyvin itselleen lahjaksi tuollaisen maskin/navitelineen tilata. Hintahan on toisarvoinen tekijä kun puhutaan lahjoista, eikö vaan ?
Näyttää hyvältä,ei kun tilaukseen!
Näyttää hyvältä,ei kun tilaukseen!
Taas lähti mopo käsistä
Re: Husqvarna 701 enduro
Samaa mietin kun harkitsin 1190 R:ään toisia kapeampia vanteita, jos lahjaksi ostaa ei hinnalla ole niin suurta merkitystäTomppaV kirjoitti:Kyllähän nyt Joulun alla voi ihan hyvin itselleen lahjaksi tuollaisen maskin/navitelineen tilata. Hintahan on toisarvoinen tekijä kun puhutaan lahjoista, eikö vaan ?
Näyttää hyvältä,ei kun tilaukseen!
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23> >26>
Re: Husqvarna 701 enduro
Tuossa Nomadin navitornissa olevia E-hyväksyttyjä ajovaloja etsiskelin huonolla menestyksellä netistä. Onko kukaan sattumalta noita tai vastaavia mistään ostellut?
Taas lähti mopo käsistä
Re: Husqvarna 701 enduro
Vision-X Optimus Round Emark.
http://www.atlok.fi/led-lights/works-li ... valot.html
http://www.visionx-europe.com/Optimus_R ... fRoad.html
Lieneekö tuolla lähivalokuviollakin saatavilla?
http://www.atlok.fi/led-lights/works-li ... valot.html
http://www.visionx-europe.com/Optimus_R ... fRoad.html
Lieneekö tuolla lähivalokuviollakin saatavilla?
Re: Husqvarna 701 enduro
Näin asiasta mitään ymmärtämätön ihmettelee noiden ledien merkintöjä koska ne eivät näyttäisi olevan ollenkaan tuommoisten valojenTomppaV kirjoitti:Tuossa Nomadin navitornissa olevia E-hyväksyttyjä ajovaloja etsiskelin huonolla menestyksellä netistä. Onko kukaan sattumalta noita tai vastaavia mistään ostellut?
No saahan kiinastakin vaikka mitä "e-merkittyä".
e: Merkinnät lienevät oikeat mutta ilmeisesti on tavallista että ne ovat osin puutteelliset. Jossain lienee joku määräys joka sallii semmoisen sitten.
Re: Husqvarna 701 enduro
Morjens,
uutena rapa-ripana ja 701:hommaavana kyselisin, että kumpaako konakrit suosittelisi? Uutta 2017 mallia, vai olisiko motormanin 2016 esittlelymalli lisävarusteilla varteenotettava vaihtoehto? Kyseisessä pyörässä on jäykemmät etujouset, akran vaimennin, ilmansuodatin pestävää mallia ja ensimmäinen huolto tehtynä. Väliraha nykyiseen 990 adveen nähtävästi likimain sama.
Joko tuo tai sitten uusi husse tulee nähtävästi piakkoin Jyväskylään.
uutena rapa-ripana ja 701:hommaavana kyselisin, että kumpaako konakrit suosittelisi? Uutta 2017 mallia, vai olisiko motormanin 2016 esittlelymalli lisävarusteilla varteenotettava vaihtoehto? Kyseisessä pyörässä on jäykemmät etujouset, akran vaimennin, ilmansuodatin pestävää mallia ja ensimmäinen huolto tehtynä. Väliraha nykyiseen 990 adveen nähtävästi likimain sama.
Joko tuo tai sitten uusi husse tulee nähtävästi piakkoin Jyväskylään.
Re: Husqvarna 701 enduro
Motormannin esittelypyörää puoltaa minun mielestä valmiusaste, eli etujouset valmiina mallia jäykemmät, akra ja pestävä suodatin. Metrejähän siinä ei ole nimeksikään. Normi 2 vuoden takuu ja alkuperäiset osat mukana. Uutta kun katsoo niin saa muutaman ylimääräisen hevosen, vähän vääntöä lisää ja kaikki tämä noin tuhat kierrosta ylempänä kuin vanhassa myllyssä, riittävästi vanhassakin potkua [WINKING FACE] Uusin mylly tietty hiukan tärinättömämpi. Muutenhan noi on samoja vehkeitä. Joten makuasioita loppujenlopuksi.
-Tommi-
ps. Jos tuota käytettyä katsot niin etsi/pyydä Esa käsiin ja kerro terveisiä [WINKING FACE]
-Tommi-
ps. Jos tuota käytettyä katsot niin etsi/pyydä Esa käsiin ja kerro terveisiä [WINKING FACE]
Re: Husqvarna 701 enduro
Ja ehkä tärkein ero on että 2016 versiossa on noi hienommat siniset muovit 
Re: Husqvarna 701 enduro
Terve,
husse kaupat on tehty ja laitteen luvattiin olevan saatavilla maaliskuun alkupäivinä. Nyt odotellaan aikaista kevättä ja rospuuttoa jyväskylän seudulle, muusta tienoosta ei ole niinkään väliä.
Tommille kiitos neuvoista, tuo kyseinen laite oli vahvasti mukana listalla.
Ja Aitalle, mitä vähemmän kirjavuutta sen helpompi paikkailla miranolilla.
husse kaupat on tehty ja laitteen luvattiin olevan saatavilla maaliskuun alkupäivinä. Nyt odotellaan aikaista kevättä ja rospuuttoa jyväskylän seudulle, muusta tienoosta ei ole niinkään väliä.
Tommille kiitos neuvoista, tuo kyseinen laite oli vahvasti mukana listalla.
Ja Aitalle, mitä vähemmän kirjavuutta sen helpompi paikkailla miranolilla.
Re: Husqvarna 701 enduro
Onnea vain pyörän hankinnasta, nyt hyvää aikaa miettiä varustelua [WINKING FACE]
Re: Husqvarna 701 enduro
Mistähän moisen saisi nykyään tilattua, kun tuo numero heittää aivan toisen näköiseen torniin? Vaatiko kuinka paljon muokkailua tuo sinun versio että istui paikalleen vai onko ihan pulttailuhomma?tokor kirjoitti:Jo vain löytyyTohtori_650 kirjoitti:Löytyskö tolle tornille varaosanumero?
Re: Husqvarna 701 enduro

Ylemmästä kyse, jostain syystä se näyttää nuo molemmat samalla numerolla kun googlella hakee. Itse hommasin Motorman Oulu ja ihan pelkästään tuolla numerolla se tuo ylempi malli tuli. Niin ja Exc:n kohdalle rasti, 690:n kohdalla tais pikemminkin tarjota tuota alempaa mallia.
Kiinnitys on bolt on, menee ylä- ja alakolmioon suoraan. 701:sen omalla lampulla joutuu hiukan askartelua harrastaan yläkiinnikkeiden kanssa ja abs:n kytkimen kanssa. Ei paha rasti.
