Jyväskylän seudun sorasirkus

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

No Anakee3:lla on helppo mennä sladissa,on se niin surkea rengas yhtään huonommalla pinnalla(perheen 8gessussa sellaiset alla)tervetuloa joukkoon tummaan :lol: Ei muuta kun aktiivista ajelua ja kirjoittelua :lol: Äläkä luovuta talveksi,piikit alle ja menoksi vaan.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
r_2
Pyörä: Yamaha XT 1200

Viesti Kirjoittaja r_2 »

No Anakee3:lla on helppo mennä sladissa,on se niin surkea rengas yhtään huonommalla pinnalla
Pah, luulin jo että osaan jotain :? Eli siinä käy sitten niin että kun opin tuolla vetelemään kolmenkin metrin sladeja ja vaihdan nappulat alle niin...ei tapahdu enää mitään. Ja sitten sataheppainen Kotari alle ja viritystä ja...taas niitä 2m sladeja. Ja taas mennään tehokkaampaan... :lol: Kierre on valmis. Taidot ei kuitenkaan lisäänny.
Jos nyt vaan aluksi yrittäis pysyä noiden jannujen kanssa sillä etäisyydellä että eväitä syödään saman vuorokauden sisällä. Tykkään sorastelusta kuten myös reissaamisesta ihan pikitieympäristössäkin. Sitä onkin tullut jo makusteltua jonkun verran, parasta on nykyään ollut kun meno ei lopahda huonommankaan tien osuessa kohdalle. Kilsoja tälle kaudelle on mittarissa kohta 13000.

Turpa ja näpit ei taida kestää talviajoa, kahvalämppäreistä huolimatta. Sormia oikein pakotti tänä aamuna työmatkalla. Käsisuojat on kyllä ja Oxfordin vanhemman malliset kahvahehkut täysillä. Ikä alkaa vissiin vaatia veronsa. Ja tupakin vetäminen, se vissiin vaikuttaa ääreisverenkiertoon.

- r_2
Kaikissa meissä asuu sisällä pieni Batman
gixxerman

Joo,röökaaminen huonontaa ääreisverenkiertoa puhumattakaan muusta :shock: .
Taidot,ne paranevat kun vaan ajaa ja ajaa :lol: Tai ainakin itsevarmuutta saa lisää.
Tulehan sit pikkujouluun käymään.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
r_2

Viesti Kirjoittaja r_2 »

pikkujouluun
Ahaa! Asia selkeni kun luin ketjua taaksepäin. Siis Järjestöjen talolla 21.11 mutta oliko kellonajasta jotain puhetta? Nyyttäriperiaate?
Täytyy luvata vahva "ehkä" tälle, mulla on aikataulutettu vain yhdet kinkerit tälle joulunalusajalle.
Keräätkö kolehtia tilille etukäteen vai raahaanko setelitukon selkärepussa ja toivon että se riittää?

r_2
gixxerman

En kerää etukäteen,hinta jaetaan paikanpäällä olijoiden kesken,juomat on omasta takaa tuotu ja eväät tilattu paikan päälle sit illan mittaan jostain karvakäpälälättylandiasta. :lol:
r_2

Viesti Kirjoittaja r_2 »

Tämä riittää tiedoksi. Olen melko varmasti (95%) mukana. Koitan houkutella Aksia ja IsmoR:ää myös. Jospa sieltä sais hyviä vinkkejäkin tuohon ensi kesän ajokauteen ja uusia tuttujahan ei kellään ole liikaa.
Paitsi dementikolla.
gixxerman

Kyllä niissä bileissä pitäisi olla näiden nurkkien soratietous koolla melko kattavasti.
samips
Pyörä: BMW F 800GS '13

Viesti Kirjoittaja samips »

Tuun bileisiin :D
KKO
Pyörä: -----

Viesti Kirjoittaja KKO »

Sama täällä! Jo pelkästään se ruuan tilaus oli viime vuonna hauska ohjelmanumero (muistaakseni...)

Sent...
Kari

"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
Josasu
Pyörä: BMW F650GS DAKAR

Viesti Kirjoittaja Josasu »

Joo tällä viikolla varmaan tulee vietyä pyörä talvisäilöön. Viikonloppuna tuli jonni verran ajettua, mutta vissiin se talvi vaan tulee niin ei auta muu :) Pikkujouluihin voisin myös tulla jos ei pamahda mitään estettä kyseiseen ajankohtaan.
BMW F650GS DAKAR 2005
Kawasaki Versys X 300 2019 (ex)
KTM 250 exc 2015 (ex)
KTM 690 Enduro R 2010 (ex)
KTM 990 Adventure ABS 2010 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
janne.k
Pyörä: XR400, XRV750

Viesti Kirjoittaja janne.k »

Akilleus kirjoitti:Uusimmassa MP / Motorrad -lehdessä näyttäis Jyskälän seudun nopein Afrikaano-kuski (lue janne,k.) kaasuttelevan sivulla 76 :wink:
Monenkirjavaa kalustoa ihmetellään kuvatekstissä :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
terv. Tapsa
Kiitoksia vinkistä, ihan hyvä juttu rallista. Olispa vielä ollut tulokset näkyvillä.

Lauantaina syysajelua, jonnekkin Koskenpää-Jämsänkoski suuntaan, katsotaan kuinka pitkälle pääsee. Lähtö Roililta 1000.
MTK
Pyörä: Honda 750 AT

Viesti Kirjoittaja MTK »

Oli niin pieni kuva Jannesta (odotin sellaista keskiaukeaman julistetta), että en kokenut lehteä ostamisen arvoiseksi, mutta piti kyllä käydä juttu Prismassa lukemassa.

Jos ei ole kovin paljon pöytähyppyreitä ja suonsilmiä lauantain ajelulla (vieläkin vähä vammane) niin voisin tulla mukaan mummoilemaan. Tai niin, on siellä sitten edessä mitä vaan niin itehän sitä saa vauhtinsa ja linjansa päättää eli mukana joo ehkä kai.
TeeIi

Viesti Kirjoittaja TeeIi »

Voisin lähteä matkaan. Onko ajallisesta kestosta mitään käsitystä ?
janne.k
Pyörä: XR400, XRV750

Viesti Kirjoittaja janne.k »

Ajasta paha sanoa etukäteen mutta tunteja menee. Pääsee sieltä sitten poiskin.

Koitetaan suonsilmät välttää.
kalle j
Pyörä: R100GS ja R1100GS

Viesti Kirjoittaja kalle j »

Minäpä koitan tulla paikanpäälle myös.
Lisää urkua monitoriin...
Vastaa Viestiin