Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
tpzu
Viestit: 89
Liittynyt: To Heinä 18, 2013 4:15 pm
Pyörä: KTM 690 - 09, BMW 1200 Adve -15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja tpzu »

Pyörä varastettu parkkikselta. KTM 690 Enduro R -09 rekisterinumero WR-861. Eli en tuu ajamaan. Jos Ärrä tuleekin niin ottakaa pyörä kuskilta pois ja soittakaa poliisit.
800cc
Viestit: 282
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 11:55 am
Pyörä: ?
Paikkakunta: Itäinen Uusimaa

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja 800cc »

Flunnssa pukkaa päälle, mutta mukaan tulen kuitenkin.
Larsanjus
Viestit: 216
Liittynyt: Su Elo 25, 2013 4:54 pm
Pyörä: 950 Adv -04
Paikkakunta: "Hyvinkää"

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Larsanjus »

Klapi repussa, vettä sataa, pyörästä puuttuu vielä valot, mutta tulossa ollaan.
Crop
Viestit: 267
Liittynyt: Ma Helmi 05, 2007 8:46 pm
Pyörä: enskaton
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Crop »

Upea reissu. Kiitoksia jälleen Petterille. Saman reissun vois tehdä jo huomenna uudestaan.
Tikkaoja
Viestit: 772
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
Pyörä: Canyon ja Cube
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Mukavaahan se oli taas pimeässä kurvailla. Kummasti tuo reissu vaan vuodesta toiseen jaksaa kerätä porukkaa mukaan.

Ota Crop mopo alle ja viivoja seuraamaan päivänvalossa. Kyllä sinne 10 moposta jotain suuntaviivoja saattoi jäädä.
800cc
Viestit: 282
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 11:55 am
Pyörä: ?
Paikkakunta: Itäinen Uusimaa

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja 800cc »

Kiitos Petterille, Jarmolle ja koko ryhmälle hyvästä reissusta. Kotona olin 2.30 paikkeilla.
maux1966
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Loka 16, 2013 11:11 am
Pyörä: SWM RS 650 R
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja maux1966 »

Vvvaltavat kiitokset pimeäsurauksen vetäjille,seuraavaksi paremmilla käsillä :lol:
Avatar
Per Saukko
Viestit: 276
Liittynyt: To Elo 11, 2005 8:53 am
Pyörä: --?--
Paikkakunta: Nurmijärvi kk.

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Per Saukko »

Hyvinhän se meni tämänkin vuotinen pimeänsuraus, kunhan viimein päästiin sopuun sopivasta perjantaista. Ainakin omalle kohdalle taisi olla kymmenes perättäinen pimeäsuraus (en ole kyllä ihan varma laskenko oikein).
Reitti oli taattua 'Petteri laatua' eli vaihtelevia. Sen suurempaa ohjelmaa ei tainnut matkalle sattua kuin ne normaalit 3 x mopo kyljellään ja 2 x nosto apua pehmeestä sorasta tai mudasta. Omalle kohdalle sattui molempia yksi.
Sääkin suosi, eli tarjosi sitä mitä on totuttu saamaan, lämpötila liikkui juuri nollan yläpuolella +1 ja +3 välillä ja sää ennusteesta poiketen saatiin kylmää vesisadetta niskaan vaihtelevasti matkan aikana.
Kaikesta tästä hauskasta huolimatta, ainakaan minulla ei ollut kertaakaan kylmä.
Kiitos kaikille mukana olleille hyvästä seurasta?

-Jarmo-
Liitteet
Lähdön tunnelmia Shellillä.
Lähdön tunnelmia Shellillä.
-millähän nyt ajelis???
Larsanjus
Viestit: 216
Liittynyt: Su Elo 25, 2013 4:54 pm
Pyörä: 950 Adv -04
Paikkakunta: "Hyvinkää"

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Larsanjus »

Kiitokset ajoseurasta myös täältä, kivaa oli jälleen vaikka keli vähän kostea olikin.
Avatar
ttv
Viestit: 674
Liittynyt: Pe Huhti 26, 2013 10:04 am
Pyörä: 300EXC
Paikkakunta: Hki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja ttv »

Pyörä on (viimeinkin) syyshuollon jäljiltä läjässä, välikelin piikit alla ja keli näyttää niin mainiolle että huomenna voisi käydä surauttamassa pienen maisemakierroksen.

Sipoon aakkos-asemalta muutaman tunnin lenkki pikkuteitä, lähtö joskus aamupäivällä. Jos joku on lähdöillään niin pistäkää ilmoitellen, aikataulu on vähintäänkin joustava :lol:
Lates
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 8:21 pm
Pyörä: TT 600 R
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Lates »

Huomenna olisi tarkoitus lähteä iltapäivällä Lopen suunnalle Tikkaojan kanssa ajelemaan. Aikataulu selviää huomenna aamupäivästä. Lähtö jostain Klaukkala-Rajamäki suunnalta. Jos on kiinnostuneita niin kirjoitelkaa tänne.
ceevu
Viestit: 1982
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Paikkakunta: jokela

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja ceevu »

mikä on iltapäivä? pahoin pelkään että en kyllä kerkee,yheltä vielä vierailuja...Tänään oli ihmeen hiljaa kulkevia autoja liikkeellä,liekö jouluglögit ollu kummittelemassa :lol:
Lates
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 8:21 pm
Pyörä: TT 600 R
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Lates »

Veikkaan, että 1-2 aikaan lähtö. Paluu varmaan pimeällä..
ceevu
Viestit: 1982
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Paikkakunta: jokela

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja ceevu »

niin pelkäsinkin,mutta lauantaina olis aikaa...
Sami K
Viestit: 211
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 3:01 pm
Pyörä: Dude
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Sami K »

Mopo huollettu ja piikit vaihdettu alle. Huomenna olis tarkoitus avata uusi kausi jollain avoinna olevalla moottoriurheilupaikalla. Ainakin Sipoo, Hyvinkää ja Tillola vaihtoehtoina. Täytyy katsoa vielä miten kelit muuttuu, pikkupakkasta kuitenkin lupailee.
Vastaa Viestiin