Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Vs: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

AKH kirjoitti:Olisko mennyt Koheltaja tuonne Kannuksen topiikkiin se juttu.
No niinpä oli, varsinainen koheltaja... :lol:
Kylätason kurapyöräilijä.
Tikkaoja
Viestit: 772
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
Pyörä: Canyon ja Cube
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Tänään klo 15 lähdetään Rajamäen Shelliltä "tuoreen harrastajan?" kanssa tutustumaan ympäristöön. Päässä oleva suunnitelma on kovapohjaisia teitä Räyskälään kahville ja takas. Varmaan reissuun sopii joku muukin, jos kiinnostaa...

Tankin koko ei ole rajoitus, itsekinolen aika rajoittunut sen(kin) suhteen :D

-petteri
WilleWallu
Viestit: 41
Liittynyt: To Huhti 03, 2014 1:04 pm
Pyörä: kawa
Paikkakunta: Lohja

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja WilleWallu »

Tikkaoja kirjoitti:Tänään klo 15 lähdetään Rajamäen Shelliltä "tuoreen harrastajan?" kanssa tutustumaan ympäristöön. Päässä oleva suunnitelma on kovapohjaisia teitä Räyskälään kahville ja takas. Varmaan reissuun sopii joku muukin, jos kiinnostaa...

Tankin koko ei ole rajoitus, itsekinolen aika rajoittunut sen(kin) suhteen :D

-petteri
Voisin lähteä mukaan superTenerellä kokeilee uutta kypärää.... tankissa ainakin riittää :)
Jontte
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2014 10:03 pm
Pyörä: BMW F650
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Jontte »

Moi
Otin rokulia töistä eli olen tulossa
Jontte
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2014 10:03 pm
Pyörä: BMW F650
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Jontte »

Oli ihan stanan hauskaa noin enskertalaiselle, oppia tuli mm:
että takaboxia ei ylipäänsä pitäis raahta mukana ja siellä oleva paikkavaahto kannattaa sitoa kiinni :D . Eipä rupee boxi valskaamaan
WilleWallu
Viestit: 41
Liittynyt: To Huhti 03, 2014 1:04 pm
Pyörä: kawa
Paikkakunta: Lohja

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja WilleWallu »

Jeps, hyvät oli reitit ja sopivaan tahtiin.... kylki vaan revähti ja syy noi renkaat ;) Vettä tuli vaan ku esterin *****estä Karkkilan seutuvilla, ja lopuksi alko ketju todella huutaa hoosiannaa
Tikkaoja
Viestit: 772
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
Pyörä: Canyon ja Cube
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Kiitos seurasta. Renkaat on aina kompromissi, niillä joilla ei tarvii varoa heinikossa, pitää olla tarkempana asvalttikurveissa. Toivottavasti reissu ei pelottanut pois soralta, vaan sieltä aukeaa kokonaan "uusi maailma". Kyllä soraa etelästäkin löytyy ja lappiinkin voi lähteä ihan uusin silmin.

-petteri
maux1966
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Loka 16, 2013 11:11 am
Pyörä: SWM RS 650 R
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja maux1966 »

Kiitokset täältäkin Petterille hienosta reitistä,kivaa oli ku pienellä porsaalla :D
Larsanjus
Viestit: 216
Liittynyt: Su Elo 25, 2013 4:54 pm
Pyörä: 950 Adv -04
Paikkakunta: "Hyvinkää"

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Larsanjus »

Mitäs porukka aikoo lauantaina? Mulla olis koko päivä aikaa päätyä Hyvinkäältä Vapaalaan (Vantaalle). Tälle matkalle vois sovittaa vaikka muutaman sata kilsaa sorateitä jos vaan tietäis mitä kautta menis.
Toki voin ajella iltasella Vapaalaan ihan pikitietäkin.

Mitäs paikkoja etelän suunnassa on sellasia joihin kannattais tähdätä?
Kolmostien länsipuoli on iso valkonen aukko meikäläisen mielikuvakartassa, haluaisko joku muukin eksyä lauantaina?
Osteri
Viestit: 62
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 10:37 pm
Pyörä: Kawasaki 650
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Osteri »

Kolmostien ja ykköstien välillä on vaikka mitä ajeltavaa kunhan ei aseta odotuksia 25-tien eteläpuoleen. Täällä 25-tien etelässä kaikki tiet on joko merkillä kielletty, niissä on puomi tai sitten kokonainen alue on luonnonsuojelualuetta, loput on asfalttia.
Tuhlaa vain ne sora-ajokilometrit siellä Hyvinkää-Forssa-Salo suunnalla ja hyväksy, että Vantaalle tuleminen on pelkkää asfaltti-siirtymistä :)
Tikkaoja
Viestit: 772
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
Pyörä: Canyon ja Cube
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Larsanjus kirjoitti:Mitäs porukka aikoo lauantaina? Mulla olis koko päivä aikaa päätyä Hyvinkäältä Vapaalaan (Vantaalle). Tälle matkalle vois sovittaa vaikka muutaman sata kilsaa sorateitä jos vaan tietäis mitä kautta menis.
Toki voin ajella iltasella Vapaalaan ihan pikitietäkin.

Mitäs paikkoja etelän suunnassa on sellasia joihin kannattais tähdätä?
Kolmostien länsipuoli on iso valkonen aukko meikäläisen mielikuvakartassa, haluaisko joku muukin eksyä lauantaina?
Lauantaina ei pysty irtoamaan kun oon muualla reissussa. Tässä kuitenkin jotain tärppejä tuonne 3 tien länsipuolelle. Ota gt kartta mukaan, ja suunnista ekana Retkiojalle. Sieltä esim Hirvijärvi - Kormu - Ojajärvi - Luutasuo - Keihäsjärvi - Vihtijärvi - Nummenpää - Lepsämä. Sitten oletkin jo lähellä Vantaata, eikä kovin pitkiä pätkkiä tarvii assua ajella. Noiden "koordinaattien" suuntaan suunnistellen kartan mustia, harmaita ja keltaisia teitä pitkin saat ihan itse löytämisen iloja.

Mulla itsellä on aina tavoitteena löytää joku itse ajamaton pätkä kun oon matkassa ilman jonoa perässä. Toistaiseksi tavoite on aika hyvin onnistunut, itse löytäminen on aina kivaa.

-petteri
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Ai niin, PV leirillä Kiikalan kentällä tämän ja ensi viikona joten se alue kannattaa rauhoittaa jos joku siihen suuntaan on menossa.
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
mtk71
Viestit: 42
Liittynyt: Ke Kesä 08, 2005 12:44 pm
Pyörä: Haussa
Paikkakunta: Lohja

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja mtk71 »

Moro, olisiko kukaan, esim. Petteri, lähdössä vetämään ajolenkkiä tällä viikolla uudellamaalla? Pitäis päästä tuulettumaan mielellään muualle kun tänne länsi-uudellemaalle.

-Miika-
Kurapyöräily, parasta mitä voi tehdä housut jalassa.
Avatar
juvander
Viestit: 1783
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja juvander »

Nyt jo toista viikkoa ilman pyörää, tällä viikolla kyllä pitää saada tuo kottarainen liikkeelle. Alustavasti ke/to/pe luonnistuu.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Avatar
daddy0
Viestit: 892
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:13 am
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

Tuli käytyä pojan kanssa Somerolla Iso-Valkeella telttailemassa la-su-yönä. Olipahan varsin makea paikka, suosittelen vielä käymättömille. Saunatupakin oli tyhjänä, niin päästiin hyödyntämään laituria ja nuotiopaikkaa. Laavulla oli pojat votkapullojen kanssa, niin ei viitsinyt 12-vuotiaan kanssa mennä seuraksi.
Vastaa Viestiin