Se enskareitti on ihan hauska kun ottaa asenteeksi ettei pidä vauhtia päällä, siellä on kiva käydä ajamassa teknistä ajoa, jotain leikkitrialin ja leikkienskan välimaastoa. Mulle se reitti on ihan liian haastava jos täytyy vauhtia pitää, mutta tollainen kikkailu ajaminen siellä on hauskaa ja hiki tulee vaikka vauhti puuttuu
Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Muuten olisin lähtenyt mukaan mutta 2400km ajettu MT16 ei enään ole siinä hapessa että sillä voisi märällä savella ajaa, kuivalla pelittää vielä ihan mainiosti.
Se enskareitti on ihan hauska kun ottaa asenteeksi ettei pidä vauhtia päällä, siellä on kiva käydä ajamassa teknistä ajoa, jotain leikkitrialin ja leikkienskan välimaastoa. Mulle se reitti on ihan liian haastava jos täytyy vauhtia pitää, mutta tollainen kikkailu ajaminen siellä on hauskaa ja hiki tulee vaikka vauhti puuttuu
Se enskareitti on ihan hauska kun ottaa asenteeksi ettei pidä vauhtia päällä, siellä on kiva käydä ajamassa teknistä ajoa, jotain leikkitrialin ja leikkienskan välimaastoa. Mulle se reitti on ihan liian haastava jos täytyy vauhtia pitää, mutta tollainen kikkailu ajaminen siellä on hauskaa ja hiki tulee vaikka vauhti puuttuu
Kylätason kurapyöräilijä.
- KarMa
- Viestit: 606
- Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
- Paikkakunta: Veikkola
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Lähden huomenna isolla pyörällä "haahuilemaan" kohti Keppanakellaria klo.11:00 Veikkolan Nesteeltä.
Mukaan saa vapaasti tulla jos on vielä ajohaluja.
- KarMa
Mukaan saa vapaasti tulla jos on vielä ajohaluja.
- KarMa
- KarMa
- Viestit: 606
- Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
- Paikkakunta: Veikkola
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Suunnitelmat muuttui... ja ajelut omalta osalta peruttu.KarMa kirjoitti:Lähden huomenna isolla pyörällä "haahuilemaan" kohti Keppanakellaria klo.11:00 Veikkolan Nesteeltä.
Mukaan saa vapaasti tulla jos on vielä ajohaluja.
- KarMa
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Keskiviikkona 9:00-9:30 Lohjan ABC:ltä (motarin vieressä) lähtee muutama pyörä kohti länttä. Reitti on hiekkatietä, metsäautotietä ja asfalttia, methän ei mennä tällä kertaa, ellei mopot karkaa käsistä...
Suunta Isovalkeen laavulle makkaran syöntiin, ehkä pyörähdetään Kakarlammen laavun kautta jos satun muistamaan reitin
Suunta Isovalkeen laavulle makkaran syöntiin, ehkä pyörähdetään Kakarlammen laavun kautta jos satun muistamaan reitin
Viimeksi muokannut Koheltaja, Ma Loka 13, 2014 4:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Koheltaja. Mulle käy mikä aika tahansa, joten lyö aikaa lukkoon vaan kun saatte omat aiaktaulut selviksi. Jokainen kurapyöräilijä on töissä, joten mä lähden "edustamaan" Lohjaa ihan issekseen 
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
KTM 1090 Adventure R 17
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Me tullaan ABC:lle varmaan 9:00 paikkeilla, kuskin ja pyörän tankkaus joten joskus 9:30 korvilla lähdetään reitille.
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Selvä. Olen itsekin 9. maisemissa.
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
KTM 1090 Adventure R 17
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kuuleeko Nurmijärven osasto. Pimeäajoa tässä odottelen, vieläkö on suunnitteilla?
