No niinpä oli, varsinainen koheltaja...AKH kirjoitti:Olisko mennyt Koheltaja tuonne Kannuksen topiikkiin se juttu.
Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Vs: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kylätason kurapyöräilijä.
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Tänään klo 15 lähdetään Rajamäen Shelliltä "tuoreen harrastajan?" kanssa tutustumaan ympäristöön. Päässä oleva suunnitelma on kovapohjaisia teitä Räyskälään kahville ja takas. Varmaan reissuun sopii joku muukin, jos kiinnostaa...
Tankin koko ei ole rajoitus, itsekinolen aika rajoittunut sen(kin) suhteen
-petteri
Tankin koko ei ole rajoitus, itsekinolen aika rajoittunut sen(kin) suhteen
-petteri
-
WilleWallu
- Viestit: 41
- Liittynyt: To Huhti 03, 2014 1:04 pm
- Pyörä: kawa
- Paikkakunta: Lohja
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Voisin lähteä mukaan superTenerellä kokeilee uutta kypärää.... tankissa ainakin riittääTikkaoja kirjoitti:Tänään klo 15 lähdetään Rajamäen Shelliltä "tuoreen harrastajan?" kanssa tutustumaan ympäristöön. Päässä oleva suunnitelma on kovapohjaisia teitä Räyskälään kahville ja takas. Varmaan reissuun sopii joku muukin, jos kiinnostaa...
Tankin koko ei ole rajoitus, itsekinolen aika rajoittunut sen(kin) suhteen![]()
-petteri
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Moi
Otin rokulia töistä eli olen tulossa
Otin rokulia töistä eli olen tulossa
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Oli ihan stanan hauskaa noin enskertalaiselle, oppia tuli mm:
että takaboxia ei ylipäänsä pitäis raahta mukana ja siellä oleva paikkavaahto kannattaa sitoa kiinni
. Eipä rupee boxi valskaamaan
että takaboxia ei ylipäänsä pitäis raahta mukana ja siellä oleva paikkavaahto kannattaa sitoa kiinni
-
WilleWallu
- Viestit: 41
- Liittynyt: To Huhti 03, 2014 1:04 pm
- Pyörä: kawa
- Paikkakunta: Lohja
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Jeps, hyvät oli reitit ja sopivaan tahtiin.... kylki vaan revähti ja syy noi renkaat
Vettä tuli vaan ku esterin *****estä Karkkilan seutuvilla, ja lopuksi alko ketju todella huutaa hoosiannaa
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kiitos seurasta. Renkaat on aina kompromissi, niillä joilla ei tarvii varoa heinikossa, pitää olla tarkempana asvalttikurveissa. Toivottavasti reissu ei pelottanut pois soralta, vaan sieltä aukeaa kokonaan "uusi maailma". Kyllä soraa etelästäkin löytyy ja lappiinkin voi lähteä ihan uusin silmin.
-petteri
-petteri
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kiitokset täältäkin Petterille hienosta reitistä,kivaa oli ku pienellä porsaalla 
-
Larsanjus
- Viestit: 216
- Liittynyt: Su Elo 25, 2013 4:54 pm
- Pyörä: 950 Adv -04
- Paikkakunta: "Hyvinkää"
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Mitäs porukka aikoo lauantaina? Mulla olis koko päivä aikaa päätyä Hyvinkäältä Vapaalaan (Vantaalle). Tälle matkalle vois sovittaa vaikka muutaman sata kilsaa sorateitä jos vaan tietäis mitä kautta menis.
Toki voin ajella iltasella Vapaalaan ihan pikitietäkin.
Mitäs paikkoja etelän suunnassa on sellasia joihin kannattais tähdätä?
Kolmostien länsipuoli on iso valkonen aukko meikäläisen mielikuvakartassa, haluaisko joku muukin eksyä lauantaina?
Toki voin ajella iltasella Vapaalaan ihan pikitietäkin.
Mitäs paikkoja etelän suunnassa on sellasia joihin kannattais tähdätä?
Kolmostien länsipuoli on iso valkonen aukko meikäläisen mielikuvakartassa, haluaisko joku muukin eksyä lauantaina?
-
Osteri
- Viestit: 62
- Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 10:37 pm
- Pyörä: Kawasaki 650
- Paikkakunta: Länsi-Vantaa
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kolmostien ja ykköstien välillä on vaikka mitä ajeltavaa kunhan ei aseta odotuksia 25-tien eteläpuoleen. Täällä 25-tien etelässä kaikki tiet on joko merkillä kielletty, niissä on puomi tai sitten kokonainen alue on luonnonsuojelualuetta, loput on asfalttia.
Tuhlaa vain ne sora-ajokilometrit siellä Hyvinkää-Forssa-Salo suunnalla ja hyväksy, että Vantaalle tuleminen on pelkkää asfaltti-siirtymistä
Tuhlaa vain ne sora-ajokilometrit siellä Hyvinkää-Forssa-Salo suunnalla ja hyväksy, että Vantaalle tuleminen on pelkkää asfaltti-siirtymistä
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Lauantaina ei pysty irtoamaan kun oon muualla reissussa. Tässä kuitenkin jotain tärppejä tuonne 3 tien länsipuolelle. Ota gt kartta mukaan, ja suunnista ekana Retkiojalle. Sieltä esim Hirvijärvi - Kormu - Ojajärvi - Luutasuo - Keihäsjärvi - Vihtijärvi - Nummenpää - Lepsämä. Sitten oletkin jo lähellä Vantaata, eikä kovin pitkiä pätkkiä tarvii assua ajella. Noiden "koordinaattien" suuntaan suunnistellen kartan mustia, harmaita ja keltaisia teitä pitkin saat ihan itse löytämisen iloja.Larsanjus kirjoitti:Mitäs porukka aikoo lauantaina? Mulla olis koko päivä aikaa päätyä Hyvinkäältä Vapaalaan (Vantaalle). Tälle matkalle vois sovittaa vaikka muutaman sata kilsaa sorateitä jos vaan tietäis mitä kautta menis.
Toki voin ajella iltasella Vapaalaan ihan pikitietäkin.
Mitäs paikkoja etelän suunnassa on sellasia joihin kannattais tähdätä?
Kolmostien länsipuoli on iso valkonen aukko meikäläisen mielikuvakartassa, haluaisko joku muukin eksyä lauantaina?
Mulla itsellä on aina tavoitteena löytää joku itse ajamaton pätkä kun oon matkassa ilman jonoa perässä. Toistaiseksi tavoite on aika hyvin onnistunut, itse löytäminen on aina kivaa.
-petteri
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Ai niin, PV leirillä Kiikalan kentällä tämän ja ensi viikona joten se alue kannattaa rauhoittaa jos joku siihen suuntaan on menossa.
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Moro, olisiko kukaan, esim. Petteri, lähdössä vetämään ajolenkkiä tällä viikolla uudellamaalla? Pitäis päästä tuulettumaan mielellään muualle kun tänne länsi-uudellemaalle.
-Miika-
-Miika-
Kurapyöräily, parasta mitä voi tehdä housut jalassa.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Nyt jo toista viikkoa ilman pyörää, tällä viikolla kyllä pitää saada tuo kottarainen liikkeelle. Alustavasti ke/to/pe luonnistuu.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
- daddy0
- Viestit: 892
- Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:13 am
- Pyörä: BMW R1200GSA 2010
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Tuli käytyä pojan kanssa Somerolla Iso-Valkeella telttailemassa la-su-yönä. Olipahan varsin makea paikka, suosittelen vielä käymättömille. Saunatupakin oli tyhjänä, niin päästiin hyödyntämään laituria ja nuotiopaikkaa. Laavulla oli pojat votkapullojen kanssa, niin ei viitsinyt 12-vuotiaan kanssa mennä seuraksi.