Jyväskylän seudun sorasirkus
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Re: Jyväskylän seudun sorasirkus
No Anakee3:lla on helppo mennä sladissa,on se niin surkea rengas yhtään huonommalla pinnalla(perheen 8gessussa sellaiset alla)tervetuloa joukkoon tummaan
Ei muuta kun aktiivista ajelua ja kirjoittelua
Äläkä luovuta talveksi,piikit alle ja menoksi vaan.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Pah, luulin jo että osaan jotainNo Anakee3:lla on helppo mennä sladissa,on se niin surkea rengas yhtään huonommalla pinnalla
Jos nyt vaan aluksi yrittäis pysyä noiden jannujen kanssa sillä etäisyydellä että eväitä syödään saman vuorokauden sisällä. Tykkään sorastelusta kuten myös reissaamisesta ihan pikitieympäristössäkin. Sitä onkin tullut jo makusteltua jonkun verran, parasta on nykyään ollut kun meno ei lopahda huonommankaan tien osuessa kohdalle. Kilsoja tälle kaudelle on mittarissa kohta 13000.
Turpa ja näpit ei taida kestää talviajoa, kahvalämppäreistä huolimatta. Sormia oikein pakotti tänä aamuna työmatkalla. Käsisuojat on kyllä ja Oxfordin vanhemman malliset kahvahehkut täysillä. Ikä alkaa vissiin vaatia veronsa. Ja tupakin vetäminen, se vissiin vaikuttaa ääreisverenkiertoon.
- r_2
Kaikissa meissä asuu sisällä pieni Batman
- gixxerman
Joo,röökaaminen huonontaa ääreisverenkiertoa puhumattakaan muusta
.
Taidot,ne paranevat kun vaan ajaa ja ajaa
Tai ainakin itsevarmuutta saa lisää.
Tulehan sit pikkujouluun käymään.
Taidot,ne paranevat kun vaan ajaa ja ajaa
Tulehan sit pikkujouluun käymään.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Ahaa! Asia selkeni kun luin ketjua taaksepäin. Siis Järjestöjen talolla 21.11 mutta oliko kellonajasta jotain puhetta? Nyyttäriperiaate?pikkujouluun
Täytyy luvata vahva "ehkä" tälle, mulla on aikataulutettu vain yhdet kinkerit tälle joulunalusajalle.
Keräätkö kolehtia tilille etukäteen vai raahaanko setelitukon selkärepussa ja toivon että se riittää?
r_2
- gixxerman
En kerää etukäteen,hinta jaetaan paikanpäällä olijoiden kesken,juomat on omasta takaa tuotu ja eväät tilattu paikan päälle sit illan mittaan jostain karvakäpälälättylandiasta. 
Tämä riittää tiedoksi. Olen melko varmasti (95%) mukana. Koitan houkutella Aksia ja IsmoR:ää myös. Jospa sieltä sais hyviä vinkkejäkin tuohon ensi kesän ajokauteen ja uusia tuttujahan ei kellään ole liikaa.
Paitsi dementikolla.
Paitsi dementikolla.
- gixxerman
Kyllä niissä bileissä pitäisi olla näiden nurkkien soratietous koolla melko kattavasti.
- samips
- Pyörä: BMW F 800GS '13
Tuun bileisiin 
Sama täällä! Jo pelkästään se ruuan tilaus oli viime vuonna hauska ohjelmanumero (muistaakseni...)
Sent...
Sent...
Kari
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
- Josasu
- Pyörä: BMW F650GS DAKAR
Joo tällä viikolla varmaan tulee vietyä pyörä talvisäilöön. Viikonloppuna tuli jonni verran ajettua, mutta vissiin se talvi vaan tulee niin ei auta muu
Pikkujouluihin voisin myös tulla jos ei pamahda mitään estettä kyseiseen ajankohtaan.
BMW F650GS DAKAR 2005
Kawasaki Versys X 300 2019 (ex)
KTM 250 exc 2015 (ex)
KTM 690 Enduro R 2010 (ex)
KTM 990 Adventure ABS 2010 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
Kawasaki Versys X 300 2019 (ex)
KTM 250 exc 2015 (ex)
KTM 690 Enduro R 2010 (ex)
KTM 990 Adventure ABS 2010 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
-
janne.k
- Pyörä: XR400, XRV750
Kiitoksia vinkistä, ihan hyvä juttu rallista. Olispa vielä ollut tulokset näkyvillä.Akilleus kirjoitti:Uusimmassa MP / Motorrad -lehdessä näyttäis Jyskälän seudun nopein Afrikaano-kuski (lue janne,k.) kaasuttelevan sivulla 76
Monenkirjavaa kalustoa ihmetellään kuvatekstissä![]()
![]()
![]()
terv. Tapsa
Lauantaina syysajelua, jonnekkin Koskenpää-Jämsänkoski suuntaan, katsotaan kuinka pitkälle pääsee. Lähtö Roililta 1000.
Oli niin pieni kuva Jannesta (odotin sellaista keskiaukeaman julistetta), että en kokenut lehteä ostamisen arvoiseksi, mutta piti kyllä käydä juttu Prismassa lukemassa.
Jos ei ole kovin paljon pöytähyppyreitä ja suonsilmiä lauantain ajelulla (vieläkin vähä vammane) niin voisin tulla mukaan mummoilemaan. Tai niin, on siellä sitten edessä mitä vaan niin itehän sitä saa vauhtinsa ja linjansa päättää eli mukana joo ehkä kai.
Jos ei ole kovin paljon pöytähyppyreitä ja suonsilmiä lauantain ajelulla (vieläkin vähä vammane) niin voisin tulla mukaan mummoilemaan. Tai niin, on siellä sitten edessä mitä vaan niin itehän sitä saa vauhtinsa ja linjansa päättää eli mukana joo ehkä kai.
-
TeeIi
Voisin lähteä matkaan. Onko ajallisesta kestosta mitään käsitystä ?
-
janne.k
- Pyörä: XR400, XRV750
Ajasta paha sanoa etukäteen mutta tunteja menee. Pääsee sieltä sitten poiskin.
Koitetaan suonsilmät välttää.
Koitetaan suonsilmät välttää.