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Itsekin olen odotellut ko. tapahtumaa, kun ovat aina niin hyviä reissuja. Vieläköhän Petteri tai Jarmo jaksais lähteä vetohommiin? Pitäisi varmaan ensin laitella jotain lisävaloja, ettei taas menisi pimeänäköajoksi.800cc kirjoitti:Kuuleeko Nurmijärven osasto. Pimeäajoa tässä odottelen, vieläkö on suunnitteilla?
-
Larsanjus
- Viestit: 216
- Liittynyt: Su Elo 25, 2013 4:54 pm
- Pyörä: 950 Adv -04
- Paikkakunta: "Hyvinkää"
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Määkin oon mukana ku pukama! Kotariin sain jo valotkin kiinni, suuntaus vielä tekemättä.
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Pientä muutosta aikatauluun. Jani lähtee Lohjan suunnalta 9:15 jatulee Kasvihuoneilmiölle kymmeneksi. Siitä lähetään hiekkateille 10:00 jälkeen ja käydään lämmittelemässä hiekkapohjaisess enskaspoorissa. Siitä sitten johonkin suuntaan makkaralle ja lisää hiekkateitä.Koheltaja kirjoitti:Keskiviikkona 9:00-9:30 Lohjan ABC:ltä (motarin vieressä) lähtee muutama pyörä kohti länttä. Reitti on hiekkatietä, metsäautotietä ja asfalttia, methän ei mennä tällä kertaa, ellei mopot karkaa käsistä...
Suunta Isovalkeen laavulle makkaran syöntiin, ehkä pyörähdetään Kakarlammen laavun kautta jos satun muistamaan reitin
Kylätason kurapyöräilijä.
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kyllähän se kokoajan tuolla päässä kummittelee. Ei oo vaan sattunu kalenteriin vielä sopivaa ajankohtaa. Tälläkin hetkellä toinen on epsanian lämmössä ja toinen kuusamon lumilla. Katsotaan mihin kelit menee ja koska toinen saa ketjunsa paikalleen. Heti kyllä laitetaan viestiä kunhan jotain kerrottavaa on. Jos reissu järjestyy, niin tälle vuodelle joudutaan varmaan asettamaan pieni osallistumismaksu. Jokainen osalllistuja saa ottaa 3 klapia reppuun makkaroiden viereen, jos samalle laavulle mennään800cc kirjoitti:Kuuleeko Nurmijärven osasto. Pimeäajoa tässä odottelen, vieläkö on suunnitteilla?
-petteri
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Hyvä tietää että ajot tulossa jossain vaiheessa. Nyt minullakin on oikea garmin telineellä varustettuna. Ei ole enää tarvetta kylvää puhelimia pitkin mettiäTikkaoja kirjoitti:Kyllähän se kokoajan tuolla päässä kummittelee. Ei oo vaan sattunu kalenteriin vielä sopivaa ajankohtaa. Tälläkin hetkellä toinen on epsanian lämmössä ja toinen kuusamon lumilla. Katsotaan mihin kelit menee ja koska toinen saa ketjunsa paikalleen. Heti kyllä laitetaan viestiä kunhan jotain kerrottavaa on. Jos reissu järjestyy, niin tälle vuodelle joudutaan varmaan asettamaan pieni osallistumismaksu. Jokainen osalllistuja saa ottaa 3 klapia reppuun makkaroiden viereen, jos samalle laavulle mennään800cc kirjoitti:Kuuleeko Nurmijärven osasto. Pimeäajoa tässä odottelen, vieläkö on suunnitteilla?. Ei ollut loppukesästä ainakaan puita kuten ei viime syksynäkään.
-petteri
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Ajopäivä takana, kilometrejä ei kerätty paljoa mutta eipä ollut tylsää, paitsi pakollisilla isoilla teillä. Kiitokset ajoporukalle 
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Ja olikin erittäin mukava ajopäivä! Isot kiitokset iso ja pikkukoheltajille, ja meikkikselle. Mää olen mukana koska vaan uusintaan. Opin päivän aikana hemmetistä uusia asioita, niin ajotekniikasta, kuin muustakin tekniikasta!
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
KTM 1090 Adventure R 17