Husqvarna Terra 650
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Husqvarna Terra 650
tommonen mun pelistä on tullu täs puolen vuoden tuttavuuden aikana,omatekemä kaatumarauta pohjapanssari yhdistelmä ym
- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Näyttäis siltä, että voisit esitellä tarkemminkin mitä parannuksia olet rakennellut. Olis varmaan hyödyksi meille terraristeille.hape71 kirjoitti:tommonen mun pelistä on tullu täs puolen vuoden tuttavuuden aikana,omatekemä kaatumarauta pohjapanssari yhdistelmä ym
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Omaan Terraan oon hommannut Yamaha xt 660z Tenereen tuulilasin ja siihen vielä Stormilta säädettävän lipan. Eipä tuuli enää pyörittele päätä! Kunnon pohjapanssarin, http://www.ricochetoffroad.com/store/page484.html Oxford- kahvalämppärit, SW.Motech kahvasuojat. Ja etusen vaihdoin nappula Trelleborg Army, ja tää vaikutti todella paljon positiivisesti pyörän käyttäytymiseen. Ei puske enään mutkissa hiekkatiellä, alkuperäinen oli ihan kaamee! Ja lyhytjalkaisena hommasin Koubalink-madalluslinkun jolla pyörä madaltu 4,5 cm. Rikastin myös seosta asentamalla tuolta hankkimani Accelerator moduli http://www.sol2.be/ Nyt husse on tosi pirteä heti tyhjäkäynnistä alkaen![attachment=0]WP_000458_800x600.jpg
toi teneren pleksi täytyy hommata,mulla on noitten oxfordin kahvalämppäreitten kans ollu paljon ongelmia,vissiin kolmas ohjainboxi jo menossa(oli jo edellisessä pyöräs kiinni)
-
uti
- Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
Paulina tekisin pohjapanssariin jäähdytysreikiä. Muille tuolta valmiiksi reijitetty pp ja ehkä
öljynjäähdytintä lisäksi. http://www.bashplates.de/Husqvarna-Terra:::8.html
öljynjäähdytintä lisäksi. http://www.bashplates.de/Husqvarna-Terra:::8.html
pauli.minkä vuosimallin teneren pleksi toi on?
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Näyttäisi olevan 2008-> Teneren pleksi, tosta uudemmissa on kaikissa sama pleksi.
Kylätason kurapyöräilijä.
Toi Tenereen vm 2008 eteenpäin pleksi on Allrightin kautta tilattu Kappa tarvike pleksi, hinta n. 75 €
Onko tietoo Rekluse kytkimen saatavuudesta Terraan kun 650 bemariin saa ainakin ja koneethan on aika samoja ????
-
LateK
- Pyörä: Honda CRF 300 Rally -21
Jos jotakuta kiinnostaa niin tämmönen Terra on Espoon autovahinko keskuksessa. Ajettu alle 1000km, kaaduttu oikealle, tanko vääntynyt ja rungosta ohjauksen kääntymisen rajoitin irronnut. Hinta oli muistaakseni just alle 6000.
-
Kanjoni
- Pyörä: Pegaso ja Stelvio ym.
Mites Terran nyt on käymässä kun KTM:llä on näpit pelissä? Kuin entiselle kanalle? Olisi sääli kun tuossa luokassa ei ole paljoakaan tarjonta kun näyttää 1-pyttyiset Bemaritkin kadonneen. Sertao on ainakin tosin vielä maahantuojan mallistossa mutta ei esim. Biken luettelossa. Ylivuotisia kun ei kuitenkaan ´14 -hinnastossa ole?
Viimeiset Terrat tehtiin viime vuoden puolivälissä ja lisää ei tule. Jos Husqvarnan nimissä jotain vastaavaa joskus tulee tilalle niin se perustuu KTM:n tekniikkaan. Eli Terraa tehtiin vajaan vuoden ajan.
Itse en antanut tämän häiritä: tänään tuli talliin vajaa 3000 km ajettu vuoden vanha Terra. Saa nähdä meneekö vanhempi TE myyntiin keväämmällä.
Itse en antanut tämän häiritä: tänään tuli talliin vajaa 3000 km ajettu vuoden vanha Terra. Saa nähdä meneekö vanhempi TE myyntiin keväämmällä.
Onnea Matille "uuden" pyörän johdosta. Just tänään muistelin sitä sun vetämää Tuntsan reissua.
Viimeksi muokannut pauli, La Helmi 15, 2014 12:07 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Mikael
- Pyörä: R 1 toist 5 kymmentä GS ja TR65 kymmentä
- Viesti:
Uusi tulokas. 

Viimeksi muokannut Mikael, Su Helmi 23, 2014 3:27 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.