Kaupunkiolosuhteita varten olen hälytintä hankkimassa. Onko kokemuksia esimerkiksi tuommoisista hälyttimellä varustetuista jarrulevylukoista?
Reagoiko nuo kuinka suureen asennon muutokseen? Tuommoinen korkea pyörä kun hieman huojuu tuulenpuuskissa ja bussitkin jyrää parin metrin päästä ohi.
t:Juha/Tre
Hälyytin
Valvoja: Moderaattorit
itsellä xena merkkinen häl.lukko .sitä herkkyyttä voi "säätää"mihin kohtaa kehälle sen laittaa,siis roikkuuko se vai makaako se levyä vasten.saakohan tosta nyt selvää.eri asia onkin sen avaaminen niin ettei joka kerta pilli soi
tupperwaarassa tuli käytettyä kun sen sai helposti penkin alla kulkemaan.nyt oon siirtynyt kunnon vaijeriin ja lähimpään puuhun yms.
hälytin
Kannattaa soittaa vakuutusyhtiöön ja kysyä saako alennuksia, jos asentaa hälyttimen. Kaverille ei oltu myöntämässä alennuksia varkausvakuutuksesta, mutta kun hän mainitsi yhtiön vaihtamisesta niin muuttui ääni kellossa
-
oppeS
Re: Hälyytin
op-pohjola euron alennus vakuutusmaksusta!!!
13.9.20 lisäkommentteja
Olen harkinnut nyt käytettyäni ko vekotinta, että poistan sen vakuutuksestani. Ei sillä etteikö se ole hyvä, vaan jos vaikka unohtuu käyttää ja juuri silloin pyörä viedään, niin vakuutusyhtiö ei varmaan korvaa!
13.9.20 lisäkommentteja
Olen harkinnut nyt käytettyäni ko vekotinta, että poistan sen vakuutuksestani. Ei sillä etteikö se ole hyvä, vaan jos vaikka unohtuu käyttää ja juuri silloin pyörä viedään, niin vakuutusyhtiö ei varmaan korvaa!