DR 350 ja TT 350

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

perttu
Viestit: 144
Liittynyt: La Helmi 12, 2005 10:42 pm
Pyörä: T7
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja perttu »

Jep, metsään ja kikkailuun se olisi. Tällaiset ovat vaihtoehdot toistaiseksi:

http://www.nettimoto.com/397596

http://www.nettimoto.com/395726

Ihan hyvän näköisiä kummatkin, varsinkin tuo dr on aika upeassa kunnossa. Enpä sitten tiedä kannattaako ostaa jompi kumpi vaiko kenties malttaa mielensä ja odottaa että sopiva xr 600 tulee tarjolle...
canam
Viestit: 778
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 9:10 pm
Pyörä: canam
Paikkakunta: turku

dr350

Viesti Kirjoittaja canam »

Siitä "pilkkomisesta" olen samaa mieltä, mutta en vajaa tahtisuudesta.
Kaksi tahtisessa tapahtuu kaikki samat asiat kierroksella, kun nelari vaatii
kaksi kierrosta.
Olen ensimmäisen kerran työni puolesta tutustunut kaksitahtiseen v.-62.
Siitä asti myös työskennellyt niiden kanssa, myös nelareiden.
Kyseseessä ei ole mitkään mopon moottorit tai vastaavat.
Olen edelleenkin vankka kaksitahtisen dieselin kannattaja.
Käyttäjän/huoltajan kannalta pidän miellyttävämpänä.
Tämä on vain minun mielipiteeni.
canam
Wesihiisi
Viestit: 393
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 9:49 am
Pyörä: KTM LC4 640
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Wesihiisi »

Olishan se kiva jos vois hommata tontille joka tarkoitukseen eri lelun :lol:
Muun perheen mielestä ei niin hyvä idea :(
Pojat tuossa kylällä olivat ajelleet kuus tuntia mönkkäreillä ympäri peltoa.
Ihan hauskan näköistä hommaa sekin. Eikä lippaamistakaan tarvi varoa.
Avatar
FinMoto
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 11:56 am
Paikkakunta: Kello

Viesti Kirjoittaja FinMoto »

moro, mulla on TT350 1991.
Siitä on pidetty hyvää huolta vaikkei päälle päin näy.
Musta se on tosi hyvä vaihtoehto jos haluaa pyöritellä poluilla ja paikoissa missei kuitenkaan tarvi Matkaenduroiden perässä mennä 80 km/h tunnissa 100kilsaa sladissa .... :lol:
Kun se ei todellakaan ainakaan minun lyhyillä väityksillä paljoa kule.
Mutta.
Luotettava, ketterä, jousitukseen saa hyvään sohvapehmeys kuntoon, halpa, etc.
Ei ole uuden ajan enduro kapea keveä herkkä, muttei ole 600 jota monet ei pahaan paikkaan ajaisi.
Minä kiertelin paljon vuoria, kivikkoja polkuja joissa ei nopeuksia mennä vaan vaatii vääntöä ja etenemismahdollisuuksia.

Just sain sen tuotua kotiin, en oo rekisteriin vielä laittamassa, alan pukkaan sillä metässä muuten vaan, enkä ainakaan vielä oo sitä myymässä.
Sillä on ajettu 26000km, venttiilit on shimmi sääteiset, ketjut ja rattaat menee vaihtoon silloin tällöin, mulla on siinäö X racing pakari ja paljon tarroja varsinkin Kurapyöräilijä tarra.

moro
Tase
Viestit: 2629
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Tase »

FinMoto kirjoitti: ...
mulla on TT350 1991.
...
Musta se on tosi hyvä vaihtoehto jos haluaa pyöritellä poluilla ja paikoissa missei kuitenkaan tarvi Matkaenduroiden perässä mennä 80 km/h tunnissa 100kilsaa sladissa ....
Tervetuloa Suomeen ja Kelloon FinMoto

Kai sinulla jokin enska on rekisterissäkin että pääset ajamaan matkaenduroitten perässä. Sladissa ei ole pakko ajaa ellei ole todella liukkaat renkaat, mutta alle 100 kilsan reissuja ei edes kannata tehdä. Siinähän menisi jo puolet ajasta pukemiseen. :lol: :lol:

Kyllä 350 tehot riittää surautuksille, yleensä ne pienet pyörät menevät ketterämmin kuin isot. Joten laita vaan kilvet pyörään ja menoksi.

Nyt taitaa Kello-Kiviniemi-Virpiniemi -alueelta löytyä jo ainakin 5 foorumilaista mikä on ihan mukava juttu.
Avatar
FinMoto
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 11:56 am
Paikkakunta: Kello

Viesti Kirjoittaja FinMoto »

se on moro Tase !!!

Kellossa ollaan !
Autot sain jo kilpiin, muuttolaatikot vielä stressaa ja koirallakin alkaa kiima...
Töistä jos sais jotenkin vapaata pikkasen vielä niin vois alkaa Jammua laittaa katsastuskuntoon ...

Palataan YVllä asiaan ja tuu käymään !

Kellossa on hyvä elää ! :lol:
tomppu7
Viestit: 129
Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 7:35 am
Paikkakunta: vantaa

Re: DR 350 ja TT 350

Viesti Kirjoittaja tomppu7 »

Avaampa tämän ketjun uudestaan.

Foorumin projektit osiolla jo kirjoittelinkin omasta Yamaha tt350 projektista.
Siihen tarviisin nyt kuvan jostain vastaavasta tt350 tyyppikilvestä, jos joku viitsisi sellaisen minulle nappasta.
Peittäkää toki oma runkonumero, kun se on yksilötieto, sitä en tarvitse. Tarvitsen vaan nähdä minkä näköinen se kilpi on ja mitä tietoja siinä ilmoitetaan, että voin tehdä samanlaisen omilla numeroilla, omaan pyörääni.
Vastaa Viestiin