Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ana
Viestit: 533
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 12:28 am
Pyörä: SE+ muut
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Ana »

tpzu kirjoitti:Mä olen myös ihan :D - 690ER tyypit vaikuttaa asiaan. Kiitos kaikille!
Heh heh, nopeella kookletuksella nettimotosta löytyy 15kpl 690 ärrää 8)
Ana.
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

690 on vaarallinen pyörä kokeiltavaksi, useita olen varoitellut ja harva on uskonut että kokeilu voi aiheuttaa unettomuutta ja oma pyörä muuttuu yhdessä yörrä huonoksi :D
Kylätason kurapyöräilijä.
uti
Viestit: 404
Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
Paikkakunta: Helsingin pitäjä

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja uti »

"690 on vaarallinen pyörä kokeiltavaksi, useita olen varoitellut ja harva on uskonut että kokeilu voi aiheuttaa unettomuutta ja oma pyörä muuttuu yhdessä yössä huonoksi "
690 ?, "vaarallinen pyörä" on sellainen joka tulee omaksi heti kun kaupat on tehty ja muuttuu...

Matkaa väritti gepsin sekoilu ja Tubackka tuli tutuksi. Paluu vähä venähti ja lopusta muutettiin reittiä , osa vielä kaffelle, "kersantti ärjy" kiireellä fudista kattoo töllöstä.
https://vimeo.com/99436480
ceevu
Viestit: 1982
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Paikkakunta: jokela

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja ceevu »

meni jo
Viimeksi muokannut ceevu, Ti Heinä 08, 2014 11:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyytsis
Viestit: 80
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 3:18 pm
Pyörä: KTM 950 SM

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Kyytsis »

Moro,

Kun näille ehtii remppojen ym takia huonosti mukaan, niin olisiko kellään jakaa reittiä sellaisessa muodossa jolla voisi GPS kanssa ajella omaan aikaan läpi? Huomannut että hyviä pätkiä on vaikea löytää kun aiemmin ajanut moodissa "vältä hiekkaa".
T.Ville
Tikkaoja
Viestit: 772
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
Pyörä: Canyon ja Cube
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Törmäsin tänään Rajamäen S-marketin pihalla yhteen kanssaharrastajaan 990advella. Oli puhetta lähteä tutustumaan lähiseudun sorapätkiin sopivana ajankohtana. Tämä viesti on lähinnä herralle mun nimimerkin muistamiseksi, kun tätä ketjua sanoit seuraavasi.

Laita viestiä kun on sopivaa saumaa lähteä reissuun, vaikka tän foorumin kautta tai nol neljä nol 840 827kuusi

-petteri
Inline
Viestit: 117
Liittynyt: La Maalis 08, 2014 6:49 pm
Pyörä: Triumph Bonneville

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Inline »

Tikkaoja kirjoitti:Törmäsin tänään Rajamäen S-marketin pihalla yhteen kanssaharrastajaan 990advella. Oli puhetta lähteä tutustumaan lähiseudun sorapätkiin sopivana ajankohtana. Tämä viesti on lähinnä herralle mun nimimerkin muistamiseksi, kun tätä ketjua sanoit seuraavasi.

Laita viestiä kun on sopivaa saumaa lähteä reissuun, vaikka tän foorumin kautta tai nol neljä nol 840 827kuusi

-petteri
Haha asun samassa talossa kun 990 adve.. :D
Tikkaoja
Viestit: 772
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
Pyörä: Canyon ja Cube
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Ei se haittaa, kyllä mä voin muun merkkistenkin kanssa ajaa. Saa muutkin saman suunnan kuskit viesteillä, ei pysty pelkällä nimimerkillä arpoa asuinseutua.

-petteri
Inline
Viestit: 117
Liittynyt: La Maalis 08, 2014 6:49 pm
Pyörä: Triumph Bonneville

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Inline »

Tikkaoja kirjoitti:Ei se haittaa, kyllä mä voin muun merkkistenkin kanssa ajaa. Saa muutkin saman suunnan kuskit viesteillä, ei pysty pelkällä nimimerkillä arpoa asuinseutua.

-petteri
Joo tarkoitinkin vaan sitä että näköjään näinki läjeltä löytyy naapuri kun samalla foorumilla
Tikkaoja
Viestit: 772
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
Pyörä: Canyon ja Cube
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Joo, niin mäkin ajattelin. Ei muuta kun viestiä, niin mennään piirtelemään viivoja soralle... :D

-petteri
maux1966
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Loka 16, 2013 11:11 am
Pyörä: SWM RS 650 R
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja maux1966 »

No tottakai mä unohdin nimimerkkis mut tänään sain jo viestii laitettuu :)
Jontte
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2014 10:03 pm
Pyörä: BMW F650
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Jontte »

Noviisi Espoosta olis opaskoiraa vaille , eli jos mahtuu mukaan suunnileen kovalla ajettaville reiteille voisin lähteä seuraamaan jälkiä näköetäisyydeltä, esimerkis iltapuhteina
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Mielestäni eilen kirjoitin tänne viestin ja jostain syystä se on poistunut :?

Kiikalan lentokentän ympäristössä järjestetään maastopyöräsuunnistus kilpailu ja järjestäjän pyyntö oli että lentokentän ympäristö rauhoitettaisiin loppuviikoksi ja viikonlopuksi.
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
AKH
Viestit: 520
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 7:47 pm
Pyörä: Yamaha RD

Re: Vs: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja AKH »

Olisko mennyt Koheltaja tuonne Kannuksen topiikkiin se juttu.
Osteri
Viestit: 62
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 10:37 pm
Pyörä: Kawasaki 650
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Osteri »

Onneksi ehdittiin WilleWallun kanssa ajaa alueella viime sunnuntaina ennen tuota tämän viikon häppeninngiä. Ja olishan nyt aika kuumakin siellä surautella. Kastuttiin muuten aika komeesti Iso-Valkeelta lähdön jälkeen, mutta onnistuttiin pahin ukkoskeskittymä kiertämään "pohjoisen kautta" Pusulan suuntaan.
Karjasillantin ja Lasikyläntien välimaastossa menee kiva lähes 4 km pitkä heinäinen tienpätkä, joka ei tunnu olevan minkäänlaisessa käytössä. Ehkä erämaisin mopopätkä tuolla suunnalla?
Vastaa Viestiin