Airhawkin kestävyys...
Valvoja: Moderaattorit
-
Winkula
- Pyörä: GL 1800 / F 800 GS / XT 600
Airhawkin kestävyys...
Meinasin kokeilla bärsheeni alle Airhawkkia -ainakin pitemmillä siirtymillä.
Kuinkahan kestävä kyseinen patja on? Kestääkö normaali käytössä useamman vuoden,
vai pitääkö varautua uusimaan harvase vuas?
Kuinkahan kestävä kyseinen patja on? Kestääkö normaali käytössä useamman vuoden,
vai pitääkö varautua uusimaan harvase vuas?
Re: Airhawkin kestävyys...
Minulla on Airhawk ollut epäsäännöllisessä käytössä 6 vuotta. Ei ole ollut vikoja tuona aikana.
-
Winkula
- Pyörä: GL 1800 / F 800 GS / XT 600
Eli pintamateriaali on ilmeisesti kestävää plaatua.napese kirjoitti:Minulla on Airhawk ollut epäsäännöllisessä käytössä 6 vuotta. Ei ole ollut vikoja tuona aikana.
Ei nyt varsinaisesti kestävyyteen liity, mutta mikä se olisi hyvä koko tuollaiseen kapea-pitkäpenkkiseen enskamopoon? Onko large käytännössä liian leveä (30cm)?
Tuo voisi olla kätevä apu pidemmille siirtymille näissä ei-matkapyörissä. Saattaisi vaimentaa vähän tärinääkin.
Kokemuksia?
Tuo voisi olla kätevä apu pidemmille siirtymille näissä ei-matkapyörissä. Saattaisi vaimentaa vähän tärinääkin.
Kokemuksia?
Sami
En muista mikä koko mulla oli. Pari vuotta käytin ja oli mielestäni hyvä. Mutta ei oikein kestänyt.
Näytti menevän hiekkapölyä pussin sisään ja alkoi tulemaan reikiä. Aika hankala paikattava. Pari kertaa paikkasin ja sitten nakkasin kairiverillä kaminaan
- Jukka.
Näytti menevän hiekkapölyä pussin sisään ja alkoi tulemaan reikiä. Aika hankala paikattava. Pari kertaa paikkasin ja sitten nakkasin kairiverillä kaminaan
- Jukka.
laahari kirjoitti:En muista mikä koko mulla oli. Pari vuotta käytin ja oli mielestäni hyvä. Mutta ei oikein kestänyt.
- Jukka.
Minäpä muistan
http://www.powerfactory.fi/product_info ... ducts_id=1
On aika kehno kestävyydeltään hintaansa nähden.Kaksi olen ostanut ja molemmista on tullut loppu kahden kauden aikana. Siiryin leikattuun vaahtomuoviin,halpaa uusia. On olemassa useita kovuuksia.
Ens maanantaina on lidlissä tyrkyssä fillarihousuja vaipalla hintaan 10€. Kannattaa kokeilla jos on tarpeeksi hyvillä pehmusteilla. Nuo uudet vaipat on välistä semmosia todella pieniä jotka ei oikein toimi mutta kunnolliset isot ja tarpeeksi paksut toimii prätkän kanssa aivan mainiosti.
http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi ... _24385.htm
http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi ... _24385.htm
-
teppogarde
- Pyörä: DL 650 V-Strom
Kohta n. 80 tkm ajeltu viiden vuoden aikana ja vielä pitää. Suosittelen. Tosiaan kestää aika pitkään kuivua jos unohtaa sateeseen...
Älä sano, ettet osaa jos et ole vähintään paria kertaa kokeillut.
- pkilpo
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
Ostin largen Airhawk 2 kasigessuun. Hyvin passaa ja tuossa on pitkä penkki ei kovin leveä mutta ei niin kaponen kuin "kisaenskoissa".SaPeKa kirjoitti:Ei nyt varsinaisesti kestävyyteen liity, mutta mikä se olisi hyvä koko tuollaiseen kapea-pitkäpenkkiseen enskamopoon? Onko large käytännössä liian leveä (30cm)?
Kokemuksia?
Itseasiassa medium on levein.
Kokemuksia ei vielä ole kun tänään asensin.
Ostopaikka Motonet: 109€
Tässä mitat paketista:
Large: Pituus 46cm, leveys 30cm.
Medium: Pituus 35cm, leveys 35cm.
Small: Pituus 28cm, leveys 23cm.
Kuraköröttelijä
Itse ostin reilu viikko sitten S-koon omaan pyörään, kun tuo L-koko näytti niin leveälle. Ei ole vielä hirveästi käytännön kokemusta.
Hyvin se vaimentaa värinöitä. Ei ole *erse heti turrana, jos istualtaan ajaa. Eli hyvä ainakin siirtymille. Vieläkö saisi värkättyä pikakiinnityksen, niin saisi tarvittaessa nopeasti irti.
Ostin Sparewheelistä, pyyntihinta oli/on 99,- ja siitäkin pystyi keskustelemaan.
Hyvin se vaimentaa värinöitä. Ei ole *erse heti turrana, jos istualtaan ajaa. Eli hyvä ainakin siirtymille. Vieläkö saisi värkättyä pikakiinnityksen, niin saisi tarvittaessa nopeasti irti.
Ostin Sparewheelistä, pyyntihinta oli/on 99,- ja siitäkin pystyi keskustelemaan.
Sami
- Nomad
- Pyörä: Ewan McGregor -03
Voisin luopua omasta, vaimon perseen alle tarkoitetusta, Airhawkista, joka on tuollainen neliskanttinen. Ei ole monena päivänä käytetty ja silloinkin asfalttia pitkin menty. Noin 3v vanha. Tarjouksia kuunnelaan yv:nä.
http://4.bp.blogspot.com/-H7u6k4mHNYc/U ... 748104.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-H7u6k4mHNYc/U ... 748104.jpg
Onhan tuo ollut jo jonkin aikaa käytössä ja ajettu yksi kpl Jääperse-ajokin. Ja just oli jotain 3000 km pärsseen alla kesälomasurautuksella.
Ja kyllä toi mun tyyny kuivu aikas nopeasti, sateen jälkeen 1,5 tuntia ja oli läpensä kuiva. Tarkaa kuivumisaikaa en tiedä, kun ei ollut tarvetta tauolle aikaisemmin.
Ja kyllä toi mun tyyny kuivu aikas nopeasti, sateen jälkeen 1,5 tuntia ja oli läpensä kuiva. Tarkaa kuivumisaikaa en tiedä, kun ei ollut tarvetta tauolle aikaisemmin.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää