Kurapyöräilyä lihasvoimin
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Kurapyöräilyä lihasvoimin
Wanhakin kävi kokeilemassa miten vispaaminen onnistuu Adverallin mällin jäliltä. Kyllä se onnistu mutta jalat ei vielä ole täysin toimintakuntoiset, oikea ranne huutaa pikitietä ja kylkiluut pyytää istumaan suorassa ja väistelemään monttuja. Siis tylsähkö reipas 50km jossa pari pikku piristystä kivoilla poluilla mutta tästä on taas hyvä jatkaa. Pyörästä on takavanne mutkilla ja rengas pitää ihmeellistä ääntä, ikään kuin laahaisi johonkin. Pitänee käyttää huollossa josko se hoituisi ja löytyisi syy tuohon kiusalliseen isohkoon ääneen. Polttelisi myös jonkin sorttinen matkapyörä, ehkä hybridi olisi lähinnä mitä kaipaisin kun väliin on kiva pikku reissuakin heittää, pitänee tutkailla tarjontaa... 
Weteraani kurapyöräilijä
Mitä raati tuumii tällaisesta, tuo olisi ilman etujousitusta pari kiloa keveämpi mutta hiilikuitukeulan tuohon voisin päivittää ja jousto jäisi pahan päivän varalle. Tämä on tarjouksessa ja sama jäykällä keulalla olisi hieman kalliimpi. http://www.xxl.fi/pyoraily/polkupyorat/ ... 72_1_style
Weteraani kurapyöräilijä
No helekatti, olin tuon 29 maasturin kokonaan unohtanut ja sehän kattaa laajasti minun tarpeita, tuota täytyy nyt ehdottomasti harkita.
Weteraani kurapyöräilijä
Voi teitä Tomi ja Atc.. teidän ja tietenki muidenkin jorinoita ja porinoita seuranneena iski jo tovin aikaa sitten läskikuume
Eihän siinä auttanut kuin miettiä ja tutkia vaihtoehtoja mitä tuon vanhan hybridin rinnalle. Pienellä budjetilla kuitenki liikkeellä ja käytetyt ehti mennä nokan edestä useasti haaveillessa
Jostain kuitenkin oli lähdettävä liikkeelle ja haaviin tarttui kivijalkakaupasta välttävällä osasarjalla Nishiki Durango, tiedä sitten tekeekö tuolla mitään. Jos kuitenki näitä meidän perän kankaita kuitenki kohtuudella 
Eihän siinä auttanut kuin miettiä ja tutkia vaihtoehtoja mitä tuon vanhan hybridin rinnalle. Pienellä budjetilla kuitenki liikkeellä ja käytetyt ehti mennä nokan edestä useasti haaveillessa
Pystynhän minä punnitsemaan, kunhan huomenna saan mankelin kotio. Ei ihan hussen kyydissä kulje oulusta kotiinTomiKoo kirjoitti:Pystytkö mittaamaan, paljonko tuo painaa ihan vakiokuosissa? Kerro vaan, kun aletaan porukalla speksailemaan osapäivityksiä! Alkuun ainakin sisurit veks ja tubelesta tilalle. Otetaanko lähiaikoina uusintaa sille kevään yhteisajelulle, jolle avasin oman ketjun? Tuolla sinne vaan mukaan!
Pistetään korvan taa jos alkaa tuntumaan että pitää päivitellä osia, ei mulla mitään hajua noista ole..kuten ei mistään muustakaan
En kai minä heti tohdi teidän perään lähteä, huono kunto eikä ajokokemusta. Pitää ensin salaa harjoitella täällä takavasemmalla
TomiKoo kirjoitti:Miten Tokorin läskeilyt on alkanu sujua?!
Ei vielä mitenkään, viikonloppu menee yksien SM-kisojen järjestelyissä. Oli tiedossakin että ensi viikolla alkaa testit.
Sain kuitenkin tänään haettua kotiin ja punnittua Niskahien ja tulos mittatavasta riippuen 15 / 16kg. Koko pyörä normi puntarille takarenkaalla pystyyn 15kg ja akseli kerrallaan aika liki 16kg. Ei siis ilmeisesti pahimmasta päästä mut ei keveinkään, kuten olettaa sopikin.
Kyllä tämä tästä pikku hiljaa, ei vaan kermaperse kestä vielä kuin tunnin lenkkejä 
- HarMi
- Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
Kävin vikonloppuna testaamassa Porvoon Kokonniemen Bikeparkin.
Bermiajo oli ihan hakusessa, mutta ehkä jotain opittiin ja hauskaa oli vaikka piti varoa hiukan kipeää polvea. Hyvä paikka opetella kivikko-juurakko-offcamber-droppi-ajoa kun ylämäet ei vie voimia jaloista. Hyppyreitä en nyt hirveästi haastanut. Mun vauhdeilla jäykkäperä Instigator 180mm vieterikeulalla tuntuu ihan soivalta peliltä tuonne. Joku kerta koitan vielä oikeaa alamäkeen tarkoitettua täysjyystö vuokrapyörää.
Bermiajo oli ihan hakusessa, mutta ehkä jotain opittiin ja hauskaa oli vaikka piti varoa hiukan kipeää polvea. Hyvä paikka opetella kivikko-juurakko-offcamber-droppi-ajoa kun ylämäet ei vie voimia jaloista. Hyppyreitä en nyt hirveästi haastanut. Mun vauhdeilla jäykkäperä Instigator 180mm vieterikeulalla tuntuu ihan soivalta peliltä tuonne. Joku kerta koitan vielä oikeaa alamäkeen tarkoitettua täysjyystö vuokrapyörää.
routaisten peltojen pehtoori
- Per Saukko
- Pyörä: --?--
^^^ onko tokorin lenkkikaverina englanninsetteri?
Jos, niin hakeeko sekin kuntoa syksyn lintujahteihin?
-millähän nyt ajelis???
Paranee koko ajan, ajamattomuus tuntuuTomiKoo kirjoitti:Siitä se lähtee! Olen iloinen, että löysit lajin pariin! Tsemppipeukkuhymiö![]()
Ei oo häpee hakea oikeat pyöräilyhousut, niin kestää berberi paremmin. Ei minua huvita ajella kovalla satulalla ilman vaippahousuja. Itse ajan Lidlin 10-15€ halpiksilla, toimivat hyvin. Nyt voisi löytyä myös alennusmyynneistä laatukamppeita kohtuu hintaan.
Myös satulan asentoa kannattaa hieroa. Yleisenä lähtökohtana satulan keskiosa tulisi olla vaakatasossa. Siitä sitten hienosäädöt maun mukaan. Minulla on ihan pienestä kiinni, milloin satula on liian etukenossa ja "valuttaa" eteenpäin tai takakenossa, jolloin ilmenee puutumista ja kihelmöintiä jaloissa, varpaissa tai ikävää paineen tunnetta pallien ja välilihan alueella.
Olisko ensi sunnuntaille kimppa-ajelun poikasta? Mulla on siinä ihan joutilas päivä makkaranpaisto-läskeilylle!
Mie en pääse tulevana viikonloppuna, tekemättömät pihatyöt odottaa
Jo vain on, itseasiassa kaksi. Toinen ei mahtunut kuvaan ja kyllä, jahtikuntoilukausi on kovastikin menossaPer Saukko kirjoitti:^^^ onko tokorin lenkkikaverina englanninsetteri?
- Per Saukko
- Pyörä: --?--
^^ ajattelin vaan, että on tutun näköinen koira.
Meillä juoksee tämmöinen.
viewtopic.php?f=4&t=12645&hilit=kurapy% ... 30#p123179
OK...menee vähän off topic.
Meillä juoksee tämmöinen.
viewtopic.php?f=4&t=12645&hilit=kurapy% ... 30#p123179
OK...menee vähän off topic.
-millähän nyt ajelis???
Nopeat syö hitaat. Laitoin Tomille viestin kun tuli kova tarjous XXL verkkokaupasta ja kun Tomi kelpuutti niin laitoin tilaten uuden 27,5 maasturin. Tuohon menee myös Hybridin 28" kiekko/rengaspaketti ja myös melkoiset läskit mahtuu pyörimään joten jäykkä keula vielä vaihtoehdoksi niin on tämmöiselle persjalalle hyvä paketti moneen menoon läskin rinnalle. Tunti tilaamisen jälkeen oli minun koko jo loppunut joten olin kerrankin ajoissa liikkeellä

Weteraani kurapyöräilijä
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
http://www.youtube.com/watch?v=7UhZqLnYK3s
Pikku hiet suon ylityksessä. Alko jo pito loppumaan.
Pikku hiet suon ylityksessä. Alko jo pito loppumaan.
-
skuikka
- Pyörä: SE ja 29% R1200GSA:sta
Tuo on varmasti tämän foorumin historian ensimmäinen suonylitysvideo jossa suo ei lennä yli 10m korkeuteen, hämmentävää 
- hannuk
- Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
- Viesti:
Jos pitäs kuvan/viteon perusteella veikata, niin sanoisin että oli normilenkkarit. Lukkopolkimien kanssa kun saa pyöritettyä koko kierroksen, niin pyörä etenee vaikka vauhtia ei olisikaan paljon mitään ja takarengas sutii tyhjää. Kyllä se läski tuolla varmasti on ihan toimiva peli, kun vauhtia ei ole parhaassakaan tapauksessa paljoa (polkemalla) ja muilla ei matka ajamalla edes etene. Tohon se 1kw sähkö... Kivempaa speksata kun ajaa 
Oma vastuu! Artisti maksaa...